Test en Biecht 8: Finale!

Gestart door Marloes, april 10, 2008, 19:12:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Beste Sjors, Hilje en Evelien.

Beste mol, je taak zit erop, er rest nog maar 1 ding voor je: doen alsof je je test maakt.
Voor de anderen is de test van veel meer belang, want uiteindelijk komt alles uit op deze vraag

Wie is de mol?

Daarom gaan we hier een testje houden. Jullie moeten in dit topic antwoorden.
De vraag luidt:

Wie is de mol?

hillo


Marloes

Citaat van: hillo op april 10, 2008, 19:26:29 PM
Moet ik serieus antwoorden? :P
Ja. Dit is serieus ;) Iedereen moet serieus antwoorden! Behalve de mol. Want de mol zal doen alsof hij de test maakt. ;)

Sjors

oke.... De Mol is HILLO! (denk ik)

hillo

Aangezien dit een test én Biecht is, heb ik een kleine uiteenzetting geschreven :)

Het spel begon voor mij als een grote 'vakantie'. 9 leuke kandidaten. Naja, 8, want Michel was onzichtbaar. Het was dan ook geen wonder dat hij afviel en zo bleven we met een hardstikke leuke groep over. Tijdens de eerste twee opdrachten groeiden mijn verdenkingen richting Robin, maar aangezien hij wel héél erg verdacht ging doen besloot ik in de test toch voor iemand anders te gaan: Yolanda. Samen met Mario begon ik een complot, net als met Elise en Sjors overigens.

De opdrachten die volgden heb ik allemaal een beetje nonchalant gespeeld. Volgens mij heeft dat me best ver gebracht, want zoals Judith mij in Groningen vertelde: "alle spellen die ik serieus speel, daar val ik meteen af, en anderen die win ik!" Best terecht als ik nu dus win, en mocht dat zo zijn, dan is dat dankzij Judith :). Maargoed, Robin viel af en er was voor mij geen reden om te switchen van Yolanda. Elise vertrouwde ik trouwens ook niet, maar een ronde later lag ze eruit. Erg jammer, maar het maakte het wel gemakkelijker.

Mario vertelde me voor wie hij ging, namelijk voor Judith, en vloog eruit. Ik ging die keer wederom voor Yolanda, maar die had veel overeenkomsten met Judith: twijfel sloeg toe, en voor het eerst vond ik Evelien verdacht. In de ronde die volgde viel ik zelf af, samen met Yannick. Natuurlijk ging ik niet, zoals ik zei, voor Yannick die ronde... Yannick was overduidelijk niet de mol. Sjors was mijn hoofdverdachte, maar ik wist het gewoon echt niet: en inderdaad, ik viel af. Gelukkig kreeg ik de kans terug te keren mét veel informatie: Judith is niet de mol (Mario viel af), Sjors is niet de mol (Ik viel af), Yolanda was waarschijnlijk niet de mol (Mario viel af). Ik spreidde m'n test over Evelien en Yolanda en ik ging weer door. In tegenstelling tot Judith, die mij vertelde op Yolanda te hebben ingezet. Kijk, nog meer informatie!

Toen begon het liegen. Ik wist wie de mol was, en wilde dat de anderen dat niet zouden weten. Daarom besloot ik Elise te gebruiken... Ik vertelde iedereen dat Elise op Evelien zat en iedereen nam dat van me aan. Sorry Yolanda, dat ik tegen je loog... Maar ik moest en zou winnen. Yolanda viel af en ik zit in de finale. Sjors of Evelien is de mol. Voor mij is de keuze niet lastig meer... Meid, Mol, Ik heb je.

De mol is Evelien

eefisinlove

Vanaf week 5, geloof ik, begon ik in te zien dat Sjors de mol is. Ik begon alles van hem op te schrijven, zodat ik bij de testen niets fout kon doen. Telkens bleef ik erin. Dat bevestigde niet alleen mijn idee over de mol, maar ook dat Sjors verdachte dingen bleef doen. Voor de 1 na laatste test heb ik van Yolanda, Hilje en Sjors alle acties onder elkaar gezet, en toen kon het echt niet anders:

Sjors is de mol!

Marloes

Oke. Dit was de test!
De Mol mag zich onthullen!

Sjors

Ik heb 8 stemmen gehad, waarom?

Oke , ik geef toe!!!!

hillo

Hoe ben ik in vredesnaam in de finale beland en Yolanda niet? :-\ Naja, gefeliciteerd Evelien ;) Goed gespeeld allebei

Sjors

Citaat van: Sjors op april 10, 2008, 22:29:31 PM
Ik heb 8 stemmen gehad, waarom?

Oke , ik geef toe ik ben de mol niet!!!!

Hoe konden jullie er allemaal naast zitten?  :o

hillo

OKE OKE! Ik geef toe!

Ik ben de mol ;D Sjors heeft me ontmaskerd, en verder niemand ;D en het was tof!

Ulysses

*Had toch voor de ballentheorie moeten gaan*

Dan weet je zeker wie het is, onweerlegbaar bewijs en toch doe je er niets mee.. Terecht dat Evelien in de finale kwam en niet ik.. :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


WIDMJokertje

Uhh wie is de  [Mollie1] nou?
Want het is allemaal een beetje raar gepost  ::)
Terug van geweest, ofzo?

Marloes

Citaat van: WIDMJokertje op april 11, 2008, 08:54:22 AM
Uhh wie is de  [Mollie1] nou?
Want het is allemaal een beetje raar gepost  ::)
Hilje is de mol!
Sjors heeft gewonnen.
En Evelien is de runner-up.


hillo

Citaat van: Ulysses op april 10, 2008, 23:10:53 PM
*Had toch voor de ballentheorie moeten gaan*

Dan weet je zeker wie het is, onweerlegbaar bewijs en toch doe je er niets mee.. Terecht dat Evelien in de finale kwam en niet ik.. :P

Mijn tactiek toen je met die theorie aan kwam zetten: eerst er gewoon overheen lullen, vervolgens vreemde conclusies trekken zodat er verwarring ontstond en vervolgens verzinnen dat Marloes de afvaller bepaald aan de hand van tijd ipv oude testen :P