Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Op zoek naar Joseph

Gestart door hillo, december 20, 2007, 22:25:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Nu staan er 3: Freek is inderdaad de 1e van links ;D

En voor wie Freek niet kent en 'm dolgraag wil leren kennen (:P):



Hij komt op op 3.38 het toneel op gerend

(verder sowieso een tof nummer uit een toffe musical, ook met de runner-up van Op zoek naar Evita: Suzan)

Marloes

Joehoe! Het is weer begonnen! ;D
Ondertussen zijn er al 5 schaduwen bekend, maar ik ken alleen Freek ervan :P (Naja, 3 anderen waren al eerder te bezichten in de auditiefilmpjes) Vnv weer kijken! ;D :P

En dat filmpje van les mis op het MAG.. Geweldig :) :P

hillo

Nog 1 te gaan en dan staan ze er allemaal, maar over een halfuurtje is ook de uitzending ;D

Ik neem ER wel op :P

hillo

#33
Leuke laatste 10 denk ik :) En Freek is nu al een van de favorieten op de site, dus die zal wel even meedraaien :P

En ze waren in Leiden!! ;D

poltergeist

Waarom hebben ze de blonde springboon door laten gaan naar de laatste 15? (Zit ie bij de 10? House begon  :P )

hillo

Hij was te jong voor de liveshows... Hij kon best goed zingen trouwens :P

poltergeist

Citaat van: hillo op augustus 31, 2008, 23:54:10 PM
Hij was te jong voor de liveshows... Hij kon best goed zingen trouwens :P

Niks van gemerkt  :P Ik was me net aan het afvragen hoe hard hij zou huilen als hij niet bij de 15 zou zitten toen ze hem er toch doorlieten. Mijn shock van de avond  ;D

Marloes

#37
Het was weer tof! :)
Mijn moeder schakelde in bij de musical sing-a-long toen de Josephs optraden. Toen ging ze de Josephs beoordelen. Komt Freek zo in beeld... Soooo, dat is een knappe jongen! Haha, was echt grappig :P
Ook leuk trouwens om sommige oud-opzoeknaarevita-kandidaten nog een keer te zien :)


hillo

Is Freek nou oranje of rood? Want Amir is donkerrood, maar Freek was niet heel goed te zien bij de sing-a-long :( Morgen zullen we het weten!

En de stommerds van de JosephMail hebben ons weer niet laten winnen Loes :( Misschien hebben we deze week meer geluk met de voorganger van Paul de Leeuw ;D

Marloes

Laten we het hopen :) Volgens mij is Freek trouwens oranje ;)
Ik ga trouwens in het vervolg niet meer op het forum van op zoek naar joseph kijken, want ik heb zojuist een mega-spoiler gelezen :'( :P


hillo

Hoe kunnen ze nou weer spoileren? :o PM mij de spoiler eens! :P

Marloes


hillo

Vandaag denk ik een sing-off tussen Adriaan en Robbert, die waren duidelijk de mindere twee...
Ik heb m'n top 11 al gemaakt :P

hillo

Ik heb de eerste 2 afvallers al goed voorspeld 8) (allemaal nadat de eerste liveshow qua zang voorbij was) Hopelijk zet dit patroon zich voort!

En ik kreeg inside information vandaag Loesje :o Maar dat vertel ik je wel op msn ;)

Marloes

Ja, jij bent een goede voorspeller! ;D Wie ging er nu? Hein?
En inside information :o.. Ik ben benieuwd :P