[WW2] Thema

Gestart door Mathidinkske, april 04, 2008, 23:01:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wat zal het thema worden van WW2?

Superhelden
1 (7.7%)
Sprookjes
5 (38.5%)
Stripfiguren
4 (30.8%)
Mythologie
3 (23.1%)

Totaal aantal stemmen: 13

Stemmen gesloten: april 12, 2008, 20:05:29 PM

Mathidinkske

Het thema, met bij elk thema een beetje uitleg ;D

Superhelden: Jullie zijn allemaal superhelden met elk een bijzondere kracht! Er zijn echter vermomde slechteriken onder jullie...

Dieren: Jullie zijn allemaal dieren met elk zijn voor en nadelen. Helaas zijn er dieren met een geheim verbond die de wereld willen overnemen. Die moeten jullie stoppen!

Sprookjes: Het was een mooie dag toen Roodkapje naar het peperkoekenhuisje ging waar sneeuwwitje lag te slapen terwijl de gelaarsde kat bij de haard ligt om Pinokkio te troosten. Kortom: Jullie zijn sprookjes figuren.

Nickelodeon: Jullie zijn allemaal personages uit de nickelodeon series zoals Spongebob, Fairly Odd Parents, El tigre, Ned survavil gids, ...

Smurfen: De grote smurf smurfte tegen de smurf dat de smurf niet zo hoeft te smurfen! de blauwe wezentjes bestaan 50 jaar! Maar enkele zwarte smurfen zijn daar niet blij mee en willen het feestje bederven....

Pokémon: Jullie leven allemaal gezellig op het eiland Hoenn. Maar er zijn Dark Pokémon onder jullie die de wereld willen veroveren!

Circus: Alle circusmedewerkers doen tijdens de voorstelling verbazingwekkende kunstjes of halsbrekende toeren. Echter zijn er onder jullie verraders die het circus willen failliet laten gaan!

Stripfiguren: Toen Jommeke naar professor Barabas ging ontmoette hij de Rode Ridder. Urbanus die was Fanny aan het achtervolgen totdat ze uiteindelijk aankwamen bij Yoko Tsuno, die direct Agent 212 riep. Alle bekende stripfiguren zullen door jullie gespeeld worden.

Mythologie: Bij Jupiter! Allemaal zijn jullie sterke goden, maar zowaar! Er is een verrader onder jullie! Of zelfs meerdere...

FC De Kampioenen: Er zijn dieven bij de kampioenen! Pascale en Carmen staan al klaar met de pannen, Boma en Xavier hebben hun geweer in de hand terwijl Billie uitgaat met Saartje.

De keuze is aan jullie! 2 keuzemogelijkheden. Als het duidelijk is wat het thema wordt, dan zal dat ook direct zo zijn. Anders komt er een beperktere poll ;)

Groeten, Mathidinkske

Wie zijn de weerwolven?

Mathidinkske

Superhelden  4 (23.5%)
Dieren  0 (0%)
Sprookjes  3 (17.6%)
Nickelodeon  0 (0%)
Smurfen  2 (11.8%)
Pokémon  2 (11.8%)
Circus  0 (0%)
Stripfiguren  3 (17.6%)
Mythologie  3 (17.6%)
FC De Kampioenen  0 (0%)

Poll wordt kleiner:

Superhelden
Sprookjes
Stripfiguren 
Mythologie  

Kiezen kan tot: Zaterdagmiddag 12:00 aanstaande

Wie zijn de weerwolven?

Lennart

Sprookjes of mythologie! Ik moet er niet aan denken dat ik een spongebob wordt ofzo *gruwelt*
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mollemaarten

vind jij superhelden niks dan? dat jij lekker spiderman bent?  O0  ::)

WIDMJokertje

allemaal wel leuk  [Mollie1]
toch voor Mythologie gekozen, de machtige Quetzalcoatl ... [Mollie1]
Terug van geweest, ofzo?

Mollemaarten

doe mij B.N.I maar stripfiguren... dan kan ik Jerommeke zijn :D

Marloes

Ik wil pokémon >:( :P
Nu ga ik denk ik voor sprookjes :P

Mathidinkske

Citaat van: Lennart op april 07, 2008, 17:48:38 PM
Sprookjes of mythologie! Ik moet er niet aan denken dat ik een spongebob wordt ofzo *gruwelt*
Dat zal iig niet gebeuren, want Nickelodeon is uit de kieslijst geschrapt.

Vanaf een optie 50% van de stemmen heeft is het overbodig om nog langer te wachten!

Wie zijn de weerwolven?

WIDMJokertje

Waarom wil iedereen sprookjes?  ???
Das toch vet saai..  :-\
Terug van geweest, ofzo?

WIDMJokertje

Stem Mythologie!!!  ;D
Terug van geweest, ofzo?

Mathidinkske

Rollen

Bij een thema horen aangepaste rollen. Heb jij een geschikte rol in gedachten die je graag zou zien in WW2 of WW3?
Vind jij dat een bepaalde rol er zeker zou moeten in zitten?

Voorstellen kan je altijd PM'en.
Geef volgende informatie:
  • Naam
  • Functie
  • Wat hij moet doen om zijn functie uit te voeren en ev. tegen wanneer

Een voorbeeld:
  • Naam: Beschermengel
  • Functie: Kan iemand beschermen tegen de wolven
  • Wat hij moet doen om zijn functie uit te voeren en ev. tegen wanneer: Doorgeven in PM wie hij/zij beschermt tegen de nacht.

Het thema zal hoogstwaarschijnlijk sprookjes zijn. Eventueel mythologie of stripfiguren.
Dus heb jij een rol in gedachten? Stuur gerust een PM!

Wie zijn de weerwolven?

eefisinlove

mythologie moet het worden!

WIDMJokertje

Als het sprookjes word doe ik niet mee.
Terug van geweest, ofzo?

Lennart

Grote boze wolf
Misschien een leiderswolf, die pas gelyncht kan worden als alle andere wolven dood zijn? Als hij gelyncht zou worden, wordt bekend dat hij de Grote Boze Wolf is en dus nog niet dood kan.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Sjors

Citaat van: Lennart op april 11, 2008, 15:16:16 PM
Grote boze wolf
Misschien een leiderswolf, die pas gelyncht kan worden als alle andere wolven dood zijn? Als hij gelyncht zou worden, wordt bekend dat hij de Grote Boze Wolf is en dus nog niet dood kan.

Oeeeehh.. De Grote Boze Wolf :P:P