Dominique & Marion (Exit 6)

Gestart door Marloes, februari 23, 2008, 17:06:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Dominique & Marion:



Marion en Dominique kennen elkaar nog niet. De Nederlandse Marion (43 jaar) is moeder van zes kinderen en runt een eigen bedrijf. Ze is een gedreven vrouw en houdt ervan de touwtjes in handen te hebben. Marion is veeleisend voor zichzelf maar ook voor anderen. Peking Express: De Revolutie Route gaat ze als een avontuur tegemoet. Haar sterke punten zijn haar enthousiasme en gedrevenheid. Marions partner Dominique (24 jaar) komt uit Belgiƫ en werkt als model. Ze doet mee voor het avontuur en om andere landen te ontdekken. Dominique is van kinds af aan een echte dierenvriend en eet daarom geen vlees. Ze houdt van de natuur en heeft altijd van een avontuur als Peking Express: De Revolutie Route gedroomd.

Bron: Net 5

hillo

Ik ken Marion, maar geen idee waarvan... Volgens mij van een ander televisieprogramma, deal or no deal misschien? Hopelijk wordt er een achternaam gegeven in aflevering 1, dan google ik haar :P

hillo

De gemixte duo's he.. Ik weet niet maar ik ben het met beide niet eens :P Veronique aan Marion was tof geweest! ;D Dominique is zo nietszeggend enzo, beetje jammer :( Hopelijk komen ze ver, maar ik vrees dat als het zo doorgaat ze misschien wel afvallen volgende week :(

hillo

Citaat van: hillo op februari 24, 2008, 00:16:41 AM
Ik ken Marion, maar geen idee waarvan... Volgens mij van een ander televisieprogramma, deal or no deal misschien? Hopelijk wordt er een achternaam gegeven in aflevering 1, dan google ik haar :P

Het is inderdaad Deal or no Deal waar ze aan mee deed. Daar hebben ze nu namelijk uitzendingen waarin kandidaten die met bijna niks naar huis gingen een herkansing krijgen en daar staat ze tussen :)