Test en Biecht 5

Gestart door Marloes, februari 08, 2008, 12:27:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Dit keer 2 afvallers..Na de executie zullen er nog maar 4 van jullie over zijn, waaronder de mol. Weet jij wie de mol is?

1. De mol is een...
- Man
- Vrouw

2. Hoe oud is de mol?
- Jonger dan 16
- 16 tot en met 18
- Ouder dan 18

3. Postte de mol iets in kleur? (Quotes niet meegerekend) (Opdracht 9)
- Ja
- Nee

4. Postte de mol iets in kleur? (Quotes wel meegerekend) (Opdracht 9)
- Ja
- Nee

5. Aan welk fragment was de mol gekoppeld volgens het officiële schema? (Opdracht 9)
- Fragment 1 of 2
- Fragment 3 of 4
- Fragment 5 of 6

6. Aan welk fragment was de mol gekoppeld volgens het schema van Yannick? (Opdracht 9)
- Fragment 1 of 2
- Fragment 3 of 4
- Fragment 5 of 6

7. Aan welk fragment was de mol gekoppeld volgens het schema van Hilje? (Opdracht 9)
- Fragment 1 of 2
- Fragment 3 of 4
- Fragment 5 of 6

8. Had de mol een vraag over de werking van de opdracht? (Opdracht 10)
- Ja
- Nee

9. Dronk de mol bier? (Opdracht 10)
- Ja
- Nee

10. Dronk de mol wijn? (Opdracht 10)
- Ja
- Nee

11. Dronk de mol sterke drank? (Opdracht 10)
- Ja
- Nee



12. Hoe zat was de mol ? (Opdracht 10)
- Ladderzat  (8 of meer)
- Aangeschoten (4 tm 7)
- Nuchter (minder dan 4)

13. Deed de mol aan carnaval? (Algemeen)
- Ja
- Nee

14. Heeft de mol volgens het laatst geposte bonus- en minpuntenschema nog bonuspunten? (Algemeen)
- Ja
- Nee

15. Heeft de mol een appel in huis? (Inschrijfformulier)
- Ja
- Nee

16. Heeft de mol een pizza in huis? (Inschrijfformulier)
- Ja
- Nee

17. Heeft de mol een citroen in huis? (Inschrijfformulier)
- Ja
- Nee

18. Wie is de mol?
- Yolanda
- Yannick
- Sjors 
- Judith
- Hilje
- Evelien


hillo

Neen, ik weet niet wie de mol is. Ik heb 2 bonuspunten en die ga ik dan ook inzetten, en als het goed is heeft een bepaalde afvaller mij een leuke dienst bewezen, maar ook daar ben ik niet zeker van. Yolanda zit in ieder geval bij de laatste 4, en dat is haar absoluut gegund. Ik had alleen graag gehad dat ik het was die daar zeker zat. De kans dat ik overleef is 2/4 en nu Mario eruit ligt is mijn mol een zeer onwaarschijnlijke mol. Ik houd drie mogelijke mollen over (tenzij ik naar de ballentheorie luister, dan kan ik die drie ook doorstrepen :P ) en daarvan is er maar één die de mol kan zijn in mijn ogen. Op hoop van zege maak ik nog een laatste switch, en mocht het fout zijn, dan hebben twee/drie anderen meer geluk dan ik... :(

Blegh, wie had ooit gedacht dat ik nog 'ns zenuwachtig zou zijn voor een MO-test :P

Juudith

De test is ingevuld, op 1 persoon dit maar (hoewel ik bij sommige vragen lui was. :P) Ik ben benieuwd.
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Yanniick

Test op een iemand ingevuld en ik hoop dat ik blijf leven  O0

eefisinlove

De test is gemaakt. Ook op 1 persoon. Het moet bijna wel goed zijn..

Yanniick

Yolanda en sjors doe hem ook even want ik ben benieuwd  ;D

hillo

Sjors heeft 'm al gedaan en Yolanda heeft een vrijstelling ;) Ik sprak Marloes gisteren, en ze zei dat ze vanmiddag geen tijd had, dus het zal vanavond worden ;)

Sjors

Ik ben de mol kwijt. Het kan Evelien niet zijn, zij is enorm gefocust op de opdracht en zal nooit iets doen mislukken. Ook Judith streep ik weg, haar mollenacties vallen mij iig niet op. Dan Hilje waar ik een tijd over getwijfeld heb, hij is het niet, speelt veel te hard mee zo nu en dan een beetje een verdachte mislukking. Maar je moet de mol ook een beetje spelen, en welke mol wil nou alle bonuspunten inpikken... En nu begint het twijfelen. Yolanda en Yannick, ik vertrouw die Y gewoon niet. Yannick, de jolige jongen,  lijkt enorm bezig met het spel, maar hoeveel laat hij nou slagen? Hij zegt dat hij de mol al door heeft vanaf het begin, hij is het gewoon zelf :O
Dan Yolanda, die zou ook een enorm sneaky mol kenne weze. Haar partner in crime heeft het spel al moeten verlaten...

Marloes

Wat vinden jullie van 19.30? :P (is over half uur al :o)

Marloes

19.30 geweest,, Wie biedt er voor 20.00? :P

Yanniick


hillo

Ik ben er ook :P Nog een stuk of twee en dan is 't leuk :)

Juudith

Ik moest werken, sorry. :)
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Ulysses

Zekerheid bestaat voor allen
enkel op de levensvraag,
hoe je broodje jam zal vallen:
altijd met de jam omlaag...
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."