Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 2

Gestart door Sjors, september 12, 2004, 21:53:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Wat vonden jullie van de tweede aflevering??

Lies

Ik vond hem best spannend, maar die wegstemming had ik wel verwacht.

Sjors

Ik vind het altijd flauw als ze toch nog moeten stemmen

Sunflower

Citaat van: sjors op september 13, 2004, 09:21:57 AM
Ik vind het altijd flauw als ze toch nog moeten stemmen

Maar toch kan ik het ook wel begrijpen.. Ze hadden Henk niet weggestemd, en er moet toch worden gestemd. Ik ben trouwens wel blij dat Henk eruit is!

Sjors

Henk was niet echt een persoon voor in het spel, hij werd snel zwak

Sunflower

idd... Hij moest altijd maar vergaderen.. Zoals Klaar al zei: 's ochtends een vergadering, 's middags een vergadering en 's avonds een nabespreking, als ik in dat kamp zou zitten, zou ik helemaal gek worden.

Daarom is het volgens mij beter als patrick de leider wordt! hij neemt tenminste snel beslissingen en vergaderd niet zoveel!

Susa

die vergaderingen vind ik ook onzin, gewoon 1x per dag alles ff bespreken, onder het eten ofzo, maar zoveel vergaderingen wat een onzin :P

Sjors

Citaat van: Sunflower op september 13, 2004, 10:54:33 AM
idd... Hij moest altijd maar vergaderen.. Zoals Klaar al zei: 's ochtends een vergadering, 's middags een vergadering en 's avonds een nabespreking, als ik in dat kamp zou zitten, zou ik helemaal gek worden.

Daarom is het volgens mij beter als patrick de leider wordt! hij neemt tenminste snel beslissingen en vergaderd niet zoveel!

Ik vind Ronald ook geen verkeerde leider en dat vergaderen ja, Ik vind het wel goed dat ze die Nabespreking doen, maar er zijn te veel vergaderingen!