Dag 3 - Hillo is back!

Gestart door Mathidinkske, april 20, 2008, 19:02:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

alfroj

ik kan ook met photoshop een rol maken Lennart (hoef ik niet te doen want ik ben gewoon goed)
er zijn al genoeg WvW's gespeeld waarin iemand zogenaamd een goede rol had, inclusief mooi plaatje etc. ;)
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Pieter

Bij deze sluit ik me geheel aan bij Alfroj

Pieter

Wanneer is de lunch eigenlijk gepland?

eefisinlove


Mathidinkske

#19
Lynch 2

Na een lange tocht zijn ze aan het einde van sneeuwwitje gekomen.
Ze telden de aanwezigen:
Eefisinlove, alfroj, hillo, mollemaarten, lennart, pieter, furbinator, Sjors en Marloes.
Één iemand zouden ze hier in sneeuwwitje achterlaten. Ze hebben allemaal gestemd en het was duidelijk dat Furbinator zou achterblijven. Ze bonden hem vast aan een boom en besloten te slapen.

De volgende ochtend is het eerste wat ze merken dat Furbinator dood is! Een heks heeft vast een doodsdfrankje toegediend!



Je stiefzusjes misbruiken je. Tot je plots de goede fee ontmoet. Dit gebeurt op nacht 3.
Je weet echter niet wat de rol inhoudt of hij/zij goed of slecht is.

De weerwolven beslissen samen wie ze gaan vermoorden. Dit geeft de grote boze wolf door. Verder moeten de weerwolven zich gedragen als doodnormale sprookjes, zodat ze niet opvallen. Ze stemmen net als de goede sprookjes elke dag voor de lynch.


Furbinator was de eesrte weerwolf! Binnenkort: de lunch.

NB: Het feit dat de heks het doodsdrankje heeft gebruikt is door nmij verzonnen om het in het verhaal te laten passen ;)

Wie zijn de weerwolven?

Pieter


Mollemaarten

ka-ching ;D , de eerste weerwolf, dat voelt goed, well done mates  [klap]