Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 7

Gestart door hillo, februari 17, 2008, 02:34:55 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Afgelopen donderdag zagen we hoe Patrick drie topitos van Dunya jatte en daarmee zijn topo volledig maakte. Daarmee verdiende hij een vrijstelling. Ook konden we de kandidaten te land ter zee en in de lucht volgen. Dunya en Dennis maakten een 'G' van piñatapoppen, die niet herkend werd door Edo, Regina en Patrick. Verder gingen ze de zee op in speedbootjes, behalve Regina, die in een helikopter op zoek ging naar kistjes. Veel werd er niet verdiend.



De test is duidelijk. Dunya stemt volledig op Patrick (zo lijkt het tenminste) en moet naar huis. Is Patrick niet de mol? Is het dan toch Edo of Dennis? Of toch weer een vrouw, Regina? Één ding is zeker: Dunya is in elkaar geknuppeld door Patrick, 'topito'letterlijk en 'piñata'figuurlijk...

Hoe was de aflevering?

hillo


hillo

Ik haat deze aflevering. Dunya was tof :(  Aan de andere kant kan ik nu nog een nieuw molletje kiezen vlak voor de finale :) Daarvoor blijf ik neutraal, dus ik kies pas na aflevering 8...

Maar qua weddenschap hoop ik nu dat het Dennis of Edo is, want dan krijg ik taart! ;D en qua spel op zich hoop ik op Edo of Regina, want die zou ik het best vinden :P

Marloes

Yes! Je bent over je Dunya-is-het-niet-en-nu-vind-ik-wieisdemol-niet-meer-leuk-dip heen ;D :P (Aangezien je het board weer bijgewerkt hebt :P)

Verder wens ik je alvast veel taart-eet-plezier toe, aangezien Dennis overduidelijk de mol is :P

Wie ik denk dat de mol is is ondertussen denk  ik wel duidelijk :P Al wil dat niet zeggen, dat ik ook hoop dat Dennis de mol is. STiekem hoop ik namelijk dat Patrick het is :o Of Edo lijkt me ook wel leuk :P Regina heb ik afgeschreven als mol. Waarom? Omdat ik haar niet verdacht vindt :o :P

Ik wou nog meer schrijven, maar ik ben het ineens kwijt, dus dat komt later nog wel :P

hillo

Ik vind Dennis, als hij de mol is, aan de ene kant best goed,  maar aan de andere kant is hij dan wel echt een waardeloze acteur... Maarja, ik heb hem wel altijd vrij hoog op het lijstje gehad. Patrick lijkt me niet de mol, daarvoor was hij veel te goed bezig bij de speedboten. En Regina vind ik dan weer een geval apart :P Ik heb haar nooit echt verdacht, maar ook nooit echt niet verdacht. Als zij de mol is, dan zal ik niet superverbaasd zijn, maar als zij de mol niet is, val ik ook niet van m'n stoel van verbazing :P En wat Edo betreft.. Hem heb ik alleen maar afgeschreven als mol doordat Coen op hem leek te stemmen. Verder is Edo gewoon Edo en ik denk dat Edo een goede mol zou kunnen spelen. Ik hoop dus op hem :)