Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

[WW1] Dag 4 - Alweer dezelfde in het graf...

Gestart door Mathidinkske, maart 29, 2008, 19:28:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo


alfroj

#31
zoals Mario weet ben ik goed -.-
ik stem op Hilje

de enige overeenkomst tussen wolven en mij is dat ik enkel door een lynch kan sterven

Edit by Robin: blijf van mn berichten af. Ik snap het spel prima.
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Mijn stem lijkt gegrond... En anders is het Evelien

Sjors

Misschien moet ik een campagne opzetten om Hillie eruit te stemmen.

hillo


Sjors


alfroj

#36
Werkelijk waar, Mathias is nog bemoeizuchtiger dan Vena, en daar ben ik weggegaan omdat mn posts altijd geëdit werden.
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Citaat van: alfroj op maart 31, 2008, 21:46:07 PM
Werkelijk waar, Mathias is nog bemoeizuchtiger dan Vena, en daar ben ik weggegaan omdat mn posts altijd geëdit werden.

Zal ik je sparen, omdat het Mathias schuld is dat je nu door de mand valt? :P

alfroj

volgens mij bewees Mathias dat ik goed was anders ;) "je kunt wel degelijk geluncht worden" lijkt me niet iets wat een wolf kan overkomen Hilje ;) jouw verhalen hangen van leugens aan elkaar
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Nu weet ik het zeker, via de wereldreiziger heb ik een rol opgevraagd, uiteraard Robin:

Wolf

Geloof je me niet, dan stem je op mij, maar stem eerst maar op Robin, als hij een goeie is kan je mij morgen altijd nog lynchen.

alfroj

Ik ben geen wolf Hilje, dat weet je zelf ook. Ik stel voor dat we jóu eerst lynchen. Ik hoef dan morgen niet eens meer gelyncht te worden, want de wolven zijn toch al dood. Alleen al het feit dat je ervan uitgaat dat er morgen nog een lynch is verraadt al dat je weet dat ik geen wolf ben. Je hebt het eerst met Sjors geprobeerd, en nu probeer je het zo, erg jammer, maar we hebben je door.
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Als ik lieg is er inderdaad een lynch morgen, dat heeft verder geen uitleg nodig. Jij mag mij daarentegen wel even uitleggen waarom ik, als ik jouw rol opvraag, als antwoord: "Robin is één van de weerwolven" krijg.

Sjors

Anders is die Hillo een beetje zijn eigen graf aant graven, lijkt me geen strak plan

Ulysses

Sjors, ik heb gegronde redenen te denken dat Hillo goed is..

OF hij is goed, of hij's dom..

Ik denk waarschijnlijk allebei ;), maar los daarvan, in ieder geval het eerste..

Waarom zal je spoedig merken.. Hoe spoedig hangt af van hoe lang het duurt voor onze spelleidster je iets mailt/PMt..


DUS..

* Loes goed
* Sjors goed
* Ik goed
* Hilje waarschijnlijk goed..

Robin of Evelien is waarschijnlijk slecht.. daar hilje goed is wijzig ik mijn stem van de laatste naar de eerste op basis van zijn woorden..

Overigens hebben we onze reincarnatie ook nog.. hoewel die op 't forum nog steeds een beetje dood is? :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


alfroj

Moet ik dat uitleggen Hilje?
Op msn (heb onze nicknames ff leesbaar gemaakt :P)

Robin zegt:
je hebt nog niet gewonnen alsk dood ben hoor
Hilje zegt:
it's you or me baby, ik denk ik lieg even

vervolgens beweert hij nog dat hij net als mij geen wolf is, maar ik wil in elk geval even duidelijk maken dat IK geen wolf ben ;) Marloes zou goed kunnen denk ik nog steeds, maar mijn stem voor deze lynch gaat gewoon naar Hilje
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.