Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Test 1

Gestart door Sjors, april 28, 2008, 21:48:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Het is tijd voor de eerste test van Mol Online 10. Je kunt deze test via PM sturen naar Sjors!
De deadline voor deze test is: 1 mei 12:00
Succes!

Hier volgt de test:

1. De mol is een...
- Man
- Vrouw

2. Hoe oud is de mol?
- Jonger dan 16
- 16 t/m 18
- Ouder dan 18

3. Heeft de mol deelgenomen aan een eerdere Mol Online?
- Ja
- Nee

4. Wat was de functie van de mol in Opdracht 1?
- De mol hoorde bij de Drie en moest de rest proberen vrij te spelen.
- De mol werd vrij gespeeld door de Drie.
- De mol kon worden vrij gespeeld, maar dit is niet gebeurd.

5. In welk dagboekdeel kon de mol worden vrij gespeeld?
- 1 of 2
- 3, 4 of 5
- 6 of 7
- de mol kon niet worden vrij gespeeld, want hij/zij zat bij de Drie

6. Won de mol een vrijstelling in opdracht 2?
- Ja
- Nee

7. Wanneer postte de mol zijn/haar tweetallen-voorstel in het topic van opdracht 2?
- Voor zijn/haar uiteindelijke partner
- Na zijn/haar uiteindelijke partner

8. In welk duo zat de mol in opdracht 2?
- Bram en Mathias
- Evelien en Jessica
- Maarten en Christien
- Marloes en Lennart
- Mario en Yolanda

9. Hoeveel vragen had het tweetal van de mol goed in de privacy-opdracht?
- 0
- 1
- 2

10. In welk duo zat de mol in opdracht 3?
- Evelien en Lennart
- Jessica en Maarten
- Yolanda en Mathias
- Marloes en Christien
- Bram en Mario

11. Als hoeveelste viel het tweetal van de mol af in opdracht 3?
- Als eerste of als derde
- Als tweede of als vierde
- Het tweetal van de mol won

12. Wat was de geheime opdracht van de mol tijdens de schervengericht-opdracht?
- Werk Evelien en Jessica het spel uit.
- Zorg, dat je in de 3e ronde nog in het spel zit.
- Zorg, dat je na de 1e ronde uit het spel gestemd wordt.
- Zorg dat Yolanda in het spel blijft, koste wat kost!
- Zorg dat er alleen nog maar vrouwen in het spel zitten.
- Zorg dat er alleen nog maar mannen in het spel zitten.
- Zorg dat de afvaller van deze week bij het eerst afvallende koppel zit.
- Zorg, dat jouw koppel elke stemming tenminste één stem heeft, zonder daarbij het spel te verlaten.
- Laat het niet gebeuren dat Bram het spel uitgestemd wordt vóór Mathias!
- Zorg dat je in de 2e ronde het spel uit moet!

13. Hoeveel berichten heeft de mol op het forum?
- Tussen de 0 en 200
- Tussen de 200 en 1000
- Meer dan 1000

14. De naam van de mol begint met ma?
- Ja
- Nee

15. Wie is de Mol?
- Bram
- Christien
- Evelien
- Jessica
- Lennart
- Maarten
- Mario
- Marloes
- Mathias
- Yolanda

16. Hoeveel bonuspunten wil je inzetten?

Hieronder is weer plaats om te biechten.

Lennart

Um... wat heb ik gedaan? Weinig. Ik kwam er achter dat ik vrij was gespeeld toen het al was afgelopen. Bij het schervengericht heb ik half geprobeerd mijn persoonlijke opdracht te doen. Ik vond het niet zo veel geld, dus mijn plek in het spel afstaan was dat niet waard. En ja, de privacy heb ik al opgebiecht. Biologie was een leuk vak, jôh :)
Is that you in the button's box, making all that noise?

WIDMJokertje

Tjemig.. Wat een moeilijke test. Het zal me niets verbazen als ik er zometeen uitlig. Ik verdenk Mathi, MM en Vief.
MM omdat hij zijn vragenlijst niet inleverde, en Mathi en Vief omdat ik er zo'n gevoel bij heb.
Ik heb niet echt veel mollestreken uitgehaald, helemaal geen zelfs! Ik heb al m'n opdrachten zo goed mogelijk gedaan en met Mathi bijna de vrijstelling binnengehaald! En bij het schervengericht had ik mijn opdracht ook voltooid. Wat wel hilarisch was was dat iedereen bij mijn vraag de fout inging. Jongens, er stond toch duidelijk Serie? Niet tv-programma? Tjongejonge, wat een mollen zeg! Ze vergeten nu never nooit meer dat mijn favo serie toch echt GTST is en mijn tv-programma Wie is de Mol?! Tegen iedereen kon ik daar best over liegen, dat was toch niet raar. En  toen gingen Mario en Yo ook nog eens voor Prison Break  [lol] . Ik ben benieuwd of er in blijf!  :D.
Wie zouden het nog meer kunnen zijn? Jessica in elk geval niet! Die is veel te inactief. Ze is er wel, maar helemaal actief.
Achja, waarom lezen jullie dit eigenlijk? Misschien heb ik alle namen wel gefigneerd!  ::)

Pas maar op Molletje! Hier is WIDMJokertje!
Terug van geweest, ofzo?

