Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

[WW1] Dag 2 - Hoera voor burgemeester hillo!

Gestart door Mathidinkske, maart 26, 2008, 10:42:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

Mathidinkske

Samenvatting

Dag 1: Burgemeester: Hillo!
Dag 1: Wereldreiziger: Alfroj! (bescherming voor de lunch)
Nacht 1: Lunch: Joake: Heks.

Doorstreept betekent dood
Groen betekent dat die deelnemer goed was
Rood betekent dat die deelnemer slecht was




Beste dorpsbewoners,

Jullie volgende stem wil ik graag tegen Donderdag 27 maart 2008 - 19:00
Ook alle andere informatie! (lunch, wereldreiziger,...)

Hoera voor onze burgemeester hillo! Hij zal vandaag starten als burgemeester van Wakkerdam!
Hillo, wil jij nog iets zeggen als de nieuwe burgemeester van Wakkerdam?

Wie zijn de weerwolven?

Marloes

De heks had nog een nuttige rol kunnen zijn denk ik :(

Lennart

Laten we Alfroj lynchen :D Hij heeft bescherming gehad, nu moet hij ervoor betalen :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mathidinkske

Reïncarneerder



Het was dag toen een gedaante naar het kerkhof ging. Daar zag hij direct Joake liggen. "Ocharme joake. Daar moet iets aan te doen zijn..."
Hij ging weer naar huis waar hij een heel ritueel opvoerde.
En warempel! Joake verscheen weer aan de Wakkerdamse horizon!

Proficiat joake! Jij mag een nieuw huisje bewonen!

Wie zijn de weerwolven?

hillo

Geachte aanwezigen,

Tot mijn grote spijt is Joake vannacht overleden :( Onze heks leeft niet langer en zijn dood moet gewroken worden! Ik heb vernomen dat er weerwolven in ons rustige dorpje wonen. Robin, jij wordt als lynch naar voren geworpen, wat vind je hiervan? :P Ik stel voor dat iedereen z'n zegje gewoon mag doen en dat we niemand veroordelen op huidskleur vacht of geen vacht. De wolven zullen boeten!

Hoera voor burgemeester hillo! :P

"Waarschuwing - terwijl je bezig was met reageren is er een nieuwe reactie geplaatst. Het zou kunnen dat je je reactie nog wilt aanpassen. "

Ah, dankjewel 'stem'. Het schijnt dat Joake weer in leven is. Hoi! Nu hoeven we jouw dood niet meer te wreken, maar kan er misschien wel wat verduidelijking worden gezocht geschept/geschapen/gedingest wat betreft de Reïncarneerder...

Martinulus



Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

Mathidinkske

Het enige wat jullie nu weten over de reïncarneerder is dat hij Joake tot leven heeft gebracht. Joake krijgt een nieuwe rol.
Hij mag weer een huisje kiezen. Meer info over de reïncarneerder volgt wanneer deze sterft.

Wie zijn de weerwolven?

Sjors

Citaat van: hillo op maart 26, 2008, 13:23:56 PM

"Waarschuwing - terwijl je bezig was met reageren is er een nieuwe reactie geplaatst. Het zou kunnen dat je je reactie nog wilt aanpassen. "

Ah, dankjewel 'stem'.

Misschien moet ik die zin eens inspreken en dan iedere keer als iemand die zin in beeld krijgt, dan ook het geluidsfragment te horen krijgt. Dan kun je voortaan zeggen: Dankjewel STEM en niet: dankjewel 'stem'

Joake

Ja, ze zullen er voor boeten! >:( Mij proberen te vermoorden. Dankjewel reïncarneerder, duizendmaal dank.

hillo

Citaat van: Sjors op maart 26, 2008, 13:29:21 PM
Citaat van: hillo op maart 26, 2008, 13:23:56 PM

"Waarschuwing - terwijl je bezig was met reageren is er een nieuwe reactie geplaatst. Het zou kunnen dat je je reactie nog wilt aanpassen. "

Ah, dankjewel 'stem'.

Misschien moet ik die zin eens inspreken en dan iedere keer als iemand die zin in beeld krijgt, dan ook het geluidsfragment te horen krijgt. Dan kun je voortaan zeggen: Dankjewel STEM en niet: dankjewel 'stem'

Joah! ;D

Citaat van: Joake op maart 26, 2008, 13:29:51 PM
Ja, ze zullen er voor boeten! >:( Mij proberen te vermoorden. Dankjewel reïncarneerder, duizendmaal dank.

Enig idee wie de reïncarneerder kan zijn? Dan kunnen we weer iemand van het verdachtenlijstje schrappen. Ik ben het in ieder geval niet ;)

Martinulus



Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

Lennart

Ik zeg Alfroj. Of Martinulus. Vooral Martinulus vertrouw ik niet :o
Is that you in the button's box, making all that noise?

Joake

Ik weet het niet, ik weet alleen dat hij mij gered heeft! Goed idee van het verdachtenlijstje, maar we weten van niemand zijn rol...

Lennart

Laten we allemaal gewoon Martinulus lynchen, dan kan die verder met MO10 ontwikkelen enzo :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Jij wil steeds wel heel hard iedereen lynchen zeg :P