Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Test en Biecht 4

Gestart door Marloes, januari 20, 2008, 20:16:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Test en Biecht 4 alweer.. jullie kennen ondertusse de procedure :P (widmol_9@hotmail.com)

1. De mol is een...
- Man
- Vrouw

2. Hoe oud is de mol?
- Jonger dan 16
- 16 tot en met 18
- Ouder dan 18

3. In welk nummer huisje zat de mol (Opdracht 7)?
- 1 t/m 2
- 3 t/m 5
- 6 t/m 7

4. Zat de mol in een even of oneven nummer huisje (Opdracht 7)?
- Even
- Oneven

5. Deed de mol geld in de pot? (Opdracht 7)
- Ja
- Nee

6. Heeft de mol een bewaker of Meesterbewaker ingezet? (Opdracht 7)
- Ja
- Nee

7. Hoe vaak stal de mol? (Opdracht 7)
- 0x of 1x
- 2x of 3x
- 4x of 5x
- Meer dan 5x

8. Heeft de mol één of meerdere bonuspunten verdiend? (Opdracht 7)
- Ja
- Nee

9. In welk team zat de mol? (Opdracht 8 )
- Team rood
- Team groen

10. Als hoeveelste koos de mol een kleur? (Opdracht 8 )
- Als eerste of tweede
- Als derde, vierde of vijfde
- Als zesde of zevende

11. Gooide de mol 'vier'? (Opdracht 8 )
- Ja
- Nee

12. Welke pion stelt de mol voor volgens Hilje's overzichten? (Opdracht 8 )
- Vierkantje
- Rondje
- Streepje naar links ( \ )
- Streepje naar rechts ( / )

13. Postte de mol iets in kleur? (Opdracht 8 )
- Ja
- Nee

14. Wie is de mol?
- Yannick
- Yolanda
- Mario
- Evelien
- Hilje
- Judith
- Sjors

15. Aantal jokers dat je wilt inzetten:

Hieronder is weer plaats om te biechten :)

Yanniick

Ik heb mijn test gemaakt en ik ben er bijna zeker van dat ik goed zit omdat ik iedere test op dezelfde ga en ik zit er nog steeds in :D

hillo

Vraag 12 weet ik uit m'n hoofd!! :P

eerst even de test maken en dan komt m'n biecht zo ;)

hillo

Weer een week voorbij. Een zeer geslaagde moet ik zeggen. 3 Jokers verdiend en met die ene die ik nog had staan, zal ik deze 4e test wel doorkomen! Jammer dat tijdens de afgelopen executie Elise af is gevallen, maar aan de andere kant: ik heb nu wel duidelijkheid over m'n mol. Vandaar dat ik deze test voor het eerst ook niet gespreid heb. Ik heb je mol!

Allereerst opdracht 7. Iedereen ging elkaar bestelen en natuurlijk deed ik lekker mee. Zo had ik al snel een heel waardevol item van Yolanda te pakken. Later sprak ik met Sjors ook nog over hoeveel punten we al hadden, waarop ik natuurlijk loog. :P We zouden elkaar dan wel niet gaan bestelen, maar uit voorzorg deed ik net alsof ik niet wist dat er ook items van 10 dukaten bestonden! Sorry Sjors, maar het vertrouwen was  toch niet groot genoeg :P ) Toen op het laatst nog even wat bewakers ingezet (achteraf gezien een slimme zet) en toen was het geld op. Jammer voor de pot, maar bonuspunten gaan voor vind ik. De mol in deze opdracht kan ik niet erg goed plaatsen. Vier mensen doneren een bedrag aan de pot, waarvan één dat te laat doet. Is Yannick dan de mol? Nee, niemand kiest Yannick als mol :P Mario stort €1000,-. Slimme actie als mol, want je raakt je verdenking kwijt. Toch denk ik dat Mario als mol niet zo'n mol zou zijn. Hem kennende is hij als mol iemand die goed mee lijkt te doen, maar ondertussen geen cent verdient. Het tegenovergestelde van wat hij nu is. Mario valt dus af als mol. Dan hebben we Yolanda en Judith die beiden een bescheiden bedrag doneren. Kijk, dat is voor mij informatie. De mol doneerde geld. Punt. Of toch niet? Punt.