Jessikip

Echt super moeilijk.
Ik heb gigantisch gespreid.
-XxX-? Jessikip

Mollemaarten

tja, toen kwam de test ineens, ik had nog geen idee wie de mol ooit zou kunnen zijn...  dillemma, het zou me niks verbazen als ik eruit zou gaan, maar bij de eerste test er al uitgaan? nee... dat wil ik niet, dus, ik heb een beetje globaal gespreid, maar, mocht het zo zijn dat ik er deze test al uitvlieg, vertel ik toch maar niet op wie ik heb gespreid...

eefisinlove

Gemaakt. Zo'n eerste test slaat nergens op. Maar ja, het is verplicht he ;)


vieffan

Erg lastig altijd, zo'n eerste test. Ik heb gespreid over maar 2 mensen, wie dat houd ik nog ff geheim.

Jessikip

Wanneer komt de uitslag online?

Ik heb al 18 keer gekeken vandaag of het er al op stond.
-XxX-? Jessikip

Ulysses

Ik ben inderdaad ook wel benieuwd.. Ik had dan wel een vrijstelling, maar wil alsnog wel weten wie er afvalt eigenlijk.. ::)


Buiten mijn vrijstelling om hier alsnog even een biecht, dat hoort er immers toch een beetje bij hè? :)

Natuurlijk kennen we het spreekwoord "Een goed begin is het halve werk", toch was dat deze MO een beetje weggezakt..  :-X
*Opdracht 1 was ronduit een drama.. Overigens weet ik niet of dat per definitie aan de kandidaten lag, tuurlijk zal de mol een reden gehad hebben waarom 'ie' ons koos, toch denk ik niet dat het veel uitmaakte. De omschrijvingen waren lastig en indirect hielpen de onbevrijdde mensen ook mee, toch wisten we er maar 2 te bevrijden. Jazeker we verdienden iets.. maar om nou van een goed begin te spreken..  :-\
*Opdracht 2.. Geld in de pot vs vrijstelling.. Zegt genoeg denk ik zo.. :P
*Opdracht 3.. Lastige opdracht, uiteindelijk toch nog wel het nodige verdient. Op zich best netjes als je bedenkt dat we 'officieel' van niets wisten.. ;D Ach..

Eigenlijk heb ik geen klagen met een vrijstelling en 3 jokers kom ik goed weg, hopelijk komt er komende tijd alleen wel wat meer geld in de pot, want op deze manier maken we het de mol wel heel makkelijk en dat willen we natuurlijk niet.. ;)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


poltergeist

Citaat van: Ulysses op mei 01, 2008, 22:11:32 PM
Eigenlijk heb ik geen klagen met een vrijstelling en 3 jokers kom ik goed weg, hopelijk komt er komende tijd alleen wel wat meer geld in de pot, want op deze manier maken we het de mol wel heel makkelijk en dat willen we natuurlijk niet.. ;)
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Ulysses

Citaat van: poltergeist op mei 01, 2008, 22:17:12 PM
Citaat van: Ulysses op mei 01, 2008, 22:11:32 PM
Eigenlijk heb ik geen klagen met een vrijstelling en 3 jokers kom ik goed weg, hopelijk komt er komende tijd alleen wel wat meer geld in de pot, want op deze manier maken we het de mol wel heel makkelijk en dat willen we natuurlijk niet.. ;)
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Moet jij je ziel niet uitstorten Polt?
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


poltergeist

Over wat?  Over een hoop mensen die opdrachten krijgen waar ze zelf toch niks aan kunnen doen?  ;D

Ulysses

Citaat van: poltergeist op mei 01, 2008, 22:22:37 PM
Over wat?  Over een hoop mensen die opdrachten krijgen waar ze zelf toch niks aan kunnen doen?  ;D
Bijvoorbeeld.. :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Jessikip

Citaat van: poltergeist op mei 01, 2008, 22:22:37 PM
Over wat?  Over een hoop mensen die opdrachten krijgen waar ze zelf toch niks aan kunnen doen?  ;D

Haha ja zo'n mens ken ik ook.
Heel goed zelfs.
-XxX-? Jessikip

Mathidinkske

Gelukkig zat ik woensdag in de bib, anders was ik te laat geweest voor de test :o

Wie zijn de weerwolven?