Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 5: De VrijstellingenMan

Gestart door Sjors, mei 06, 2008, 13:01:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Jullie zijn bij de vrijstellingenman. De vrijstellingenman geeft enkel 2 of 3 vrijstellingen weg. Hij geeft deze vrijstelling natuurlijk niet gewoon weg, er kan een bijsmaakje aan zitten. In dit topic kunnen jullie overleggen wie jullie de vrijstellingen willen geven. Komen jullie tot een deal met de vrijstellingen-man, dus als jullie 2 of 3 kandidaten een vrijstelling gunnen, dan verdienen jullie ook nog 2500 voor de groepspot. Minstens 5 kandidaten moeten in het rood plaatsen wie ze de vrijstellingen gunnen, komen deze 5 overeen dan krijgen die personen ook de vrijstelling en zitten zeker nog een tijdje in het spel.

Mollemaarten

dit lijkt me een leuke opdracht ;D , maar hoe gaan we hier uit komen? gaan we loten? want, het lijkt me duidelijk dat we er sowieso gewoon uit moeten komen! Ook moeten we ervoor zorgen dat deze opdracht eerlijk gaat verlopen, dus dit gaat toch nog een zwaar werkje worden!

Ulysses

Laat me raden, omdat Mario en ik de vorige keer al een vrijstelling hadden gunnen jullie het ons deze keer niet??  ::) :-\
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Sjors


Jessikip

Citaat van: Ulysses op mei 06, 2008, 13:40:36 PM
Laat me raden, omdat Mario en ik de vorige keer al een vrijstelling hadden gunnen jullie het ons deze keer niet??  ::) :-\


Eigenlijk niet nee haha.  :D
-XxX-? Jessikip

Ulysses

Citaat van: Jessikip op mei 06, 2008, 17:45:29 PM
Citaat van: Ulysses op mei 06, 2008, 13:40:36 PM
Laat me raden, omdat Mario en ik de vorige keer al een vrijstelling hadden gunnen jullie het ons deze keer niet??  ::) :-\


Eigenlijk niet nee haha.  :D


Dan hebben we een probleem.. ;D ::)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Ulysses

Spontaan ben ik het half met je eens en gun ik het Mario niet! >:( ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


eefisinlove

loten gaat een beetje moeilijk, of je moet een eerlijk programma bouwen


Mathidinkske

Laat ons elk een top5 opstellen van wie 'verdient'/'wil jij dat hij ... krijgt' een vrijstelling ;)

1. Mezelf < ik heb best zin in een vrijstelling en ik kan nutiig zijn ::)
2. Lennart < heeft opdracht 4 goed geholpen
3. Mollemaarten < doet actief mee
4. Marloes < actief
5. Ulysses - Mario < nuttig en actief, maar onder marloes doordat ze al een vrijstelling hadden

Wie zijn de weerwolven?

Mollemaarten

nou, okee, ik  stel ook een top5 op... en dan spreken we af, dat als je 1e bent, dat je 5 punten, 2e, 4 punten, enz!
wie dan aan het eind het meeste punten heeft, krijgen de vrijstelling!

1. Lennart -> heeft in opdracht 4 echt supergoed werk geleverd!
2. Vieffan -> haar ben ik toch nog wat verschuldigd, vandaar
3. Toch ikzelf -> ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je jezelf in je lijstje verwerkt, maar aangezien het anders statistisch vrij moeilijk gaat worden om een vrijstelling te winnen, als iedereen, behalve ik op zichzelf gaat stemmen :)
4. Mathidinkske -> is in elk geval actief, en wil ik er graag nog even bijhouden
5. Marloes -> Is actief, en 't lijkt me gezellig om haar er nog even in te houden!

Zal ik de score bijhouden, of heeft er iemand anders een beter idee, om dit democratisch te laten verlopen?
Ps. Wat zou er bedoeld kunnen worden met:
Citaat van: Sjors op mei 06, 2008, 13:01:13 PM
Jullie zijn bij de vrijstellingenman. De vrijstellingenman geeft enkel 2 of 3 vrijstellingen weg. Hij geeft deze vrijstelling natuurlijk niet gewoon weg, er kan een bijsmaakje aan zitten.
?

Mathidinkske

Bijsmaakje: vast (individuele) opdracht?

Wie zijn de weerwolven?

Marloes

Ik zeg: Niemand een vrijstelling. Das het eerlijkst. :)

poltergeist

Citaat van: Marloes op mei 06, 2008, 20:45:06 PM
Ik zeg: Niemand een vrijstelling. Das het eerlijkst. :)

Idd, en dan kunnen we ons ook inneens concentreren op de volgende opdracht.

Mollemaarten

Citaat van: poltergeist op mei 06, 2008, 20:47:49 PM
Citaat van: Marloes op mei 06, 2008, 20:45:06 PM
Ik zeg: Niemand een vrijstelling. Das het eerlijkst. :)

Idd, en dan kunnen we ons ook inneens concentreren op de volgende opdracht.

nou, ik ben het hier niet mee eens, want, ik ben nog niet heel zeker van mijn zaak wie die mol nu is... jullie misschien wel, maar een vrijstelling zou mij gewoon heel geod van pas komen....

Jessikip

Voor mij hoeft er ook niet echt iemand een vrijstelling te krijgen.
(En ja dat zeg ik omdat toch niemand mij die vrijstelling gunt haha :D)
-XxX-? Jessikip