Test en Biecht 6

Gestart door Marloes, februari 28, 2008, 18:12:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Na deze executie zullen er nog maar 4 over zijn! Succes!

1. De mol is een...
- Man
- Vrouw

2. Hoe oud is de mol?
- Jonger dan 16
- 16 tot en met 18
- Ouder dan 18

3. Op wie stemde de mol in Opdracht 11?
- Hilje
- Yannick
- De mol stemde niet

4. Postte de mol een vraagteken in Opdracht 11?
- Ja
- Nee

5. Postte de mol een goed antwoord in Opdracht 12A?
- Ja
- Nee

6. Hoe vaak heeft de mol iets gegokt in Opdracht 12A?
- 0 tot 2 keer
- 3 tot 4 keer
- 5 keer of meer

7. Postte de mol op de eerste pagina van Opdracht 12A?
- Ja
- Nee

8. Postte de mol op de tweede pagina van Opdracht 12A?
- Ja
- Nee

9. Postte de mol op de derde pagina van Opdracht 12A?
- Ja
- Nee

10. Postte de mol op de eerste pagina van Opdracht 12B?
- Ja
- Nee

11. Postte de mol op de tweede pagina van Opdracht 12B?
- Ja
- Nee

12. Had de mol een vraag over Opdracht 12B?
- Ja
- Nee

13. Was de mol 'verslaafd' aan een spel van Opdracht 13?
- Ja
- Nee

14. Postte de mol dubbel in Opdracht 13?
- Ja
- Nee

15. Houdt de mol van een Chocoladereep? (De mol houdt hiervan, als hij/zij 6 of meer punten hieraan gegeven heeft bij het inschrijfformulier)
- Ja
- Nee

16. Houdt de mol van een Pinda?
- Ja
- Nee

17. Houdt de mol van een Puzzel?
- Ja
- Nee

18. Houdt de mol van een Feestje?
- Ja
- Nee

19. Houdt de mol van een Appel?
- Ja
- Nee

20. Wie is de mol?
- Judith
- Hilje
- Sjors
- Evelien
- Yolanda

21. Als je bonuspunten hebt,wil je er dan inzetten?

Sjors

Er is geen mol.

Hilje kwam terug van het koude vliegveld. Hij lag uit het spel, en dus geen garanties meer op een terugkomst. Toch kwam hij terug, ik haat sterke tegenstanders die terug komen...Neee, Hilje is de mol niet.
Judith dan, maar wat doet ze fout? Volgens mij heeft ze alleen nog maar geld opgeleverd, ik mis de molacties. Neee, Judith is de mol niet.
Dan hebben we Evelien nog, van haar heb ik het gevoel dat ze altijd komt aanvliegen. Terwijl een mol toch echt van onderen komt en niet van boven. Neee, Evelien is de mol niet.
En Yolanda nog, ze doet veel en is een actieve kandidaat, maar echt mollerig is ze niet. Ze kan wel liegen, ze kan opdrachten doen mislukken, maar ze kiest nooit het juiste moment. Is dit een moltaktiek? Neee, Yolanda is de mol niet.
Ben ik de mol? Neee, Giorgio is de mol niet.

Het is....

MARLOES!

eefisinlove

Ik ben weer volledig op dezelfde persoon gegaan. Bij de vorige executie werd toch wel een klein beetje bevestigd dat ik goed zit.
Over de opdrachten: Ik heb de mol niet echt aan het werk kunnen zien. Bij de spelletjes weet je soweiso niet veel, behalve dat bij spel 5 de mol het hoogste had. Apart want ik dacht echt dat ik de hoogste zou zijn. De mol is dus iemand die goed kan pinguin meppen :)
Bij lingo kunnen er wel wat dingetjes verziekt zijn. Maar toch hebben wij als kandidaten een hoop in de pot weten te krijgen. Een goede ronde voor ons dus, en een slechte voor
De Mol.

hillo

#3
Ik weet wie de mol is. Ik weet ook dat nog minstens één ander iemand weet wie de mol is.

Allereerst wil ik iedereen nogmaals bedanken die op mij heeft gestemd bij opdracht 11, want anders was het Yannick geweest die nu hier mocht biechten, en niet ik. In opdracht 12 ging er eerst vanalles mis. Ik had helemaal netjes aantekeningen gemaakt bij de aflevering van lingo, gaat dat opeens niet meer door :P Vervolgens in het gesprek met Yannick was ik m'n voorsprong al snel weer kwijt, want Yannick had de woorden waarbij hij mocht beginnen steeds in één keer goed :-\ Gelukkig kon ik de stand wel gelijk houden en zo was het uiteindelijk 4-4 met nog 1 woord te gaan... Ik mocht beginnen en had het fout. Gelukkig gaf ik weinig letters cadeau aan Yannick en, nog gelukkiger, had Yannick het woord ook fout en, misschien nog wel het gelukkigst, gaf hij mij wél veel letters cadeau waardoor ik er na eventjes puzzelen achter kwam dat het juiste woord DECAAN was ;D En daar ben ik weer!

Bij opdracht 13 duurde het eventjes voor ik doorhad hoe mijn dolfijn naar mars kon, maar uiteindelijk is me dat gelukt en had ik een score van 2,5 miljoen ofzo, dus ik ben benieuwd of iemand mij daarin heeft verslagen ;D Ook bij dat cubefield had ik wel iets redelijks, maar de andere drie spellen heb ik eigenlijk nauwelijks gespeeld.. :P Gelukkig waren daar de anderen weer heel goed in, dus uiteindelijk hebben we 2400 euro voor de pot verdiend: [jumpiej]

En dan nu de test. Zoals ik zei weet ik wie de mol is. Deze persoon heeft mij zover gekregen dat ik de vorige test naar een ander geswitcht ben, maar die is nu weg, dus blijft er nog maar één optie over:

De mol is .....

Sjors


Juudith

Ik heb hem gemaakt, en ik weet nog steeds niks. :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Ulysses

De sneakbak of de gluiperd.. Wie zal het zeggen..
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Citaat van: Ulysses op maart 05, 2008, 21:18:27 PM
De sneakbak of de gluiperd.. Wie zal het zeggen..

Ik zou voor sneakbak gaan ;)

Marloes

De uitslag komt morgen waarschijnllijk zo ergens tussen 19.00 en 20.00

hillo


Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."