Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Dag 3 - Hillo is back!

Gestart door Mathidinkske, april 20, 2008, 19:02:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mathidinkske

Lunch 2

Het was nog steeds donker in het nieuwe sprookje toen de Grote Boze Wolf wakker werd en iemand verscheurde.

...

De volgende ochtend: De haan kraait vrolijk en blijkbaar zitten ze in het bos. Verderop zien ze een klein huisje.
als ze door het raam kijken zien ze 7 dwergen en 1 bekende zitten. Meteen loopt Marloes binnen en omhelst Hillo die blijkbaar terug is. Ondertussen is een vrouw ook al naar beneden gekomen. Sneeuwwitje.
"Sorry, Dopey, maar wij moeten gaan!" zei hillo nog.

Toen ze verder liepen, hadden ze het gevoel dat er iemand ontbreekte. MSNfun was nergens te bekennen...

MSNfun had geen rol gekozen. Vandaar.



Wolven, geen lunch opgeven is geen lunch! Onthoudt dat! >:(
Hillo, jij bent uit de dood verrezen om een of ander reden. Jij mag een nieuw sprookje kiezen.

Nota Bene: Marloes blijft burgemeester ook al is de oud-burgemeester herrezen.

Wie zijn de weerwolven?

Furbinator

Er zou toch nog een lunch komen? Vage shit :S
Ik krijg trouwens wel het vermoeden dat de inactieve mensen de slechte sprookjes zijn...

hillo

Hallo allemaal! Zoals ik al zei ben ik terug :P

Lennart

Laten we Pieter dan vermoorden :) Of Hillo, wie weet wat voor rare nieuwe rol hij krijgt.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mollemaarten

hij zal wel sneeuwwitje worden ofzo, nee, dit vind ik beter bij hillo passen: vrouw holle ;D

hillo


Mollemaarten

Citaat van: hillo op april 20, 2008, 20:44:06 PM
:-\ Dankje...

was grapje hoor hillo :) ... no hard feelings ;)

alfroj

welkom terug Hilje ;) Jokertje is dood en moet zn mond houden vanaf nu -.-
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Pieter

Citaat van: Lennart op april 20, 2008, 19:30:56 PM
Laten we Pieter dan vermoorden :) Of Hillo, wie weet wat voor rare nieuwe rol hij krijgt.

Vanwaar mij vermoorden? Jij bent degene die al een vreemd streek hebt uitgehaald en je kan jezelf wel verdedigen door te zeggen dat er gezegd is dat je geen weerwolf bent, maar er is gezegd dat je of een goed of een slecht sprookje bent.

eefisinlove

mm of de slechte sprookjes zijn inderdaad inactievelingen, of het is 1 of andere tactiek om ons dat juist te laten denken

welkom terug hilje ;)

Lennart

Citaat van: Mathidinkske op april 14, 2008, 18:42:47 PM


Jouw rol:


De gelaarsde kat kan zomaar iemand vermoorden. Dit keer wordt er wel bekend gemaakt wie de gelaarsde kat is. Dit geef je aan in PM

Dorpsbewoners stemmen net als de goede sprookjes elke dag voor de lynch. Ze proberen de weerwolven te ontmaskeren.

Beste, veel succes! Vragen kan je altijd PM'en!
Vergeet niet op tijd te stemmen in het stemtopic!!

Groeten, De schrijver van dit verhaal


De reden dat ik meteen mijn kracht had gebruikt, is dat ik dacht dat ik daarmee meteen mijn onschuld zou bewijzen. Dat bleek dus niet zo, waar Evelien mij terecht op wees. Ik zweer dat ik aan de goede kant sta, zoals de kopie van de pm laat zien. Waarom de kracht: op die manier zou bekend worden dat ik onschuldig was. Als ik dan meteen de burgemeester zou vermoorden, zou die hopelijk mij als opvolger kiezen. Op die manier zouden de normale spelers weten dat er een goed sprookje als burgemeester was en mij niet lynchen. De weerwolven zouden mij hopelijk ook niet lynchen, omdat ze zouden weten dat ik hen niks meer aan kon doen met mijn speciale rol. Dat was de beredenering die ik er achter had zitten.

Daarbij: Furbinators argument klopt. De weerwolven hebben niet gelunchd. Als ik weerwolf was, mag je er echt wel van uitgaan dat ik had ingestuurd wie ik wilde opeten. Niet dat ik iets wil eten, de haarballen zijn al erg genoeg. Jij bent daarentegen niet zo actief en schiet meteen in de verdediging. Jou vind ik verdacht.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mathidinkske

Iig, als ze de lunch niet doorgeven voor de lynch (zie stemtopic) dan kan ik niet iedereen laten wachten tot er en wolfje reageert van 'Ohja, te laat maar we lunchen....'

Vandaar dat de nacht gisteren niet kon plaatsvinden.

Wie zijn de weerwolven?

Pieter

Ik vind mij anders actief genoeg. En daarentegen kan ik dan ook wel een kopie van mijn pm erbij zetten zodat iedereen kan lezen dat ik een burger ben. De reden dat ik me niet erg in discussies meng is vanwege het feit dat ik net een week lid ben van dit forum en nog amper weet hoe dit spel werkt.

Furbinator

Het is voor het spel niet erg leuk als alle goede sprookjes hun pm gaan posten.
(Hint richting Lennart)
En ik maak ook niet iemand in het bijzonder verdacht als ik zeg dat ik de inactieven verdenk
(Nog een hint richting Lennart)

Pieter

En het kan ook zo zijn dat de weerwolven hierdoor met opzet overdreven actief gaan doen, en een pm is natuurlijk zo te bewerken door een ander plaatje daarover te plakken ;)