Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 7: Jij DIEF!

Gestart door Marloes, januari 04, 2008, 20:10:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Nadat iedereen op 2 mensen na deze poll met JA beantwoorden, komt nu dus als opdr 7.

Poll:
Vergeef je Marloes als ze het niet nakomt dat ze gezegd heeft dat ze het morgen post, maar dat vandaag al doet?
JA
NEE

Jullie moeten zometeen allereerst een huisje kiezen. Dit doe je door een cijfer van 1t/m7 te posten. De cijfertjes zijn een beetje vervaagd zie ik, maar helemaal linksboven is nr1 en dan gaat het gewoon met de klok mee. Het ziet er als volgt uit:



Vervolgens moeten jullie elkaar gaan bestelen. In elk huisje liggen op dit moment twee voorwerpen, met een bepaalde waarde van aantal snuiterduiten (Ja, ik werk op een vakantiepark, waar je daarmee kan betalen :P) Je moet ervoor zorgen dat jij op het eind van het spel de meeste snuiterduiten in je bezit hebt. Als dat zo is, krijg je drie bonuspunten. Word je tweede, dan krijg je twee bonuspunten en al wordt je derde krijg je nog één bonuspunt. Maar je kunt ook de pot spekken. Iedereen krijgt namelijk in het begin van het spel 1000 euro. In totaal kun je met deze opdracht dus 7000 euro verdienen. Al kies je ervoor om het geld in de pot te doen, dan moet je posten: 'Ik doe ... euro in de pot die in het midden van het plein staat.' Zoals eerder gezegd kun je dus ook gaan stelen. Maar dat kost wel geld. Je kunt namelijk de volgende dingen inzetten om te stelen en je eigen buit te bewaren:

- Een Dief --> Deze kost 100 euro. De dief pakt een willekeurig pakje. Hij weet dus niet of hij het pakje pakt met de meeste snuiterduiten, of het pakje met de minste snuiterduiten. Bij deze optie krijg je als je iemand beroofd dus te kiezen. Als er twee pakjes zouden liggen, zou je aan mij dus door moeten pm'en nr 1 of nr 2. (Je krijgt nadat je deze hebt ingezet en pm van mij hoeveel pakjes er zijn)
- Een Meesterdief --> Deze kost 250 euro. De meesterdief pakt automatisch het duurste pakje.
- Een Bewaker --> Deze kost 100 euro. De bewaker houdt alleen de dief tegen.
- Een Meesterbewaker --> Deze kost 250 euro. De Meesterbewaker houdt de dief en de meesterdief tegen.

Je kunt per dag meerdere dingen inzetten. Een dief of meesterdief stopt als hij zijn doel bereikt heeft, of als hij is tegengehouden door een bewaker of Meesterbewaker. De bewaker of Meesterbewaker stopt als hij een dief/meesterdief gevangen heeft. Of wanneer er 24 uur gepasseerd zijn.

Wat wordt er in dit topic gepost?
- Wie in welk huisje zit
- Als er een beroving is gedaan, door wie, bij wie en of de beroving geslaagd was. (Als je een beroving wilt doen, moet je mij dus pm'en. Zo kunnen er dus mensen misgrijpen, doordat er geen pakketje meer ligt.)
- Als er geld de pot in gaat. Dit kun je ook gewoon hier posten.


Het spel begint als alle huisjes bezet zijn. Het spel eindigt als al het geld in de pot zit of is uitgegeven. Maar er is ook een deadline: Dinsdag 20.00

Ik hoop dat het duidelijk was, en anders: Stel vragen :P





poltergeist


Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo


Sjors


Sjors

Weet de beheerder hoeveel snuiterduiten er in zijn pakjes zitten?

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Yanniick

Ik wil 4
ik snap de opdracht wel helemaal niet  :D

Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


eefisinlove


Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Marloes

Citaat van: Sjors op januari 04, 2008, 20:18:05 PM
Weet de beheerder hoeveel snuiterduiten er in zijn pakjes zitten?
Ja. En als de dief of meesterdief het pakje succesvol gestolen heeft, weet die het ook.

Marloes

Sjors heeft Evelien succesvol bestolen.

Marloes

Sjors heeft Evelien succesvol bestolen.

Marloes

Sjors heeft Yannick succesvol bestolen.