Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Op zoek naar Joseph

Gestart door hillo, december 20, 2007, 22:25:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Wat was de kerstshow vlug uitverkocht zeg :'(

hillo


Luc

Citaat van: Marloes op oktober 21, 2008, 19:34:28 PM
Wat was de kerstshow vlug uitverkocht zeg :'(
ja belachelijk  >:( Ik kreeg de mail veel later in mn Thunderbird dan dat ie op mn gmail kwam :(

hillo

Citaat van: Luc op oktober 22, 2008, 01:22:59 AM
Citaat van: Marloes op oktober 21, 2008, 19:34:28 PM
Wat was de kerstshow vlug uitverkocht zeg :'(
ja belachelijk  >:( Ik kreeg de mail veel later in mn Thunderbird dan dat ie op mn gmail kwam :(

Ik heb die mail nog niet eens gehad >:( Stomme Hotmail  >:(

Luc


hillo


Marloes

Vanavond is dan de avond waarin we te zien krijgen hoe blij Freek wel niet is met zijn hoofdrol! :o

hillo

 ;D ;D ;D

Freek is Joseph! [jumpiej]

hillo

#98
Loes :o Ik heb net Freek's Gethsemane gezien en echt... geen woorden  :o Ik heb niet vaak dat ik echt ergens door geraakt ofzo word, maar nu zat ik ademloos toe te kijken... WOW :o Die jongen is dé ultieme Joseph, daar kan Lee nog niet tegenop! :)



vanaf 1.10, dat stuk doet hij al echt geweldig, maar daarna vanaf 2.20, het schreeuwerige stuk ("Maar KIJK!" en "EN BREEK ME!!") dat is ook gewoon wow :o :o :o :P

Marloes

Ja, ik vond dit ook echt heel erg goed. Het beste optreden van de gehele zoektocht.  :)
En ja, hij overtreft Lee :P Niet een gedroomde Joseph, maar de gedroomde Joseph:)


poltergeist

Bambi on ice, ok

Maar dit? Nee, niet echt nee... Dan moest ik elke keer een nieuwe tv kopen omdat het door de hoge tonen BOEM zei...

hillo

"Kerst met Joseph en Evita wordt 25 december om 20.55 uur uitgezonden door de AVRO op Nederland 1"

8)

Marloes

Heb er zin an! ;D
Alleen heb ik dan denk ik wel een dinee met twee de familie.

hillo

Echt o my god dus he ::drama:::

Ik word zo gebeld door een avro-callcenterdoos die heul enthousiast begint te praten:

Halloooooooo ik heb begrepen dat jij gestemd hebt tijdens de finale van Op zoek naar Joseph?
Ja..
Hihi ja leeeeeeuk! Dus je vond dat wel een leuk programma?
Ja hoor..
Ahh en heb je dan ook vorig jaar naar de zoektocht naar Evita gezieennnnnnnnnn?
Ja..
Oh wat leuk! Dan ben je vast heeeeeeeeeeeeeel erg blij dat er komend jaar weer een nieuwe zoektocht naar Mary Poppins wordt georganiseerd !! ;D
Euh.. Ja, super..
Jaa leuk he! Maar jij vond de zoektocht naar Joseph dus leuk?
Jahaa..
Oh dan heb ik een heeeeeeeeel leuke aanbieding voor je! Als je nu lid wordt van de avro voor 6 euro, dan ben je een jaar lid en dan stopt het automatisch! En dan krijg je een superduperleuke dvd van op zoek naar joseph!
Nou meid wat enig...
Ja he! Hij is heeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk!
Ok, top, maar ik ben al lid dacht ik..
...
..
.
..
...
Oh... Euh.. Ja dat kan.. Oke, dan houdt het hier ooooooop!
Oke..
Heel chagrijnig in ene: nou dag <tuut tuut tuut tuut>
Ik nog: daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag (maar dat hoorde ze al niet meer :( )

Luc

dat telefoontje heb ik ook gehad  ::drama:: ;D