Dag 2 - Een rustige nacht...

Gestart door Mathidinkske, april 17, 2008, 19:54:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Tot vanavond allemaal, wie uitleg wil kan dat vanavond vragen ;)

Marloes is burgemeester, en dat heeft verder geen reden

Mathidinkske

Marloes will it be.

PS: Nacht is pas morgen tenzij iedereen hem al vanavond wil (A)

Wie zijn de weerwolven?

hillo

Iedereen heeft gestemd, dus doe maar vanavond

Mathidinkske

Citaat van: hillo op april 19, 2008, 16:59:01 PM
Iedereen heeft gestemd, dus doe maar vanavond
Sorry, maar ik heb de lunch nog niet, en vele rollen hebben hun functie nog niet ingezet.
Vooral de nog niet doorgegeven lunch is de hoofdreden.

Wie zijn de weerwolven?

Furbinator

@mollemaarten

Oke dan, ik was trouwens vandaag ook weg, niet om het een of ander:P
Verder is het idd wel slim om over het spel na te denken om het tactisch te spelen (net zoals ik  ::) )

Mathidinkske

Haha! Pinokkio! :P

Terwijl de groep onder leiding van Marloes, ondertussen de 3e leidster verder liep richting 'einde' zag men plots een papier aan de boom vangen.
Marloes rukte het van de boom af en las het luidop voor.
"Beste sprookjes, ik, gepetto, heb vandaag een inwoner vervormt! Namelijk tot een pinokkio.
Een van jullie is een pinokkio.Veel plezier verder!"

De groep snapte er niets van. Is deit nu gewoon informatief of moeten ze er iets mee.
Een boom verder hangde weer een papier. Lennart was die papieren zat en scheurde het in duizend stukjes.
Zelfs zonder hem te lezen. De groep vroeg zich af waarom hij dat deed. Marloes, WIDMJokertje en Mollemaarten hebben elk nog een klein stukje kunnen bemachtigen:
"Deze pino.... geen .... kwaad.... wolven....dood....nacht....maken..."

De burgers snapten er echt niets meer van...

Wie zijn de weerwolven?

Mollemaarten

*gaat op zoek naar nog meer stukjes van dat papiertje, in de hoop nog wat te vinden* en daarna:
*checkt alle bomen in de omgeving op briefjes, die de identiteit van Pinokkio konden bevatten*

Furbinator


Sjors

*Ziet ergens vanuit de bosjes een neus groeien, gaat op onderzoek uit*

Mathidinkske

En woesj! Voor Mollemaarten nog een stukje kon pakken zijn ze allemaal met de wind weggevlogen! :)

Wie zijn de weerwolven?

Pieter

Waarom pleegde Hillo zelfmoord?

WIDMJokertje

Voor jou een vraag, voor mij een weet!  ;D
Terug van geweest, ofzo?

Pieter

Wil je daarmee zeggen dat je Hans bent?

Mathidinkske

Lynch 1

Eindelijk waren de sprookjes aan het eind van het verhaal... Maar ze waren moe, dus besloot Marloes dat de groep eventjes moest rusten, een pauze om een hapje te eten enzo. Maar voor ze naar het volgende verhaal gingen, moest er iemand hier achterblijven.
Men stemde met handopsteken en het was duidelijk dat WIDMJokertje het slachtoffer zou worden.
"Maar... ik deed niets!" schreeuwde hij nog. Marloes en de Mollemaarten bonden WIDMJokertje vast aan een boom en snoerden hem de mond. "Jij blijft hier in het verhaal achter!" merkte Sjors op.

En ze sprongen naar het volgende verhaal. Maar ze zagen dat 1 iemand achterbleef. Martinulus wilde samen bij WIDMJokertje zijn. De laatste momenten, voor ze beiden stterven van de dorst. En dat duurt niet lang meer, want ze hadden allebei dorst en daar scheen de zon nog fel. De touwen waren te sterk aangebonden, dus Martijn kon Jokertje niet losmaken. "Red jezelf!" schreeuwde WIDMJokertje, maar dat wou Martijn niet. Ze zouden samen omkomen...

Toen de rest daar aankwam was iedereen zo moe dat ze vanzelf begonnen te slapen. Het was donker toen ze aankwamen, dus ze wisten niet welk sprookje het was.

Ondertussen zijn Martinulus en WIDMJokertje dood.

WIDMJokertje:


Met al je schoonheid kan je op nacht 3 iemand kussen. Als deze persoon goed is blijf je burger. Is het echter een weerwolf dan wordt je er ook één.

Dorpsbewoners stemmen net als de goede sprookjes elke dag voor de lynch. Ze proberen de weerwolven te ontmaskeren.

Martinulus:


Je hebt een mand met lekkers. Op de derde nacht ga je naar Oma om het af te geven. Als de weerwolven beslissen jou te doden op nacht 1, 2 of 3 dan eten ze het mandje op en laten je links liggen. Dit geldt echter niet als je op nacht 2 of nacht 3 voor de 2e keer gelunchd wordt!

Dorpsbewoners stemmen net als de goede sprookjes elke dag voor de lynch. Ze proberen de weerwolven te ontmaskeren.

2 burgers dus.... Binnekort de lunch...

Wie zijn de weerwolven?