Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Test en Biecht 3

Gestart door Marloes, december 27, 2007, 10:57:39 AM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes


Yanniick


Juudith

En mijne geloof ik ook ;) Sorry voor het niet biechten, ben beetje druk met voorbereidingen voor begrafenis (ja, ik ook :-\) van mn opa.
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Citaat van: Juudith op januari 03, 2008, 22:02:39 PM
En mijne geloof ik ook ;) Sorry voor het niet biechten, ben beetje druk met voorbereidingen voor begrafenis (ja, ik ook :-\) van mn opa.

:( Ook jij gecondoleerd dan en veel sterkte ;)

Marloes

Sterkte Judith! :(



De executie is vanavond rond 19.00.
Opdracht zeven komt morgen.


Lies


Yanniick


Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Ulysses

#23
Oké, bij deze mijn 3e biecht..

Na een lange tijd niets en afwachten kwam er eindelijk weer een opdracht.. (Dit is overigens geen verwijt! Dit is niet Marloes haar schuld! Blame Jorg! ;D) Gelukkig deed iedereen actief mee en is iedereen nog steeds erg gemotiveerd om hiermee door te gaan.. Kortom, we hebben een gezellige groep :)

Dat brengt echter wel een nadeel mee.. Niet alleen strijden wij tegen de mol, we strijden ook tegen elkaar.. Als de groep actief en hecht is, is de concurrentie sterk.. Maja, "We shall see" (said the blind man, and he went on his way..)

Ergenis in opdracht vijf.. Iedere keer zaten we zo dichtbij, maar er toch ver naast.. Ko met een K en niet met een C werd ons gegund, hierna werden schrijfwijzes ons keihard afgerekend.. Onze sinaasappelpers was niet zomaar een pers! :o Hij was ook niet elektronisch, nee onze pers was elektrisch! Willem die Willem niet was was toch Willem.. In eerste instantie herkende ik hem niet als zodanig, maar z'n kroon en Oranje sjerp verraadde hem uiteindelijk toch.. De afwasborstel werd niet gevonden.. Elise maakt haar wc ermee schoon (wat het idee van Mario was, dat zegt eigenlijk al genoeg :P) en Hillo stopt hem vervolgens in zijn mond.. :-\

Reden voor klagen was er echter niet, er werd geld verdiend, maar liefst 150 euro.. Wie de mol was en wat hij of zij deed.. Het was weer een lachertje.. (Overigens verwijt ik Marloes wederom niets. volkomen terecht wat ze deed, afstraffen die boel, fout is fout, welkom in het echte leven! ;D)

Oorlog in Opdracht 6! :o Sjors wordt Mr. Switzerland, hij blijft neutraal en gaat voor het geld. Hierna vallen de mensen bij bosjes.. Hillo sterft als eerste, daarna gaat ook Mr. Switzerland eraan.. Yanniick vreest voor zijn leven en vermoord Yolanda, krijgt de smaak te pakken en moord Mario daarna ook maar uit. Elise ziet haar kans schoon Yanniick meer tijd voor zijn wii te geven, wat haar weer afgerekend wordt door Judith.. Evelien vermoord Judith.. maar alleen een kouwe kikker kan moorden en Judith leeft voort.. Evelien laat dit echter niet zomaar gebeuren en zodra de kilte op het forum voelbaar was, greep ze haar kans..

Nee.. Veel geld verdienden we d'r niet mee.. Mr. Switzerland redde de eer, maar daarmee is alles gezegd. Anderzijds.. het waren sneeuwballen, kom op! Kijk eens naar het forum gevecht.. Niemand die sneeuwballen kan weerstaan.. [muur]

Slapen mollen de winter door? [moe] Ik weet het niet.. Maar als ze aan een winterslaap zouden doen, zou dat geen verschil maken, de pot is zo leeg dat er toch weinig te snoepen valt en er wordt toch genoeg gemold.. Robin kan gelukkig zijn, zijn werk leeft voort..  [puntmuts]
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Sjors

Mr. Switzerland heeft duidelijkheid... gna gna

Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."