Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Olympische Spelen 2008 - Beijing/Peking

Gestart door WIDMJokertje, maart 30, 2008, 14:54:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

WIDMJokertje

Vandaag om 7:00 opgestaan om Olympische Spelen te kunnen kijken  :P
Terug van geweest, ofzo?

Marloes


hillo


alfroj

goud voor Van Grunsven, met 0,03% verschil met nummer 2
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo


alfroj

vandaag wel, maar na dag 1 stond ze nog achter ;)
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Ik snap niet wat je bedoelt? Op dat muziekgedoe had ze ongeveer 4% meer (82.400) dan de nr 2 (78.100) en in de eindstand 2% (78.nogwat tegen 76.nogwat) toch? :-\

Marloes


alfroj

ik heb verkeerd gelezen, ik las 76.680 bij Anky maar was 78.680 ;)
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

alfroj

de mooiste gouden medaille totnutoe (vind ik) voor Van der Weijden op de 10km open water
geweldig commentaar ook van Van den Hoogenband :P "jaaa JAAAA JAAAAA OOOOOO JAAAA YEEEEES JEEEEEJ WOOOOOOW JAAAAAAAAAAAAAA" en dat ging nog even door, zelfs toen hij al weg was gerend van de commentaarpositie hoorde je hem nog schreeuwen :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Marloes

Citaat van: alfroj op augustus 21, 2008, 11:42:47 AM
de mooiste gouden medaille totnutoe (vind ik) voor Van der Weijden op de 10km open water
geweldig commentaar ook van Van den Hoogenband :P "jaaa JAAAA JAAAAA OOOOOO JAAAA YEEEEES JEEEEEJ WOOOOOOW JAAAAAAAAAAAAAA" en dat ging nog even door, zelfs toen hij al weg was gerend van de commentaarpositie hoorde je hem nog schreeuwen :P
Haha ja, echt geweldig commentaar :P En idd, mooiste gouden medaille tot nu toe!

alfroj

2 bloedstollende wedstrijden tegelijk vanmiddag, heb de hele tijd zitten schakelen :P waterpolodames veroverden goud na 9-8 overwinning op VS! echt uit het niets goud :) altijd leuk
en hockeyheren scoren op z'n duits 4 minuten voor tijd 1-0, maar duitsland op z'n duitst 2 minuten later weer 1-1, en uitgerekend Taeke Taekema mist de beslissende strafbal :(
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Marloes


alfroj

was niet de boeiendste wedstrijd van het toernooi zeg :P
estafettemannen misten ergens een wissel :P maar toch 7e omdat China gediskwalificeerd werd :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Vond de hockeywedstrijd juist de leukste tot nu toe. 1e helft + begin 2e helft erg spannend, want kon alle kanten op, toen de 1-0, gevolgd door 2 strafcorners voor China en ten slotte een prachtige 2-0. Daarna werd het pas minder :P