Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 10

Gestart door hillo, maart 07, 2008, 01:31:14 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

De kandidaten komen bij elkaar in Lisse. Onder hen bevindt zich een mol... Nicolette, Annette, Georgina, Coen, Joris, Dunya en Patrick bepraten het spel en de finalisten. Dan komen Regina, Edo en Dennis binnen. Wie is de verliezer? Wie de winnaar? En wie.... is de mol?



De mol is ontmaskerd! Het is Dennis! Edo wint de pot en Regina moet naar huis met enkel een prachtige ervaring...

Terug in Lisse zien we hoe Dennis ons en de kandidaten zoveel weken lang geweldig voor de gek heeft gehouden, en hoe wij allang hadden kunnen weten dat het Dennis was die de boel verstierde. Dennis, chapeau, je was een topmol!

hillo

Vanaf aflevering 2 toch een beetje de goede mol gehad :) Volgend jaar pak ik het weer eens anders aan, ik praat mezelf geen verwachtingen aan, ga op niemand hopen en volg puur m'n verstand. Vrouwelijke intuïtie is blijkbaar echt iets vrouwelijks :P of in ieder geval niet iets hilloërigs...

Ik vond dat Dennis het erg goed gedaan heeft! Er zaten een hoop mooie mollenstreken tussen! Op het cruiseschip bijvoorbeeld, altijd weer geweldig dat soort dingen te zien, ook al verwacht je ze wel, ze blijven mooi :P

En nu... op naar volgend jaar!

hillo


Marloes

Wiehoe, ik had de mol, verliezer en winnaar goed geraden ;D :P
Krijg ik nu een prijs? ;D [jumpiej]

hillo

Ik had het ook goed :o dus je moet je prijs met mij delen :P