Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

[DIDM] Aflevering 5: Dunya en Dennis

Gestart door hillo, december 24, 2007, 00:31:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

In de laatste aflevering van Die is de mol zagen we Dunya Khayame en Dennis Weening. Zij werden aan de tand gevoeld door oud-kandidaten Renate Verbaan (finaliste serie 7) en Dick Jol (afvaller serie 7). In de eerste test werd gekeken of Dunya en Dennis zouden spieken op een kaartje dat toevallig bleef liggen op het moment dat Pieter-Jan weggeroepen werd. Daarna leidde Dennis Dunya geweldig om de tuin, al had ze het in eerste instantie wel door. Tot slot bleek Dunya een slechte en Dennis een goede leugenaar te zijn tijdens het Hoe-goed-lieg-jij-spel. De oud-kandidaten gaven hun mening over de kwaliteiten van de laatste twee kandidaten.

Tussenstand na aflevering 5:

Regina: 8 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 7
Nicolette: 8 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6
Georgina: 7.6 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6
Edo: 7.4 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 7
Dennis: 7.4 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 3
Patrick: 7 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6
Joris: 6.8 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 8
Coen: 6.5 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6
Annette: 6.2 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6
Dunya: 4.9 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6

hillo

Volgens die ene theorie zijn de finalisten dus: Georgina (mol), Annette (winnaar) en Dennis (verliezer). Maar dat klopt vast niet :P

Ik vond deze aflevering wel leuk, al miste ik wel een beetje de oud-kandidaten van serie 1 tot 4. Die hebben ze nu maar helemaal weggelaten :P En in het rangschikkingslijstje is een getal veranderd.

Joris redde het volgens oudkandi's tot aflevering 8. Nu, in aflevering 5, staat er aflevering 7 :o Foutje van de editors!! :P

poltergeist

Is het eindelijk gedaan?  ;D
Mooi zo, dan kunnen we volgende week echt beginnen (als het even saai blijft kijk ik nie, ik heb wel wat anders te bestuderen rond deze periode.)

Marloes

 :o.. ik ben het gister vergeten op te nemen.. :o
Wanneer was ook alweer de herhaling? :P

Dunya een 4.9, was ze zo slecht? :P
Volgens jou begin-theorie kwam de mol op de 4e plek uit --> Edo
Volgens mijn begin-theorie was dat op de 7e plek --> Joris

en.. ik verdenk Joris het meest, samen met Georgina! :P

Citaat van: hillo op december 24, 2007, 00:38:57 AM
Joris redde het volgens oudkandi's tot aflevering 8. Nu, in aflevering 5, staat er aflevering 7 :o Foutje van de editors!! :P
Of ze deden het expres en was het een hint naar de mol :o

hillo

Edo is niet de mol. Mijn theorie klopte niet :P En Joris ook niet. Mijn voorspelling voor eerste afvaller is Coen. Wat jij? :P

En Dunya was helemaal niet slecht, juist erg goed ;) Er was een spel met 3 keuze antwoorden:

Renate, wat is de hoofdstad van Portugal?
Renate: Lissabon
Pieter-Jan schrijft op een kaartje dat Renate Faro zei.
Dunya komt binnen en krijgt de vraag:
Dunya, wat denkt Renate dat de hoofdstad van Portugal is? A) Faro  (nepantwoord), B) Lissabon (goede antwoord), of C) Porto (onzinantwoord)
Ik zeg zo tegen de tv :P : Kies Porto en je bent cool!
Pieter-Jan wordt weggeroepen en Dunya kan zien dat er Faro op het kaartje staat.
Dunya zegt: C) Porto

Dus ze is cool :P En het onzin-antwoord is natuulijk het meest mollerig! Vind ik dan :P Later zegt Dunya ook nog eerst dat ze niet gekeken heeft, en later dat ze wel eventjes gekeken heeft. Ze is gewoon goed in het psychologische spelletje denk ik :P

hillo

Ik verdenk Edo, dus dan zou de mol toch op plaats 4 staan :o :o :o

hillo