Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Olympische Spelen 2008 - Beijing/Peking

Gestart door WIDMJokertje, maart 30, 2008, 14:54:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

alfroj

nerveus misschien, spannend vond ik het niet, veel slordigheidjes
heb eerdere wedstrijden gezien die ik van hoger niveau vond ;) vooral China - Duitsland in de halve finale, dat was echt een mooie wedstrijd, was toen helemaal niet van plan te kijken maar bleef toch zitten :P toen speelde China ook echt sterk op de aanval, nu trokken ze zich wel heel ver terug en kon Nederland vrij makkelijk en rustig aanvallen eigenlijk
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Slordigheidjes kunnen een wedstrijd ook erg spannend maken :P

alfroj

klopt :P maar vond dit gewoon niet spannend :P sorry
bovendien was ik chagrijnig omdat ze een half uur "voorbeschouwden" (daarover later meer in deze klaagpost :P) ten koste van Cuba - VS in de halve finale van het honkbaltoernooi :P
goed dan nu die voorbeschouwing :P neem alsjeblieft iemand die een beetje boeiend erover kan vertellen, Sylvia Karres ofzo zat er alleen maar van "deze dames verdienen het" en "oh ik weet wat ze mee moeten maken nu" blabla wat een getut met Dione de Graaff, ook een vreselijke presentatrice als ik nu toch bezig ben :P (minder erg dan Mart Smeets, dat dan weer wel :P)
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Daarom kan ik het toch nog wel spannend vinden? :P

En Sylvia Karres is tof! :o Net als Dione trouwens. Als je Cuba - VS had willen zien, had je online moeten kijken :P

alfroj

nou dat was dus leuk, geen enkel kanaal zond die wedstrijd uit :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

:o Ik dacht dat je alles kon kijken.. Vond het al raar aangezien dat echt veel is, maar toch :P

Ulysses

Citaat van: hillo op augustus 23, 2008, 01:53:47 AM
:o Ik dacht dat je alles kon kijken.. Vond het al raar aangezien dat echt veel is, maar toch :P

En dus is honkbal weer de lul.. :-X
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


alfroj

nu wel de finale gelukkig te volgen ;) Cuba heeft heel veel moeite met de Koreanen maar het staat nog 1-2 dus het kan nog :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

alfroj

wat een ongelooflijke 9de inning... Cuba staat nu op 1 uit in de allesbeslissende slagbeurt en heeft nu alle honken bezet met nog altijd een 2-3 achterstand... het gaat gewoon lukken :D Cuba gaat winnen :D
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

alfroj

There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

poltergeist

En Belgiƫ heeft goud met hoogspringen.

(maak aub eens een foto van jullie gezicht als je die zin leest  ;D )

Mathidinkske

GOUD GOUD GOUD!!  :D :D
En die foto zou ik dan ook wel graag willen zien :-P


Citaat van: Sporzaolympia.beHellebaut bezorgt België olympisch goud

za 23/08/08 - Tia Hellebaut heeft goud behaald in het hoogspringen. Het is van 1964 geleden dat ons land nog atletiekgoud won. Ze versloeg de grote favoriete Blanka Vlasic met een sprong over 2,05 meter, een verbetering van haar Belgische record.
Na het zilver van gisteren op de estafette heeft België op de laatste atletiekdag in Peking (en ook de laatste dag met Belgen in actie) een gouden medaille veroverd.


Tia Hellebaut schenkt ons land zo het eerste atletiekgoud sinds Gaston Roelants op de 3.000 meter steeple in Tokio in 1964.
(Belga) In een spannende finale mochten Hellebaut, de Russin Tsjitsjerova en de Kroatische Blanka Vlasic, strijden om de medailles.
Vlasic, de wereldkampioene, was 34 wedstrijden lang ongeslagen en begon dus als gedoodverfde favoriete.
Hellebaut ging als enige bij haar eerste poging over 2,05 meter. Vlasic had daar twee pogingen voor nodig. Tsjitsjerova faalde.
Hellebaut had in de openlucht nog nooit hoger gesprongen dan 2,03 meter.
De lat ging naar 2,07. Vlasic miste bij haar eerste sprong, Hellebaut ook en ze blesseerde zich aan haar kuit.
Hellebaut kwam niet meer in actie. Vlasic probeerde nog twee keer, maar miste. De ontlading was groot bij Hellebaut en haar trainer en vriend Wim Vandeven.

Wie zijn de weerwolven?

alfroj

Phelps is buitenaards, zie hier het onomstotelijke bewijs.
Let op: deze beelden kunnen schokkend zijn.

There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.