Dag 2 - Een rustige nacht...

Gestart door Mathidinkske, april 17, 2008, 19:54:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mollemaarten

tja, en hij gelooft heilig in die theorie... maargoed, Lennart, ben jij voor inactieve spelers dan? ik heb het eigenlijk alleen gedaan omdat ik inactieve spelers niet handig in het spel vind... en, de kans is er ook nog dat dit een ww is, toch? dat er daarom geen lunch was... maargoed, je doet maar... en als jij me beter gelooft als ook ik mijn stem in jokertje verander, doe ik dit dan wel... want ik wil, door mijn special eigenlijk nog wel even blijven... en jullie kunnen daar allemaal profijt van hebben...

Lennart

Als je zo tegen bent, eet die inactieveling dan op in je lunch :) Valt ook niet op hoe je hele toon verandert nu je probeert onschuldig te doen ofzo :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mollemaarten

Citaat van: Lennart op april 18, 2008, 21:51:55 PM
Als je zo tegen bent, eet die inactieveling dan op in je lunch :) Valt ook niet op hoe je hele toon verandert nu je probeert onschuldig te doen ofzo :P

hoe bedoel je dat nou weer? dat me toon verandert?

Furbinator

volgens mij zien jullie allebei spoken... of zijn die er niet in dit spel? ;D

Mollemaarten

nee, geen spoken... wel inactievelingen...

Mathidinkske

MSNfun sterft als extra lunchslachtoffer volgende lunch.

Gelieve dus niets met haar/hem te doen. Ze/Hij sterft toch ;)

Wie zijn de weerwolven?

Lennart

#36
Zie? MSNfun zou niet geluncht worden als ze een weerwolf was. Goed sprookje dus. Dus... Mollemaarten wilde een onschuldige dood hebben :o Kill!

Je toon verandert gewoon :P Normaal zeg je gewoon snel wat je denkt, en nu ik jou verdenk zoek je ineens zoveel mogelijk manieren tegelijk om er maar voor te zorgen dat we jou niet lynchen.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mathidinkske

Citaat van: Lennart op april 18, 2008, 22:01:41 PM
Zie? MSNfun zou niet geluncht worden als ze een weerwolf was. Goed sprookje dus. Dus... Mollemaarten wilde een onschuldige dood hebben :o Kill!

Je toon verandert gewoon :P Normaal zeg je gewoon snel wat je denkt, en nu ik jou verdenk zoek je ineens zoveel mogelijk manieren tegelijk om er maar voor te zorgen dat we jou niet lynchen.
MSNfun heeft gewoon geen rol :P Dat is het. Ze/hij is noch goed, noch slecht. En zal doordat ze/hij geen rol heeft gekozen sterven...

Wie zijn de weerwolven?

Mollemaarten

he, mathi, hoe kan dit nou? er staat eerst in dit topic nog dat er geen lunch is... en nu ga ik natuurlijk dood... nou, bedankt  :-\

EDIT: zie je Lennart!

Marloes

Ik geloof wel in de onschuld van Mollemaarten :)

Lennart

Ik niet :P Ik zeg vierendelen en lelijke schoenen aantrekken.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mathidinkske

Citaat van: Mollemaarten op april 18, 2008, 22:06:23 PM
he, mathi, hoe kan dit nou? er staat eerst in dit topic nog dat er geen lunch is... en nu ga ik natuurlijk dood... nou, bedankt  :-\

EDIT: zie je Lennart!
MSNfun wordt een extra slachtoffer volgende lunch.
Dat wil zeggen dat de wolven nu 2 slechtoffers hebben. MSNfun en een extra naar keuze. :)

Wie zijn de weerwolven?

Mollemaarten

Citaat van: Mathidinkske op april 18, 2008, 22:18:33 PM
Citaat van: Mollemaarten op april 18, 2008, 22:06:23 PM
he, mathi, hoe kan dit nou? er staat eerst in dit topic nog dat er geen lunch is... en nu ga ik natuurlijk dood... nou, bedankt  :-\

EDIT: zie je Lennart!
MSNfun wordt een extra slachtoffer volgende lunch.
Dat wil zeggen dat de wolven nu 2 slechtoffers hebben. MSNfun en een extra naar keuze. :)

oh, zo sorry, had ik niet uit het tekstje gehaald.... beetje dom weer van mij

Lennart

Ik krijg nu het vermoeden dat WidMjokertje geen slecht sprookje is en de slechte sprookjes dus meestemmen om er een onschuldige uit te halen. Als dat zo is, weten we waar we moeten zoeken naar onze verdachten. Is WidMjokertje wel een slecht sprookje, moeten we zoeken tussen de leden die het recentst op haar gestemd hebben, want die kunnen dan wel eens slechte sprookjes zijn en denken 'Jokertje is toch al gedoemd, dus laat ik mijn schuldzijn proberen te verbergen'...
Is that you in the button's box, making all that noise?

Furbinator

dan is ongeveer de helft een slecht sprookje :P