Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Pieter Jan Hagens is niet de mol!

Gestart door hillo, februari 24, 2008, 00:20:01 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Nu wel een PJ-topic ;D

Marloes


Sjors


hillo

In aflevering 1 mocht hij beslissen wie de vragen kregen bij ZIJN quiz (natuurlijk koos hij de domste uit)
In aflevering 1 deelde hij de tequilla en het water uit, waar hij ongetwijfeld verdovende middelen in heeft gedaan
In aflevering 1 mocht hij geen jokers pakken zodat de aandacht van hem afgehouden werd :o

Marloes

Citaat van: hillo op februari 24, 2008, 00:23:41 AM
In aflevering 1 mocht hij beslissen wie de vragen kregen bij ZIJN quiz (natuurlijk koos hij de domste uit)
In aflevering 1 deelde hij de tequilla en het water uit, waar hij ongetwijfeld verdovende middelen in heeft gedaan
In aflevering 1 mocht hij geen jokers pakken zodat de aandacht van hem afgehouden werd :o
inderdaad! Hij is gewoon overduidelijk de mol 8)

wicky the viking

#5
geachte mede mollenvangers

sorry voor wat ik nu zeg
maar dit topic is crap
waarom ?
Pieter Jan kan de mol niet zijn
hoe kunnen de kandi's op een mol stemmen die er niet tussen staat ?
momenteel zijn dr nog 3 mogelijkheden
- Regina
- Dennis
- Edo
laten we ons daarop concentreren

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lennart

Een beetje onzinnige lol tussendoor kan geen kwaad hoor.

Ik vind het ook verdacht. PJ zit in de ideale mollenpositie. Hoe weet hij bijvoorbeeld altijd welke opdrachten ze moeten doen? Achteraf staat hij er soms bij a la "Tjah, dat deden jullie fout, ik had het goed kunnen doen", maar hij doet helemaal niks om er ook voor te zorgen dat de opdrachten wél goed worden gedaan.
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Precies! En volgens mij he... toen alle kandidaten dat aanbod kregen of ze in het luxe hotel wilden slapen... volgens mij heeft toen PJ daar geslapen! :o

hillo

Pieter Jan is niet de mol, hij presenteerde wel geweldig!

Sjors


Martinulus

Mwah, ik vond hem wel goed maar ik was toch van Karel iets anders gewend. Jammer dat die er niet meer bij is.


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio