Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Kandidaten?

Gestart door Mollemaarten, april 15, 2008, 18:59:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mollemaarten

hoi, ben je kandidaat van alweer de 10e MO... kom je dan hier even aanmelden, je zou namelijk van cruciaal belang kunnen zijn voor de 1e opdracht... ik zal beginnen

Ik ben (molle)Maarten, ik ben 14 jaar oud, ik ben hier eigenlijk vooral gekomen om op de mol te jagen, ik doe mee aan WvW2, ik hou van toneelspelen, computeren, forummen, en ook wel een beetje van spammen ::)
Kom je alsjeblieft even voorstellen, gaan we geld verdienen ;D

WIDMJokertje

Vooruit:

Mijn naam is Bram, nickname WIDMJokertje (maar dat weten jullie allemaal al natuurlijk)
Ik ben 11, en ik weet totaal niet meer wat ik nou precies op die vragenlijst ingevuld heb maarja misschien komt dit ook van pas:
Het is mijn eerste MO, ook doe ik mee aan WW2. Mijn hobby's zijn: Computeren, Lezen, Voetballen, Hockeyen (als sport).
Mijn favo muziekgenres zijn: Soul, HipHop, RnB en Dance.

Nu jullie!  :D
Terug van geweest, ofzo?

Mathidinkske

Ik doe ook mee (als [Mollie1] natuurlijk 8) )

Zie voorstelboard ;)

Wie zijn de weerwolven?

Mollemaarten

okee, en heeft iemand van jullie iets van informatie gehad over opdracht 1? want ik heb begrepen dat sommigen van ons informatie bij zich dragen, maar het probleem is, dat ik niets heb :'(
ps. gezellig dat je ook meedoet Mathi :D

Mathidinkske

Citaat van: Mollemaarten op april 15, 2008, 21:16:15 PM
okee, en heeft iemand van jullie iets van informatie gehad over opdracht 1? want ik heb begrepen dat sommigen van ons informatie bij zich dragen, maar het probleem is, dat ik niets heb :'(
Het enige dat ik weet is dat de kandidaten weten of ze meedoen ja/nee. Tenzij ik de mol ben, dan weet ik meer ;D

Wie zijn de weerwolven?

Mollemaarten

Citaat van: Mathidinkske op april 15, 2008, 21:16:54 PM
Citaat van: Mollemaarten op april 15, 2008, 21:16:15 PM
okee, en heeft iemand van jullie iets van informatie gehad over opdracht 1? want ik heb begrepen dat sommigen van ons informatie bij zich dragen, maar het probleem is, dat ik niets heb :'(
Het enige dat ik weet is dat de kandidaten weten of ze meedoen ja/nee. Tenzij ik de mol ben, dan weet ik meer ;D

iedere kandidaat weet toch dat -ie meedoet... maar er zou bij een aantal kandidaten een deel van de bedoeling van de opdracht genoemd zijn... maar, de kans is natuurlijk groot dat de mol daar tussen zit... dus dit zal meteen een beroep doen op onze samenwerking...

Jessikip

Dan zal ik mij ook eventjes voorstellen:

Ik ben Jessica oftewel Jessikip.
Dit alweer de derde keer dat ik meespeel.
Ik ben 20 jaar
Mijn hobby's zijn: Internetten, basketballen, muziek luisteren en slapen.
-XxX-? Jessikip

WIDMJokertje

Pff.. nog 5 te gaan, de Mol stelt zich natuurlijk nooit voor!
Terug van geweest, ofzo?

Mathidinkske

Citaat van: WIDMJokertje op april 16, 2008, 14:45:51 PM
Pff.. nog 5 te gaan, de Mol stelt zich natuurlijk nooit voor!
Of wel?

Wie zijn de weerwolven?

vieffan

Ligt er volledig aan wat de opdracht is :P.

goed ik ben Vieffan, ik ben fan van Vivienne van den Assem. Mocht je haar naam vergeten kun je altijd ff onder mijn posts kijken. Daar staat heel bescheiden haar naam :P.
ik ben 17 jaar oud enne... um...  ehh... ik speel hockey.
hobby's heb ik niet echt, ja hockeyen en widm kijken en computeren, maar niet dat ik iets verzamel oid.

goh... het voelt net alsof ik in de burgklas zit en je je moet voorstellen :P.



Nu nog 4 kandidaten te gaan trouwens :D

Mathidinkske

Citaat van: vieffan op april 16, 2008, 21:23:00 PM
Nu nog 4 kandidaten te gaan trouwens :D
Heeft geen zin geloof me. :)
Gewoon afwachten en het komt wel op zijn pptjes terecht ;)

Wie zijn de weerwolven?

WIDMJokertje

Citaat van: vieffan op april 16, 2008, 21:23:00 PM
Ligt er volledig aan wat de opdracht is :P.

goed ik ben Vieffan, ik ben fan van Vivienne van den Assem. Mocht je haar naam vergeten kun je altijd ff onder mijn posts kijken. Daar staat heel bescheiden haar naam :P.
ik ben 17 jaar oud enne... um...  ehh... ik speel hockey.
hobby's heb ik niet echt, ja hockeyen en widm kijken en computeren, maar niet dat ik iets verzamel oid.

goh... het voelt net alsof ik in de burgklas zit en je je moet voorstellen :P.



Nu nog 4 kandidaten te gaan trouwens :D
Vet! Nog iemand die ''k goed ken!  ;D
Terug van geweest, ofzo?

Marloes

Heyoh!
Ik ben Marloes. Ik ben 17 jaar oud.
Volgens mij kent iedereen mij hier wel. Ben inmiddels al weer meer dan 2 jaar actief op HF 8) :P
Verder wilde ik eerst eigenlijk niet meedoen, maar ik ben overgehaald ;D
Nu ga ik er voor de volle 100% voor natuurlijk :P
Auf Wiedersehen!

Mollemaarten

zal ik dees maar sluiten dan Sjors?

Sjors

Iedereen kan alles nu kwijt in zijn/haar eigen topic