Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Dunya Khayame is niet de mol!

Gestart door hillo, december 24, 2007, 00:33:39 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Dunya Khayame
24 oktober 1981
Actrice


Dunya studeert in 2004 af aan de Toneelacademie in Maastricht. Tijdens haar studie heeft ze onder meer een rol in de serie De Enclave en in Luifel & Luifel.
Ze speelt een hoofdrol in de tv serie Finals , speelt mee in Goede Tijden Slechte Tijden en ze staat op de planken in onder andere Othello  van Toneelgroep Amsterdam, Lysistrata van de Theatercompagnie en Rozennacht van het Tropentheater.

In 2003 is ze te zien in de telefilm Staatsgevaarlijk en later heeft ze een rol in Alex FM. Nu is ze een van de vaste gasten in het radioprogramma BNN United, ze schrijft een column voor het Amsterdamse magazine nl20 en speelt ze in de musical Hair.


Bron: Officiële site

hillo

Ik vind Dunya cool ;D

Hopelijk komt ze ver :P Al zou ze een goede mol zijn, ik denk dat ze het niet is.

hillo

Al zou ze een goede mol zijn, ik denk dat ze het niet is ???

Wat bezielde mij! :P Dunya is de mol. Ik heb een tunnelvisie. Hoera! Dunya vliegt er vast snel uit :'(

Sjors

Als jij nou iemand anders kiest als mol, neem ik misschien Dunya wel van je over

hillo

Ik denk dat Dunya, toen bij de bommenopdracht, maar een deel van het geld heeft teruggegeven aan PJ en de rest heeft weggegooid. Ik kan elke actie die ze deed verklaren :P

Sjors

Citaat van: hillo op januari 29, 2008, 22:11:39 PM
Ik denk dat Dunya, toen bij de bommenopdracht, maar een deel van het geld heeft teruggegeven aan PJ en de rest heeft weggegooid. Ik kan elke actie die ze deed verklaren :P

Was dat niet 1 briefje van 500?

hillo

Hebben we niet kunnen zien. Misschien is dat shot van het geld wel na afloop gemaakt..

Sjors

Ja en misschien draagt ze wel een pruik

hillo

Niet zo sarcastisch jij :P In de aflevering zien we nooit alles, en das maar goed ook anders was het saai :P

hillo

MOL :o Geen vrijstelling kopen.. Hoe verdacht is dat :P

hillo

Dunya klooit in alle opdrachten maar wat aan. In ronde 2 van die herhaalopdracht moet zij zeggen welke opdracht kwam ná de bagage-opdracht. Die vraag is daarvoor al een stuk of 5x langsgekomen, dus als kandidaat lijkt het me dat je dat onthoudt. Dunya antwoordt: de seinopdracht?, wat natuurlijk fout is, want deze opdracht zat 2 opdrachten vóór de bagage. Dat is natuurlijk kort daarvoor nog gezegd ook (schieten, seinen, bagage, Dunya's vraag). Hoe verdacht kan je zijn! :P

hillo

Dunya is niet de mol, ze valt af in aflevering 7!

hillo

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAROM? :'( Ik stop met kijken! :P

Marloes

 :o.. Daar gaat je mol :P
Ik had verwacht dat Edo zou moeten gaan ipv Dunya :o

hillo

Citaat van: marloes op februari 14, 2008, 21:55:03 PM
:o.. Daar gaat je mol :P
Ik had verwacht dat Edo zou moeten gaan ipv Dunya :o


Ja! Ik ook, want Dunya zei in de test dat Patrick de mol is, en Edo en Dennis zeiden allebei niet duidelijk op wie ze stemden :(