Dag 4 - Waar is de Grote Boze Wolf nu?

Gestart door Mathidinkske, april 23, 2008, 13:45:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mathidinkske

Lunch 3?

De wolven worden 's nachts wakker, maar vinden hun slachtoffer niet. Vreemd, vreemd vreemd. Ze gaan dan maar weer gaan slapen.

De volgende ochtend zien ze dat Furbinator het doodsdrankje heeft gekregen en dus dood is. De weerwolven hebben een medewolf verloren.
Maar ze zien dat er niemand vermoord is.

De sprookjes beginnen zich af te vragen of er wel een Grote Boze Wolf is... In ieder geval springen ze naar het volgend verhaal.

Daar aangekomen zien ze een biggetje. En nog een. En nog een. Allemaal een huisje aan het bouwen. "We zijn dus in 'De drie biggetjes' aanbeland." knorde Pieter.




Geen lunch, wel doorgegeven maar om een of andere reden verijdelt... [halt]
Rijd voor de volgende lynch ;D

Wie zijn de weerwolven?

Lennart

Ik denk toch echt dat we Pieter nu moeten grijpen :)
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mathidinkske

Citaat van: Lennart op april 23, 2008, 15:09:50 PM
Ik denk toch echt dat we Pieter nu moeten grijpen :)
De namen zijn willekeurig gekozen in het verhaaltje, dus als je daar op doelt, dan mag je een andere theorie zoeken :P

Wie zijn de weerwolven?

Lennart

Ik zat de vorige ronde ook al op Pieter hoor :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

eefisinlove

Vreemd! Voor de 2e keer geen lunch. Komt dit door 1 of 2 rollen?

Marloes

Ik ga voor Sjors, omdat hij een Wolf is en dat denk ik doordat de lunch niet is doorgegaan...:o :P

hillo


Marloes

Goed.. Ik kon een drankje geven. Een drankje waardoor iemands krachten voor 1 dag  weg zouden zijn. Ik gaf het drankje aan Sjors. De lunch ging niet door. Doordat Sjors misschien wel opperwolf ofzo is, viel de lunch dus weg.

eefisinlove

ja dat drankje heb ik ook doorgegeven, maar omdat het drankje ook negatief kon uitpakken heb ik het weggedaan

Lennart

Ah, maar Marloes, heb je dus ook de wetenschap wie welk drankje doorgaf, heeft ingenomen, etc? Want anders heeft Sjors het misschien ook doorgegeven?
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mollemaarten

he, ik kreeg dat drankje ook, maar ik gaf het lekker door :P

Marloes

Ohja Wacht, die drankjes kunnen ook doorgegeven worden he :(

Mathidinkske


Wie zijn de weerwolven?

hillo

Ik dronk jouw drankje lekker op hoor :P

Een andere welliswaar ;)

Sjors

Waarom stemmen mensen op Pieter? Pieter heeft gisteren een wolf aangewezen en nu willen jullie hem eruit stemmen... Waarom?