Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 9: Raad maar raak

Gestart door Marloes, januari 25, 2008, 15:33:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ulysses

Citaat van: hillo op januari 25, 2008, 18:23:13 PM
Mijn lijstje in blauw (= dus ook definitief, maar anders dan die van yannick):

1. Evelien -> zie Yannicks redenatie
2. Yannick -> idem
3. Yolanda -> (Not) one of us: mario + yolanda is wel een 'us' te noemen en yolanda is er daar een van, ofwel not one of us -> de mol is not one of us en sommigen snappen het nu wel, anderen niet en das misschien maar goed ook :P
4. Judith -> zie Yannick
5. Sjors -> Wonderwall van Oasis, snap ik niet helemaal. Misschien WO van wognum, of WO van wetenschappelijk onderwijs ofzo, maar waarschijnlijk is hier een echte mario-verklaring voor :P
6. Hilje -> Wake me up, ik slaap meestal tot een uur of 3 in de middag als dat kan :P


sommigen zijn wellicht wat ver gezocht, maar bedenk wel dat mario ze heeft bedacht :P



Hillo brabbelt Mario logica, heel vergezocht en juist daarom een stuk voor de hand liggender dan Yanniick, ik bevestig hierbij zijn lijstje..
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Sjors

Citaat van: Ulysses op januari 25, 2008, 19:46:05 PM
Citaat van: hillo op januari 25, 2008, 18:23:13 PM
Mijn lijstje in blauw (= dus ook definitief, maar anders dan die van yannick):

1. Evelien -> zie Yannicks redenatie
2. Yannick -> idem
3. Yolanda -> (Not) one of us: mario + yolanda is wel een 'us' te noemen en yolanda is er daar een van, ofwel not one of us -> de mol is not one of us en sommigen snappen het nu wel, anderen niet en das misschien maar goed ook :P
4. Judith -> zie Yannick
5. Sjors -> Wonderwall van Oasis, snap ik niet helemaal. Misschien WO van wognum, of WO van wetenschappelijk onderwijs ofzo, maar waarschijnlijk is hier een echte mario-verklaring voor :P
6. Hilje -> Wake me up, ik slaap meestal tot een uur of 3 in de middag als dat kan :P


sommigen zijn wellicht wat ver gezocht, maar bedenk wel dat mario ze heeft bedacht :P



Hillo brabbelt Mario logica, heel vergezocht en juist daarom een stuk voor de hand liggender dan Yanniick, ik bevestig hierbij zijn lijstje..

Vooruit ik doe ook mee

Marloes

Fragment 1 - Evelien
Fragment 2 - Yannick
Fragment 3 - Yolanda
Fragment 4 - Judith
Fragment 5 - Hilje
Fragment 6 - Sjors

Dit waren de goede antwoorden.. Jullie hebben er 4 goed, waardoor er 2000 euro in de pot bijkomt.
Misschien dat Mario nog de verbanden uit kan leggen? :P Hij kan dat vast beter als mij.. :P



Ulysses

Al met al dus goed dat mister Zwitserland zich bij kamp Hillo aansloot :)

Ik moet zeggen dat ik je die laatste twee niet kwalijk neem, hoewel Hillo's als Mario's Wonderwall op zich misschien nog te bedenken was ;D

Zonder te dollen: Goed gedaan lui, dit was een meepikkertje en die centen zijn ook wel es lekker, voor zolang het duurt overigens.. :-\
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Sjors

Ja, prima resultaat, wil graag weten waarom ik bij fragment 6 hoor :P

Verder is me weer enorm veel duidelijk geworden

Yanniick

Ik en hilje hadden allebei evenveel goed ..  ;D

Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Yanniick

En mijn Yolanda theorie was niet slecht  :-[ ;D

Juudith

Waarom hoor ik niet bij Wer Bisto? Ik ben de fries hier hoor :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

poltergeist

#24
Wer bisto => waar ben je? => Evelien die af en toe opduikt en dan weer verdwijnt

Alfred jodokus kwak=> jeugdfiguur, slaat op de jongste kandidaat die soms wat psychotisch, neurotisch en chaotisch kan overkomen.

Not one of us => Ooit heeft er iemand tegen ons gelogen, nu zijn we niet meer zo lichtgelovig
Sloeg op een pact met Yolanda en waarin niemand anders werd geloofd of vertrouwd.

Somebody told me => die is wel erg duidelijk, sry Robin :p (maar nu ook weer niet ZO sorry :p)

Wonderwall => Een belangrijk lied dat voorkomt in Lost, waar onze lieve Hil verslaafd aan is dankzij mij.
(en Loes vond dat er ook wat MUZIEK tussen moest zitten)

Wake me up when september ends => Als deze molserie ophoud is het weeral vakantie, en na die vakantie moet Sjors weer beginnen met een mol organiseren. En die beginnen altijd ongeveer eind september.
(eerste regel: de zomer kwam en ging voorbij, de onschuldige kan het nooit volhouden)

hillo

#25
Toch Lost :P Ik zei hem nog, maja, alles goed doen is ook weer zoiets he :P

en bij Yolanda niet het goede verband, maar wel goed ;D

Ulysses

Citaat van: poltergeist op januari 25, 2008, 23:12:25 PM
Not one of us => Ooit heeft er iemand tegen ons gelogen, nu zijn we niet meer zo lichtgelovig
Sloeg op een pact met Yolanda en waarin niemand anders werd geloofd of vertrouwd.

En toch heb ik nooit gezegd Ron te zijn, puh! >:(
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."