Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 9

Gestart door hillo, februari 29, 2008, 01:01:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Nog 3... Dennis, Edo en Regina speelden de finale. Ze verdeelden eigenschappen onder elkaar, waarna Regina Dennis ging ingraven en Edo naar goud zocht. Uiteindelijk was het tijd voor de waarheid, maar eerst mochten de finalisten nog een vraag in het Maya aan een priester stellen. Pieter Jan staat tegenover Dennis, Edo en Regina. Een verliezer, een winnaar... en een mol.................



Deze week nog geen ontknoping dus, daarvoor zullen we nog een weekje moeten wachten!

Wat vonden we ervan?

hillo

Dennis die wordt aangewezen als mol door de priester, en vooral de reactie van die priester en Dennis zelf ook... Geweldig :P Dennis is de mol, maar ik houd het toch op Edo :P

Kennis
1. Dennis
2. Edo
3. Regina

Hoop
1. Edo
2. Regina
3. Dennis

Eigenlijk weer net als in het begin... :P

Sjors

Wat kunnen we nu eigenlijk met de maya's. Zo op het einde blijkt het toch dat het een belangrijke rol heeft gespeeld, wat door velen al gedacht werd. Zo wordt er aan het einde van de aflevering nog een zin uitgesproken, wat zal deze betekenen? En wat zijn de andere maya hints in de serie..

hillo

Ga jij eens vertalen Sjors, er wordt vast gezegd wie de mol is aan het einde van de aflevering! :P

Sjors

De uitzending is volgens mij nog niet terug te kijken, dus heb er momenteel geen mogelijkheid toe.

hillo

Het zal wel een of ander flauw iets zijn, in ieder geval niet de naam van de mol lijkt me ;)

Marloes

Na deze aflevering, twijfel ik al helemaal! :P
En dan wel voornamelijk tussen Edo en Dennis, maar ik blijf toch bij Dennis :P

hillo

Ik vond de opdracht een beetje raar... Ok, het idee dat je levend begraven wordt is eng en volgens mij heeft Dennis ook onwijs lang in de kist gezeten, maar het lijkt mij dat als je er 40 minuten in durft te zitten, dat je het ook 50 minuten durft toch? Het is echt wel veilig genoeg, die kist stort heus niet plots in lijkt me :P

Sjors

Lijkt me best wel eng in zo'n kist, je krijgt steeds minder frisse lucht. Dus denk dat je er best wel gek in kan worden, ik zou het in ieder geval vast geen 50 minuten volhouden.

Lies

nou ik denk dat die 1 minuut dan wel uitmaakt als je in paniek begint te raken :p Dus ik vind het nog niet zo een molle actie van Edo dat hij hem er gelijk ging uithalen. ;)

hillo

Ik vond het ook meer een molactie van Dennis :P

hillo

Kijkcijfers: 1.437.000

Stijging ;D

Marloes

Volgende week Kijkcijfers:

1,6 miljoen ;D