Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 2: Privacy?

Gestart door Sjors, april 17, 2008, 17:50:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Iedere vragenlijst die vanavond niet voor 20:00 is ingeleverd, kost jullie 500 uit de pot. En deze persoon mag niet deelnemen aan deze opdracht.

vieffan

hoeveel zijn er nog niet ingeleverd?
en wie heeft het nog niet in geleverd?

Mollemaarten


WIDMJokertje

Terug van geweest, ofzo?

vieffan

ik ook geloof ik, maar straks is ie niet aangekomen ofzo. En dan ben ik uit het spel :?

WIDMJokertje

Nee dan doe je niet mee aan de opdracht!
Terug van geweest, ofzo?

WIDMJokertje

Terug van geweest, ofzo?

Lennart

Ik had hem wel al ingeleverd :)
Is that you in the button's box, making all that noise?

WIDMJokertje

HUH Maar jij deed toch niet mee?
Je zei: Ik hou me niet zoveel bezig met MO10
Terug van geweest, ofzo?

Mathidinkske


Wie zijn de weerwolven?

Lennart

Citaat van: WIDMJokertje op april 17, 2008, 19:38:38 PM
HUH Maar jij deed toch niet mee?
Je zei: Ik hou me niet zoveel bezig met MO10

http://www.sjorsvanbaar.nl/forum/index.php?topic=2680.0

In de mail stond dat het misschien beter was om geheim te houden dat ik mee zou doen, dus daarom dacht ik, laat ik dat eens doen, er zijn er genoeg die zich wel bekend maken...
Is that you in the button's box, making all that noise?

Sjors

#11
Opdracht 2: Privacy?
Tegenwoordig is bijna niemand meer onbekend met internet. Van bijna iedereen is zelfs wel iets te vinden op het wereldwijde web. Aan jullie de taak om informatie te vergaren over jullie mede-kandidaten. Zo kun je googlen op namen/nicknames, spit het forum door, bekijk een hyves pagina of probeer de desbettreffende persoon gewoon uit te horen. Er zal nog wel meer mogelijk zijn om dingen te achterhalen. Jullie hoeven het niet alleen op te knappen, maar jullie mogen tweetallen vormen. De keuze hiervan kan natuurlijk al veel informatie prijs geven...

Na deze overleg en research tijd krijgen jullie tien vragen over alle kandidaten, er zullen dus ook vragen tussen zitten die over jezelf gaan. Iedere goed beantwoorde vraag levert 50 op en het team dat de meeste vragen goed beantwoord wint voor beide teamleden een vrijstelling.



De tweetallen kun hieronder aangegeven worden, doordat beide teamleden het tweetal in het rood posten.

Mathidinkske


Wie zijn de weerwolven?

vieffan


Mollemaarten

#14
ik wil met jou vief :D ... in het rood zetten?