Opdracht 5: De VrijstellingenMan

Gestart door Sjors, mei 06, 2008, 13:01:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mathidinkske

Citaat van: Sjors op mei 06, 2008, 13:01:13 PM
Jullie zijn bij de vrijstellingenman. De vrijstellingenman geeft enkel 2 of 3 vrijstellingen weg. Hij geeft deze vrijstelling natuurlijk niet gewoon weg, er kan een bijsmaakje aan zitten. In dit topic kunnen jullie overleggen wie jullie de vrijstellingen willen geven. Komen jullie tot een deal met de vrijstellingen-man, dus als jullie 2 of 3 kandidaten een vrijstelling gunnen, dan verdienen jullie ook nog 2500 voor de groepspot. Minstens 5 kandidaten moeten in het rood plaatsen wie ze de vrijstellingen gunnen, komen deze 5 overeen dan krijgen die personen ook de vrijstelling en zitten zeker nog een tijdje in het spel.

Marloes en polt, willen jullie geen geld dan?

Wie zijn de weerwolven?

Lennart

Ik ben voor een vrijstelling voor mezelf en Vieffan. Als er nog iemand is waarvan de rest zegt 'Die verdient een vrijstelling', dan wil ik daar wel in meegaan.

Citaat van: Mathidinkske op mei 06, 2008, 20:59:34 PM
Marloes en polt, willen jullie geen geld dan?

Marloes niet, want die is de Mol.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mollemaarten

Citaat van: Lennart op mei 06, 2008, 21:01:13 PM
Ik ben voor een vrijstelling voor mezelf en Vieffan. Als er nog iemand is waarvan de rest zegt 'Die verdient een vrijstelling', dan wil ik daar wel in meegaan.

zozo, jij bent wel een bonk zelfvertrouwen he? maar heb je er bij stilgestaan dat vrijwel iedereen zichzelf een vrijstelling gunt? (op Marloes en Polt na dan :P )

Mathidinkske

Ik vind ook dat Lennart een vrijstelling verdient.

Wie zijn de weerwolven?

Mathidinkske


Wie zijn de weerwolven?

Mollemaarten

(en ik ;D )

maar waarom zet jij het nu al in het rood dan? want de dingen in het rood moeten wel overeenkomen... dus hier had je beter ff mee kunnen wachten!

Jessikip

Dit schiet niet op zo.
Heeft niemand een beter idee?
Dat loten was goed bedacht maar het wordt heel moeilijk om dat eerlijk te houden.
-XxX-? Jessikip

poltergeist

Zal ik wel loten, ik moet ze zelf toch niet.

Jessikip

Ja maar de kans is groot dat jij dan de mensen laat winnen die jij graag wil zien winnen :D
-XxX-? Jessikip

poltergeist


Ulysses

Ben het met Loes en Polt eens dat niemand misschien het beste is..

Denk eens na.. 9 kandi's, waarvan 1 mol.. dus 8 kandi's met afval risico.. 3 vrijstellingen.. :-\

5 mensen worden dan zeer zwaar benadeeld.. en aangezien ik mijzelf nou niet heel vaak tegen kwam in jullie top5-en.. Vind ik dat niet zo leuk.. :P


Bovendien, als je dan toch lijstjes gaat maken dan absoluut niet jezelf erin zetten, wie dat doet verdient 'm niet.. >:(
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Jessikip

Citaat van: Ulysses op mei 06, 2008, 21:39:06 PM
Ben het met Loes en Polt eens dat niemand misschien het beste is..

Denk eens na.. 9 kandi's, waarvan 1 mol.. dus 8 kandi's met afval risico.. 3 vrijstellingen.. :-\

5 mensen worden dan zeer zwaar benadeeld.. en aangezien ik mijzelf nou niet heel vaak tegen kwam in jullie top5-en.. Vind ik dat niet zo leuk.. :P


Bovendien, als je dan toch lijstjes gaat maken dan absoluut niet jezelf erin zetten, wie dat doet verdient 'm niet.. >:(



Helemaal mee eens
-XxX-? Jessikip

poltergeist

Dus 9 kandis. 3 zijn er tegen. 6 man blijft over. Hiervan moeten 5 hetzelfde gaan posten. Veel geluk. Bovendien heeft 1 van die 6 al 2 namen in het rood gegeven...

Mathidinkske

Zullen we dan toch gewoon voor niemand gaan?

Wie zijn de weerwolven?

Jessikip

Citaat van: poltergeist op mei 06, 2008, 21:42:40 PM
Dus 9 kandis. 3 zijn er tegen. 6 man blijft over. Hiervan moeten 5 hetzelfde gaan posten. Veel geluk. Bovendien heeft 1 van die 6 al 2 namen in het rood gegeven...


Ja hoezo mollestreek
Of gewoon dom haha ik weet het niet.
-XxX-? Jessikip