Toen speelden we Mens erger je niet. De deadline was mij wat te kort, maar in het begin werd er ook weinig gedobbeld. We hadden misschien gewoon af moeten spreken om elkaar niet af te maken en voor het geld te gaan. Wie het eerste binnenkwam had dan geluk. Wie dat zou zijn hadden we niet geweten. Maar dat is makkelijk gezegd achteraf. Overlegd werd er niet echt en wat dat betreft is iedereen verdacht. Evelien liet zich van d'r beste kant zien en deed actief mee. Sjors daarentegen was wél online, maar deed geen zet. Ook niet nadat ik hem daarom gevraagd heb. Is Sjors de mol? Nee, dat is hij niet. Sjors. Of toch wel? Sjors.

En tot slot de muzikale aanwijzing. Ik kan hem momenteel maar aan één persoon linken. En die ene persoon verdenk ik dus helemaal NIET. Die rare geluiden ertussen snap ik niet, dus ik kijk puur op het nummer en artiest. Wel mijn complimenten naar Marloes, want hij is erg mysterieus! ;)

De test heb ik dus niet langer gespreid. Met vier jokers kom ik er wel. Wie is de mol? Ik niet. Of toch wel?

poltergeist

Test 4 alweer,

Jullie weten allemaal best dat het onmogelijk is om rond jullie veiligheid te sluipen.
Iedereen heeft jokers, nuja buiten ikzelf en waarschijnlijk de mol. Jullie verplichten me daardoor om op 1 persoon te gaan, anders lig ik er zeker uit.

En wees maar zeker dat ik in de toekomst ongenadeloos zal toeslaan. Ik maakte een lijst met dingen die niet klopte en daar kwam de mol duidelijk uit. De dingen die je me altijd vertelden klopten niet meer mol, ik heb je. Althans, dat hoop ik.

En anders ging ik ergens verkeerd he  ;D

Juudith

Dusssss... Test 4. Tsja. Ik weet nog steeds niet wie de mol is. :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Citaat van: Juudith op januari 20, 2008, 22:49:03 PM
Dusssss... Test 4. Tsja. Ik weet nog steeds niet wie de mol is. :P

Jij bent altijd zo heerlijk lang van stof :P

Juudith

Citaat van: hillo op januari 20, 2008, 22:49:33 PM
Citaat van: Juudith op januari 20, 2008, 22:49:03 PM
Dusssss... Test 4. Tsja. Ik weet nog steeds niet wie de mol is. :P

Jij bent altijd zo heerlijk lang van stof :P
Ja, want ik heb ook niks meer te zeggen, aangezien ik het toch niet weet. :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Wanneer is de executie? Dan zorg ik dat ik erbij ben. Om afscheid van een van JULLIE te nemen :P ::)

eefisinlove

Ook ik heb de test weer gemaakt. Voor het eerst heb ik deze ronde de mol aan het werk gezien. Bijna zeker ben ik ervan. Maar ja, wat heb je aan bijna...
We zullen het snel weten

Sjors

En dan is het alweer tijd voor de test. Het gaat ook zo snel. Het was wel weer een nuttige tijd, tijdens de afgelopen twee opdrachten heb ik al mijn informatie weer eens op een rijtje gezet. Zodoende dat ik nu pas echt een mooi beeld heb van de Mol.
De opdrachten daarentegen hebben mij weinig informatie gegeven. Iedereen zette wel een verdachte stap, maar wat is die stap van de mol. Mario pot zijn volledige 1000, beetje opzichtig, maar is het daarom wel een mollenstreek?

Mol erger je niet.. Normaal haat ik dit spel al en nu was het al gedoemd te mislukken. Niet echt wat om mijn aandacht op te vestigen.

Mol, ik heb je!

Marloes

Deadline: Donderdagavond 19.00
Iets na die tijd zal ook de uitslag komen ;)

hillo

Dan ben ik er tóch niet :P Maar ik zal hem dan wel later zien :)

Sjors

Dat vind ik geen stijl, ik probeer er iig te zijn

hillo

Citaat van: Sjors op januari 23, 2008, 23:07:00 PM
ik probeer er iig te zijn

Inderdaad wel spannender als de afvaller er is ;)