Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 12: Finale

Gestart door hillo, mei 21, 2008, 22:12:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Het is tijd voor de finale. Peter & Veronique en Mark & Marlinde stappen uit het vliegtuig en moeten op zoek naar een oude auto. Het koppel met de oudste auto heeft een voordeel bij de eerste proef. Mark & Marlinde vinden een auto uit '36 en krijgen daarmee het voordeel, toch weten Peter & Veronique de proef te winnen en krijgen daarmee een half uur voorsprong bij het tweede deel van de finale. Deze voorsprong behouden ze ruim en zij winnen dan ook de laatste amulet.

De laatste dag breekt aan. De laatste race. De koppels moeten vlaggen verzamelen die voor 1 minuut voorsprong staan. Na een hoop kleinere opdrachtjes staat het 7-4 voor Peter & Veronique. Zij krijgen dan ook 3 minuten voorsprong bij de eindrace! Via een drukke straat in Venezuela en een kabelbaantocht naar 'de grote vlag' komen we terecht bij Roos en Art... We zien Peter & Veronique... "Jullie zijn te laat..."

Mark & Marlinde

winnen Peking Express 2008!

Wat vond je ervan? [jumpiej]

hillo

Ik vind het supervet dat Mark & Marlinde gewonnen hebben ;D Net als Wendy & Yves 2 jaar geleden was dit van begin af aan mijn favoriete koppel ;D

Voor Veronique vond ik het jammer, voor Peter niet :P Al kon hij nog wel lachen volgens mij na afloop... Kan hij dus wel tegen z'n verlies :P

Marloes

Jeuuuj ;D
Ik had zeker gedacht dat Peter en Veronique zo uden winnen :P Maar mooi niet dus :)

WIDMJokertje

Peet&Vero, ook al hebben jullie niet echt gewonnen;

Jullie zijn mijn winnaars voor Peking Express!: De Revolutie Route!
Terug van geweest, ofzo?