Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 2

Gestart door hillo, januari 10, 2008, 21:39:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

De kandidaten gingen schieten, waardoor de voor aangekondigde angst van Dunya realiteit werd. Er werd geld verdiend voor de pot en er werden topito's (schijfjes) verdiend. Deze topito's zijn er in 8 kleuren. Verzamelt een kandidaat alle acht de topito's, dan verdient hij of zij een vrijstelling, verzamelt een kandidaat acht topito's van één kleur, dan is die vrijstelling ook voor hem of haar.

Daarna was er een kettingreactie. Annette kon hier niet bijzijn wegens ziekte. Na morsecodes van de lange Coen en de korte Dunya, gele en rode armen van Regina en Edo, mime en uitbeeldingen van Patrick en Dennis en tot slot de prachtige tekeningen van Georgina, wist Joris 2 van de 3 doorgegeven kandidaten goed te ontcijferen. De derde hield hij expres achter. Geen geld voor de pot.

Tot slot was er de beroemde bagage-opdracht die door, zo lijkt het, iedereen niet slaagde. De mol was overal en nergens. Tot overmaat van ramp moesten de kandidaten in het openbaar testen. Zo zou iedereen weten wie jokers had en inzette. Regina was de enige die het lef had 2 jokers in te zetten. Annette, die ook nog 2 jokers scheen te hebben, niet. En dat kostte haar haar plek in de groep. Dag Annette, wel thuis ;)



Wat vond je ervan? Wie is de mol?

hillo

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind Georgina echt leuk in WIDM! :P

Mijn mollijstje:

1/2. Dennis
1/2. Dunya
3. Georgina
4. Edo
5. Patrick
6. Coen
7. Regina
8. Joris

poltergeist

1 Dennis
2 Joris
3 Meisje dat ik niet ken maar niet georgina is maar erop lijkt
4 Coen

De rest komt op 1058787245778548778

O kijk! zij is kort en hij is lang!

hillo

Regina? Dunya? Niemand lijkt op Georgina :P

hillo

Kijkcijfers aflevering 2: 1.383.000 en een marktaandeel van 21,6 %!

Minder dan aflevering 1, maar dat is niet heel gek. Deze aflevering is toch nog beter bekeken dan de best bekeken aflevering van Serie 7! ;D

Marloes

Ik vond in deze aflevering Patrick verdacht, maar toch denk ik dat hij de mol niet is.
Ik post mijn mol, wanneer ik mijn WIE heb bijgewerkt :P

hillo

Ik vind het raar hoe het met Annette d'r jokers zit. Ze zegt aan het begin van de aflevering: Sorry Nicolette. Dat zou erop duiden dat zij haar jokers heeft achtergehouden (net zoals in afl. 1 al de suggestie werd gewekt.)

Vervolgens gaat ze testen, waarbij ze niks inzet, ondanks dat ze een opdracht gemist heeft en dus een hele hoop kennis mist. Op zich te verklaren door het feit dat iedereen toekeek, maar kom op. Bijna iedereen wist al dat zij ze achter gehouden had (Dunya zegt aan het begin: na wat gepuzzel kwamen we erachter wie de jokers gehouden hebben).

Vervolgens gaat ze eruit en wordt niet, net als in voorgaande series, gezegd dat ze haar jokers mag afstaan aan één persoon.  :-\

Misschien had Annette wel helemaal geen jokers meer? Heeft ze die niet gewoon wél ingeleverd? En is de uitzending zo gemonteerd dat het lijkt alsof sommigen wel iets inleveren terwijl ze dat helemaal niet doen? Misschien wat vergezocht, maar het zou kunnen :P Met een beetje knippen en plakken kan je veel...

(zie ook nog mijn reactie in het topic Muzikale aanwijzingen)

Marloes

Na mijn WIE gemaakt te hebben:

1/2. Dennis
1/2. Dunya
3/4/5. Patrick
3/4/5. Joris
3/4/5. Edo
6. Georgina
7. Regina
8. Coen

en als ik luister naar mijn gevoel ::) :
1. Patrick
2. Dennis
3. Dunya
4. Joris

hillo

Gaan we samen een D.IDM-team maken met Dennis en Dunya? :P

Marloes

Citaat van: hillo op januari 12, 2008, 21:47:04 PM
Gaan we samen een D.IDM-team maken met Dennis en Dunya? :P
Ja ;D Weetje wat ik me ineens afvraag: Zal er met carnaval ook een uitzending komen? (Ben in carnavalsstemming :P)
Ik denk het wel he :(

hillo

Ja die komt, maar je kan gewoon op uitzending gemist kijken toch? :P

Ik ga dit jaar misschien ook carnaval vieren in Brabant met vrienden :P