Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 6

Gestart door hillo, februari 07, 2008, 21:36:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Deze week zagen we hoe er flink gefeest werd op de kleurrijkste wateren van Mexico en ook hoe daar goed gegokt werd door Dennis en Patrick. Vervolgens gingen Dunya, Dennis, Edo en Joris taxi's in die het woord TAXI moesten spellen. Patrick en Regina coördineerden dit zootje ongeregeld prima en wederom werd er geld verdiend voor de pot. Helaas voor de groep, gelukkig voor de mol, ging dat geld er direct weer uit toen de kandidaten 2x achter elkaar niet de al gespeelde opdrachten in juiste volgorde wisten op te noemen!



Joris viel vorige week niet af dankzij een vrijstelling, maar deze week moest hij er toch echt aan geloven. Dag Joris, Mexico zal je gezang missen! ;)

Wat vond je ervan?

hillo

Ik moet luisteren naar wat m'n gevoel zegt :P Dennis doet zo raar, maar toch op de een of andere manier verdenk ik hem niet. Dunya bevestigde deze aflevering mijn verdenkingen richting haar, dus zij blijft mijn nummer 1.

1. Dunya
2. Patrick
3. Dennis
4. Regina
5. Edo

1 staat vast en de rest is zo wankel als maar kan :P

poltergeist

Ik vond het een onverantwoorde aflevering. Echt die taxi's ging erover. ZEker op het eind, je zag zelfs op tv hoe een chaos ze hebbe veroorzaakt. Hadden ze ongelukken ook uit de pot moeten betalen?

Wie de mol is? Geen idee, tegewoordig kijk ik alleen maar, ik zoek de mol niet meer. (I s dat niet eng  :-\ )

Marloes

Ik vind Dunya wel erg ver van de rest staan op die foto :P
Maarja,, die foto is op het begin gemaakt, dus dat is loos alarm :P

hillo

Die foto bestaat uit allemaal aparte foto's, anders kan je niet zo maken dat er iemand van verdwijnt ;) Hier kan dus best een hint inzitten!

hillo

Kijkcijfers aflevering 6: 1.342.000

de minste tot nu toe, maar nog steeds zeer goed ;D