Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 6: Goh, wat is het hier koud.

Gestart door Marloes, december 21, 2007, 12:55:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Het is winter en het is koud. Er ligt zelfs een klein laagje sneeuw!
Met dat kleine laagje sneeuw, hebben jullie sneeuwballen gemaakt. Die sneeuwballen willen jullie afvuren op de anderen. Als iemand geraakt wordt door een sneeuwbal, ligt hij of zij uit het spel. Je kunt alleen een sneeuwbal afvuren, als ik ergens op het forum 'Goh, wat is het hier koud.' heb gepost. Als ik dat gepost heb, moet je zo snel mogelijk naar dit topic gaan en posten 'Ik vermoord .. met een sneeuwbal.' Op de stippeltjes moet dan de naam komen staan van de persoon die je wilt vermoorden. Je kan ook niemand vermoorden. Dan post je dus: 'Ik vermoord niemand met een sneeuwbal.' Als je dat post, komt er 500 euro in de pot. Alleen de daad van de eerste die heeft gepost, nadat ik postte, wordt uitgevoerd. Het is de bedoeling dat je als laatste overblijft. Als dat het geval is, krijg je een vrijstelling.

Marloes

Als we met de feestdagen nog bezig zijn: Dan ligt het spel even stil.

Yanniick


Marloes


Sjors


poltergeist

kunnen we ook gewoon gokken wanneer jij iets postte?  ;D

Marloes


Ulysses

Ik vermoord Hillo met een sneeuwbal!

Dit omdat hij inhetzelfde topic waar deze 'goh wat is het koud' vandaan komt, zeurde dat hij geen sneeuwpop 2007 was, Hillo bij deze! ;)

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


poltergeist

Ik gooi een sneeuwbal naar Yolanda!

(geen idee of Marloes postte, maar ik vind het leuk om niet-moordende sneeuwballen naar yolanda te smijten :p)

Ulysses

Citaat van: poltergeist op december 22, 2007, 12:51:55 PM
Ik gooi een sneeuwbal naar Yolanda!

(geen idee of Marloes postte, maar ik vind het leuk om niet-moordende sneeuwballen naar yolanda te smijten :p)

Ze heeft NIET gepost, dus ik ben nog springlevend!

FF bij Sjors smeken offie op wil schieten met de forum sneeuwballen, dan kunnen we er weer tegenaan Mario ;)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Je wordt bedankt Yolanda, maar je hebt een foute keus gemaakt. Ik had namelijk toch niet kunnen winnen omdat ik de komende dagen nauwelijks online kom.

Ulysses

Citaat van: hillo op december 22, 2007, 16:49:37 PM
Je wordt bedankt Yolanda, maar je hebt een foute keus gemaakt. Ik had namelijk toch niet kunnen winnen omdat ik de komende dagen nauwelijks online kom.

Dat had jij inderdaad aangegeven, dat is ook de reden dat ik voor jou ging..  ::)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Marloes


Ulysses

Citaat van: marloes op december 22, 2007, 20:03:33 PM
Hillo is dood.

Lekker zo vlak voor kerst.., ik geef de voorkeur aan "Hillo is vereeuwigd als (verschrikkelijke :P ) sneeuwman"
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Marloes

Hillo is zo dood als een sneeuwpop zonder wortelneus.