Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Interviews en Muzikale Aanwijzingen

Gestart door hillo, januari 04, 2008, 17:20:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Hier kan je speculeren over de muzikale aanwijzingen en de interviews die worden afgenomen aan de kandidaten.

bronnen: www.schiffers.fm

hillo

Nicolette viel als eerste af, zij vertelt het volgende verhaal:

Interview met Nicolette Kluijver

Zij bracht ook de eerste muzikale aanwijzing met zich mee:

Muzikale aanwijzing nr. 1

hillo

Ze vond het zelf blijkbaar ook verschrikkelijk om als eerste af te vallen :P

Marloes

Citaat van: hillo op januari 04, 2008, 17:23:13 PM
Ze vond het zelf blijkbaar ook verschrikkelijk om als eerste af te vallen :P
Idd :P

En die muzikale hint: I see trouble all the way..
Regina had problemen op de weg met haar fiets?

hillo

Trouble kan ook slaan op de 'problemen' die de Watergroep had toen ze zagen dat Dennis en Annette arriveerden. Wie was/waren degene(n) die dit constateerde(n)?

Van wie is het nummer eigenlijk?

Sjors

Creedence Clearwater Revival met Bad Moon Rising

Heb ik volgens mij eens in de brugklas moeten spelen of zingen tijdens de lessen muziek :P

hillo

Vanmiddag was Annette te gast bij Schiffers.fm. Ze vertelt over haar ervaringen en bevindingen.

Interview met Annette van Trigt

Ook de tweede aanwijzing kregen we te horen:

Muzikale aanwijzing nr. 2

hillo

Ze lijkt de vraag: 'waarom heb je je jokers niet ingezet bij de test?' niet te snappen. Dit ondersteunt mijn theorie dat ze die jokers helemaal niet meer had :P

hillo

Afgelopen donderdag zagen we dat Georgina het minst wist van de mol. Hoe denkt zij over haar dagen in Mexico?

Interview met Georgina Verbaan

Natuurlijk had zij ook weer de wekelijkse muzikale aanwijzing met zich mee:

Muzikale aanwijzing nr. 3

hillo

Georgina zegt op Dunya te hebben gestemd. Dan lijkt me dat Dunya niet de mol is :P

Maar bijna iedereen noemt allemaal namen in het interview :o Ik blijf Dunya daarom toch verdenken omdat het niet zo makkelijk kan zijn :P (tunnel  ;D)

hillo

Na 4 afleveringen viel het doek voor Coen. Wist hij niet wie de mol was? Wie verdacht hij? En waarom?

Interview met Coen Swijnenberg

De vierde muzikale aanwijzing, die Coen meebracht, is eindelijk wat langer dan de vorige keren! Wie kan er wat mee?

Muzikale aanwijzing nr. 4

hillo

In aflevering 5 viel niemand af en daarom was Pieter Jan afgelopen vrijdag zélf te gast bij schiffers.fm!

Interview met de presentator

hillo

In aflevering 6 was het Joris die, deze keer definitief, het spel moest verlaten. Hoe speelde hij het spel?

Interview met Joris Linssen

Muzikale aanwijzing 6 is een fragment uit het nummer Start with me, van Amitri Del. Beluister het, en geef je mening!

Muzikale aanwijzing nr. 6

hillo

Arme Joris die z'n tactiek laat voor wat het is en meteen de prijs moet betalen :P Kan iemand iets met die aanwijzing? Ik kan 'm namelijk niet direct linken aan dunya, behalve dat zij als eerste afviel bij de welke-opdrachten-zijn-er-geweest-opdracht :P

hillo

Dunya, de mol van Hans Schiffers zelf, ligt eruit. Hoe heeft zij haar tocht door Mexico beleefd? 

Interview met Dunya Khayame

Muzikale aanwijzing 7 is nederlandstalig. Hier moeten we toch wat mee kunnen? Of niet soms?

Muzikale aanwijzing nr. 7