Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

[WW1] Dag 2 - Hoera voor burgemeester hillo!

Gestart door Mathidinkske, maart 26, 2008, 10:42:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

Lennart

Geloof me, mij wil je als goeie niet kwijt :P En nu maar hopen dat ik niet als lunch eindig, hoe geweldig ik ook mag smaken met rozemarijn en chilisaus.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mathidinkske

Beul



Het was een stralende middag en iedereen was bij elkaar, om te discussieren wie nu wel of geen wolf was.
Maar plots moest Lennart naar het toilet en de beul greep zijn kans.

In de WC's nam hij zijn mes uit zijn zak en stak Lennart zomaar neer.
Toen de rest zich afvroeg waar Lennart bleef ging één iemand gaan kijken.

"Lennart is neergestoken" werd er in paniek geroepen. "Dit moet een van ons gedaan hebben. Een weerwolf of een  burger..." zei iemand. "We moeten kijken wie er niet is!" zei een ander.
"Sjors, Joake, Martinulus, Ulysses, Hillo, Juudith, alfroj, Marloes, Sander." Iedereen was er.
"Dan moet iemand het daarnet gedaan hebben en vlug teruggekomen zijn!" zei weer een ander.

Maar wat was Lennart nu eigenlijk? Toen men naar zijn huisje ging zag men overal verscheurde foto's van weerwolven. En ook nog eens doorstreepte. Het was duidelijk, Lennart haatte wolven. Daarom was hij dan ook de Wolvenhater...



De wolvenhater heeft nog meer de pest aan wolven dan de andere dorpsbewoners. Als hij op een wolf stemt, telt daardoor zijn stem dubbel.

De dorpsbewoners stemmen voor de nacht valt in PM naar de spelleider voor de lynch.
Wie de meeste stemmen heeft wordt gelynchd.



Helaas, weer een een burger gedood. Voor jou is het spel voorbij! :(
Maar was dat misschien de bedoeling van de beul? Of hoopte hij/zij toch op een weerwolf?

Lennarts stem telt wel nog mee als die beslissend is. (Deze kan nu niet meer veranderd worden, Lennart.)

Wie zijn de weerwolven?

Lennart

Ik zei toch dat je niet goed snik bent als je mij dood wil hebben? -_-'
Is that you in the button's box, making all that noise?

Juudith

Hm. Robin is nog aan het werk, dus die is in elk geval niet de Beul...
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Mathidinkske

#34
Citaat van: Juudith op maart 26, 2008, 18:20:42 PM
Hm. Robin is nog aan het werk, dus die is in elk geval niet de Beul...
De beul stuurde mij dit al eerder dan 18:00 hoor ;) Hij kan het vanochtend vroeg gestuurd hebben, vanmiddag, of later... Ik kies gewoon een mooi momentje uit ;D
De tijden maken niets uit. De wereldreiziger bijvoorbeeld als die een cadeau geef zal ik het ook niet direct posten ;)

Wie zijn de weerwolven?

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Marloes

He bah, Lennart eruit :(
Ik blijf bij mijn stem voor Martinulus morgen ;)

hillo

Lennart beschuldigde Robin en Martijn. Vervolgens gaat Lennart dood. De beul lijkt me een goed persoon, anders was het wel een wolf-achtig iets. Lennart is dus gedood door een goed persoon. Meeste kans dat één van beide beschuldigden Lennart weg wilde hebben en daar Robin niet online geweest is sinds zijn beschuldiging (dacht ik), lijkt me dat Martijn de beul, en dus goed, is :P

Tot zover mijn theorie ;D

Lennart

Citaat van: hillo op maart 26, 2008, 18:41:31 PM
Lennart is dus gedood door een goed persoon.

Contradictio in terminis :'( Stomme beul! Stout!
Is that you in the button's box, making all that noise?

eefisinlove

Kan kloppen, alleen Robin kan het toch nog steeds zijn.

Sjors

Lijkt me dan duidelijk wie het volgende plekje op de begraafplaats in mag nemen...

alfroj

ik ben inderdaad nu pas op dit forum sinds gisteravond laat ;) al bewijst dat niks natuurlijk, maar ik zou sowieso langer hebben gewacht mocht ik de beul geweest zijn
overigens wil ik wel een reactie van Martinulus op de beschuldigingen
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Mathidinkske

#42
Wereldreiziger


De wereldreiziger heeft een cadeautje voor een van jullie.
Het is een dubbele lynchstem. Hij/zij loopt naar de stembus waar hij volgend papiertje insteekt:
"Ik stem bij deze op dezelfde persoon als hillo. Hij krijgt een dubbele lynchstem van mij. Groeten, de wereldreiziger"

Proficiat hillo, jij krijgt komende lynch een dubbele stem!


EDIT: *vloek* juist! ik ben nog steeds in de war door die ava *vloek*

Wie zijn de weerwolven?

hillo

HIJ! :P Mijn avatar is DUNYA :P Mol-Dunya

Maar dankje..

Lennart

Het hij/zij verwijst naar de wereldreiziger, niet naar jou, slimpie :P

(yeah, 100ste post)
Is that you in the button's box, making all that noise?