Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Op zoek naar Joseph

Gestart door hillo, december 20, 2007, 22:25:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Hein eruit ;D Goed voorspeld ;D

En de tweede die eruit ging.. wtf :-\ Robin tegen Remko, terwijl Robin naar mijn idee echt bij de beste 3 hoort al 3 weken lang... Gelukkig ging Remko eruit, die overigens ook erg goed is (maar niet echt een Joseph denk...) Het was raar, en EXACT zoals in Engeland :o Daar ging ook de arrogante eruit als 4e in de dubbele executie :P

Marloes

#46
Idd, wat een onterechte 2e sing-off! Ze hoorde er beide nog niet te staan!

Ik heb even een top-7 van de nu overgebleven gemaakt ;D

1. Freek - Geweldige stem, geweldige interpretaties. Is gewoon Joseph.
2. Robin - Lief, leuk koppie en doet het de laatste 2 weken erg goed! :P (En heeft overigens ook een fantastisch lendendoekjeslijf :o :P)
3. Roy - Zijn versie van 'Paint it black' vond ik supergoed!  En je ziet gewoon dat ie echt wil en dat maakt hem leuk :P (Ook goed lendendoekjeslijf ::) :P)
4. John - Goede stem, maar mist nog iets dat ik niet kan omschrijven :P
5. Mathijs - Doet het wel aardig. Aardige stem, aardige interpretaties, aardige lijf, aardige jongen etcc :P
6. Amir - Is nog niet klaar voor een hoofdrol, maar moet zeker doorgaan met dit vak!
7. Baer - Kan best goed zingen, maar ik vind die jongen gewoon totaal geen uitstraling hebben.

Overigens denk ik niet dat dit ook de uitslag word ;)

hillo

Ik had de sing-off deze week half goed voorspeld... Jammer dat Robin er weer in moest :( Hij verdiende het echt niet. Baer wel goed voorspeld, en ook dat hij eruit zou vliegen :) Nog 6 over maar :o

Marloes

Robin verdiende de sing-off idd niet!
Maar gelukkig redde Willem hem en ging Baer eruit :D
Volgende week sing-off : Ik hoop Amir vs Mathijs, maar dat zal wel niet :P

hillo

Ik hoop in ieder geval Amir, want mocht Robin er dan ook in zitten, dan wint hij wel :) En de week daarna ga ik er heen, dus dan zie ik Robin nog live :P

Marloes

Wat ik nu toch in de Josephmail zag staan :o
"In een speciale studio naast de tv-studio volg je op grote schermen de finale. Daarnaast zijn er exclusieve optredens van een van de finalistes van Op zoek naar Evita en Remko! Hij moest vorige week helaas de show verlaten... Zij zullen live voor je optreden! Na de finale zul je uiteraard de kersverse winnaar van Op zoek naar Joseph zien! Dit alles onder het genot van een lekker drankje en hapje."
Klinkt goed :P
(was wel een kleine josephmail trouwens :P)

hillo

Het was ook geen officiële josephmail, die komt morgen pas :P
Het lijkt me eigenlijk helemaal niet zo tof... een van de finalistes van Evita, oke, dat kán leuk zijn maar zal me niks verbazen als het Babette ofzo is :P die hoef ik alleen te zien als het Suzan of Marjolein is... En Remko, nee dank je :P

Ik hou het op 12 oktober ;D

hillo

Jaaa! Robin zit er nog in ;D Dus nu kan ik hem aanmoedigen komende zondag 8)

Terecht dat Amir eruit ligt :) Maar hij komt er wel over een paar jaartjes denk :)

Marloes

Citaat van: hillo op oktober 06, 2008, 18:05:02 PM
Jaaa! Robin zit er nog in ;D Dus nu kan ik hem aanmoedigen komende zondag 8)

Terecht dat Amir eruit ligt :) Maar hij komt er wel over een paar jaartjes denk :)
Exactly! :)
Volgende week zingt iedere joseph 2 solonummers ;D

hillo

En wie zit er dan in de zaal?? ::)

Marloes

Volgende week wordt de leukste show! Want dan zit Hillo in het publiek ;D
Allemaal Hillo spotten dus! :P
ben benieuwd of ook maar iemand anders dan jij, Hillo, dit leest

En sowieso de laatste 5, dan wordt het altijd pas echt heel spannend :P

Mollemaarten

Citaat van: Marloes op oktober 07, 2008, 18:12:38 PM
ben benieuwd of ook maar iemand anders dan jij, Hillo, dit leest

Ik lees het altijd hoor Marloes =D
Ik kijk ook altijd wel, maar altijd maar half, ik doe ondertussen nog 200 dingen :P
Dus ik voel ook niet echt de behoefte heel veel te reageren! :P

hillo

Oeh, een multi-tasker... Moet je ons wat vertellen Maarten? :P

Mollemaarten

Citaat van: hillo op oktober 08, 2008, 16:49:25 PM
Oeh, een multi-tasker... Moet je ons wat vertellen Maarten? :P

*zucht* :P

Luc

Volgende keer moet Robin eruit hoor, dies echt slecht  :-X :P en Freek moet winnen, die is gewoon de beste  ;D