[WW1] Dag 4 - Alweer dezelfde in het graf...

Gestart door Mathidinkske, maart 29, 2008, 19:28:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

eefisinlove


Marloes



Sjors

Waarom zou je op mij stemmen? Ben je zelf niet veel verdachter, Evelien?

Mathidinkske

Duiveluitdrijving



De duiveluitdrijver zal vandaag iemand ontwolven. Als de duiveluitdrijver een wolf kiest, dan zal deze ontwolft worden en sterven als lunch.
De weerwolven willen namelijk niet dat de wolf de andere weerwolven kan verraden.
Bij een burger heeft dit als effect dat hij zo blijft en niet sterft.
De "gelukkige" is... Juudith...

Een vreemde gedaante kwam naar voor nadat de burgemeester de menigte heeft toegesproken. De gedaante zei:
"Vandaag zal ik iemand ontwolven!". De menigte jubelde. Enkel de weerwolven waren niet blij...
"En de gelukkige wordt... Juudith" Juudith stapte trillend naar voren.
De menigte ging uit hun dak!
En de ceremonie begon...  De duiveluitdrijver ketende Juudith vast.
Juudith kon het niet verdragen. Ze was woedend! Ze kreeg overal haar en haar tanden werden aanzienlijk groter. Met een boos gegrom was ze getransformeerd! Ze probeerde los te komen van de ketens. Maar voor ze dat kon, was de duiveluitdrijver aan haar ceremonie bezig.
De menigte zag hoe ze verbleekte tot ze uiteindelijk een burger werd.
"Ziedaar! Juudith is ontwolfd!" zei de gedaante en verdween weer.

In de menigte was er wat geroezemoes. "Vanavond doden we Juudith.. Ze weet te veel..." ze gromden en verdwenen net als de rest..

Proficiat, burgers! Vanavond wordt een ex-wolf gelunchd en een wolf is ontwolfd. Jullie lynchstem telt nog altijd!!

DE EERSTE WEERWOLF!!!


NB. Sluit mensen niet uit omdat ze inactief zijn of nu niet online zouden kunnen zijn gekomen... Ik had dit al veel eerder ontvangen. ;)

Wie zijn de weerwolven?

Mathidinkske

#20
Wereldreiziger



De vorige keer was de wereldreiziger zijn/haar cadeau vergeten af te geven... Maar vandaag is zijn cadeau ook niet mis!
Hillo krijgt weer een cadeau. Dit keer kan zij hij een rol opvragen.
De wereldreiziger verdween, na hem het cadeau te hebben gegeven...

Proficiat Hillo! Jij kan tegen de volgende lynch een rol opvragen. Je hebt dus tijd tot ong. Woensdagavond.
Veel pleizer met je cadeautje!

Wie zijn de weerwolven?

Marloes

Ik verdenk Hilje op dit moment heeeel erg. Dit is na aanleiding van de duiveluitdrijving. Ik denk dat Hilje zelf ook wel weet, waarom ik hem nu verdenk ;). Misschien kun je mij er nog van overtuigen dat je geen wolf bent, misschien niet :P

alfroj

hm Judith heeft weer es gelogen tegen me -.-
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Ulysses

Wat jullie ook doen, STEM NIET OP SJORS!

Als hij een wolf is zal ook hij uitgedreven worden.. en dus sterven..

Stem ook niet op LOES, Zij is de persoon die achter de dood van Judith zit!

Stem in plaats daarvan op.. -random overgebleven speler op het lijstje-  Evelien! (Of op Robin of Hilje.. ::))
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Sjors

Citaat van: Ulysses op maart 31, 2008, 16:07:55 PM
Wat jullie ook doen, STEM NIET OP SJORS!

Er zijn wel mensen met goede plannen!

eefisinlove


Mathidinkske

2e Duiveluitdrijving??



Alweer verscheen een mystiek persoon op het pleintje. Na een wolf te hebben ontwolft wou nog iemand persé een wolf terug naar burger converteren. Een tweede duiveluitdrijving ging plaats vinden...

Ondertussen kennen de burgers wat een duiveluitdrijving betekent. Wolf => burger, burger => burger.
Het persoontje schreeuwde luid: "Sjors, kom onmiddellijk naar voren getreden!"
Sjors stapte bang naar voren. Hij wist wat er met Juudith gebeurde en misschien zou het nu weer met hem gebeuren.
Sjors werd vastgeketend. Maar hij leek zich niet te verzetten. Hij transformeerde niet... De duiveluitdrijver begon zijn ceremonie.
Na de ceremonie werd duidelijk dat of de duiveluitdrijving niet werkte, of het geen wolf is.

Sjors blijkt dus goed te zijn, zelfs voor de duiveluitdrijving.

Voor de burgemeester iets kon zeggen tegen de duiveluitdrijver was die al verdwenen...

HELAAS, NU GEEN WEERWOLF...


NB. Sluit mensen niet uit omdat ze inactief zijn of nu niet online, dit werd al een tijdje eerder gestuurd ;)

Wie zijn de weerwolven?

Marloes

Ik begin steeds mminder de onschuld van Hilje te geloven :P

hillo

#28
Beste Loes,

Leg mij eens uit waarom je mij niet meer gelooft? Judith is de wereldreiziger hoor, dat weet ik zeker. Blijkbaar is die alleen niet goed, maar slecht :P Ik denk nu dat Robin of Evelien een wolf is. Evelien weet ik niet waarom, Robin omdat hij Judith als zeker goed verklaarde en mij als vrij zeker slecht, wat ik toch echt niet ben...

[edit]

Oh, en wat mijn verdenkingen van Sjors betreft: je kent de hints die ik gehad heb en vond het zelf ook logisch dat ik hem daardoor verdacht. ;)

Sjors

Lijkt me dus duidelijk, niet meer stemmen op Sjors!