Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Olympische Spelen 2008 - Beijing/Peking

Gestart door WIDMJokertje, maart 30, 2008, 14:54:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Ben vanmiddag naar huis gegaan, want ik had geen slaapplek meer en overdag was er weinig te doen. Op zich wel jammer, maar had echt veel slaap nodig :P

Sjors


hillo

Ja :( nu beginnen verplichte introducties van studentenverenigingen, maar daar ben ik niet bij gegaan nog dit jaar. Het was wel supervet allemaal :)

Sjors


alfroj

wat een aaneenschakeling van teleurstellingen vandaag
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Mee eens, maar gelukkig heeft Veldhuis zich wel nog geplaatst voor de halve finale van de 50 meter :)

alfroj

Hinkelien Schreuder ook ;)
en minstens zilver bij Yngling-zeilen, morgen voor de Britten eindigen en ze hebben zelfs goud
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Marloes

Veldhuis en Schreuder naar de finale! :)
Phelps doet het overigens ook goed. Al 7 goud! :P

De hockeysters zijn door naar de halve finale, Smith naar de discusfinale  en ook nog eens 2 beachvolleyballertjes door naar de kwartfinales! ;D

alfroj

ongelooflijk, wat een dag vandaag
het begon heel vroeg met de 100m vlinderfinale, wat een ongelofelijke overwinning van Phelps, echt zo bizar, hij lag gewoon 99 meter lang achter :P Jeroen Grueter: "hij redt het... NIIIIEETTT, of JAWEEEEEEEL!!" zo was het inderdaad :P
baanwielrennen andermaal teleurstellend, al leek Bos zich nu net herpakt te hebben, gaat ie op zn bek door die stomme Pool voor em :P
en het koningsnummer van de Spelen, de 100m sprint, met een overweldigende overwinning van Bolt, die na 70 meter gewoon om zich heen kijkt, al begint met juichen, en toch een wereldrecord loopt :P echt ziek
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Ik was bij het 'koningsnummer' voor de nederlands antiliaan! Maar die werd 4e :(

poltergeist

Je vergeet het meest ongelofelijke

Belgie WON van Italie met voetbal!
(hoeveel smeergeld er aan de scheidsrechter / Italianen werd betaald is niet bekend)

Mathidinkske

Like Alfroj said:
Jamaicaan Bolt was nogal straf in de finale zeg :o
Alleen fotofinshen, en op het einde van de 100m liep hij op zijn gemakjes :P

Nieuw wereldrecord, en hij kon nog sneller :o

The USA was ook in form tegen de Spanjaarden bij het basketball... Drie keer op een rij Olympisch goud, daarna een fiasco. Geen wereldkampioen, dat was voor Spanje. Flinke prestatie...

Ik weet best wel veel van wat er vandaag gebeurde tijdens de O.G., en toch: ik kijk niet ???

Wie zijn de weerwolven?

Marloes

Jammer van Marleen Veldhuis :(
Michael Phelps heeft het geflikt: 8 goud, waaronder 7 nieuwe wereldrecords! Echt.... Wat een zwemmer! :o..

Gelukkig ook nog wat Nederlands succes: Goud voor de lichte dubbeltwee en zilver voor het Ynglingtrio! :)

alfroj

Citaat van: poltergeist op augustus 16, 2008, 23:03:42 PM
Je vergeet het meest ongelofelijke

Belgie WON van Italie met voetbal!
(hoeveel smeergeld er aan de scheidsrechter / Italianen werd betaald is niet bekend)
belgië kreeg na 17 minuten rood en italië 2 strafschoppen, dus het was zeker bijzonder ;)

vandaag wel redelijke dag eigenlijk, los van de zwemfinale en de aanrijding van Terpstra op weg naar de baan :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Hockey Mannen nog in de laatste 30 seconde gelijkmaker gescoord ;D