Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Het Zesde Zintuig

Gestart door Sjors, februari 23, 2008, 16:57:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Voor veel mensen is het heel herkenbaar: je denkt aan een persoon en op dat moment belt hij of zij net op. Is dit toeval, een sterk ontwikkelde intuïtie of nemen we onbewust meer waar?

Gaven
De in Nederland ontwikkelde internationale succesformule Het Zesde Zintuig gaat in op dit gegeven en test, aan de hand van een aantal opmerkelijke cases, zestien kandidaten die denken over paranormale gaven te beschikken.

De beste
Na het screenen van honderden mensen met een vermeend paranormaal talent, zijn de beste zestien na een stevige beproeving geselecteerd om in acht afleveringen een spannende strijd met elkaar aan te gaan.

28 februari
Wie van hen is de beste 'paranormaal begaafde' Nederlander van 2008? De door Beau van Erven Dorens gepresenteerde RTL 4-serie geeft vanaf donderdag 28 februari antwoord op deze vraag.

bron: rtl.nl

Marloes

Dus rtl 4 gaat het sbs-programma Wie wordt de nieuwe Uri Geller naapen? :P

Sjors

Nee dit is al het tweede seizoen van Het Zesde Zintuig. Vorig jaar was dit programma nog te zien bij de KRO. De KRO zag af van een nieuwe serie, waarop RTL het heeft overgenomen. Het Zesde Zintuig heeft ook andere toepassingen, vorig jaar gingen ze bijvoorbeeld naar plaatsen waar mensen dood waren aangetroffen waar de kandidaten moesten voelen wat en hoe er allemaal gebeurt was.

Marloes


Sjors

Heeft iemand dit vandaag nog gekeken?

Jessikip

Ik was het vergeten te kijken.
-XxX-? Jessikip

Sjors

Het is terug te kijken op de site van rtlgemist.nl

Sjors

Aflevering 1
De eerste vier gaan de strijd aan.

Terug Kijken: RTL Gemist
Kijkcijfers: 1.034.000

levi123

Ik vond dit weer een top-seizoen!
Wat jullie?
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

Sjors

Ik vond dit seizoen vele malen minder dan het eerste seizoen. Jammer