Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Op zoek naar Joseph

Gestart door hillo, december 20, 2007, 22:25:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Hmm, dan ga ik voor Roy tegen John...

Marloes

En dan ga ik voor.. Roy vs Mathijs ;)

Marloes

Maar eigenlijk denk ik Robin vs Mathijs of Roy, ligt eraan hoe slecht roy zijn lege stoelen, lege tafels zingt ;)

hillo

Zolang Roy er maar uit gaat :P

Marloes

Mathijs moet de copacabana zingen. Ben benieuwd hoe vreselijk dat wordt ;D (Maar misschien ligt dat aan mij, omdat ik de copacabana gewoon verschrikkelijk vind ::))

hillo

Ja dat nummer is verschrikkelijk :P Maar ik zal hard klappen voor Mathijs (ook omdat z'n beste vriend mijn studiegenoot is die toevallig ook net komende zondag in de studio zit.. :P ) en misschien dattie het dan goed doet :)

Luc


hillo

Ahhh :-* Ik vraag wel een handtekening voor je! Al zit hij daar waarschijnlijk niet op te wachten nadat hem zijn land beloofd is...

Marloes

Wat een geweldige show is het weer! :)

Luc


Luc

Oh en Robin zit er nog steeds in  >:( Maar die had wel de minste bellers, hopelijk gaat ie er volgende week uit  ;D

hillo

Nu mag Robin er uit :P Naja, eigenlijk finale, maar dat wordt erg lastig denk ik... Laatste 4 en zo terecht dat hij het gehaald heeft ;D

hillo

Robin inderdaad afgevallen, was te verwachten :( Ik had het hem erg gegund, want hij is gewoon echt een leuk persoon. Z'n eindlied: wow, prachtig, mooiste tot nu toe! In de sing-off was hij zeker gelijkwaardig aan Roy, zo niet beter, maar ik snap dat Willem toch voor Roy heeft gekozen. Aan de andere kant ben ik het totaal niet eens met al die ophemelingen van het panel aan Roy. Hij straalt...  :-\ Ja, een beetje té af en toe en dat maakt z'n vocale foutjes niet allemaal goed. Maargoed, hij verdient het om de finale te halen. En Freek wint toch, dus wie er ook doorging, het is enkel voor nog een plekje hoger :P

Ik voorspel:

1) Freek
2) John
3) Roy

en dan komen de kleuren dus gewoon bijna totaal overeen met de Evita's van vorig jaar. Freek/Brigitte = Oranje/Rood (en Freek lijkt behoorlijk Rood af en toe :P ), John/Susan = Paars/Paars en Roy/Marjolein = Geel/Geel

Heb er zin an!

En ik ga sowieso naar een musical waar Robin in speelt! ;D

Luc


hillo