Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Meest gemiste User (Categorie: Algemeen)

Gestart door Mollemaarten, mei 07, 2008, 19:57:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

Welke user mis jij nu het meest?

Wicky the Viking
5 (62.5%)
Levi123
3 (37.5%)

Totaal aantal stemmen: 8

Stemmen gesloten: oktober 23, 2008, 14:03:25 PM

Mathidinkske

Citaat van: hillo op mei 12, 2008, 20:30:06 PM
Ja, jij wel, volgens mij was z'n 2e periode rond MO8, maar Mathias en Mollemaarten zijn van nóg later :P
Ik lees soms oude(re) berichten >:( :P

Wie zijn de weerwolven?

Juudith

Ik vind die reacties van jullie in het topic erover in het actieve users board zo geweldig. ;D
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Hij was het huisdier van Mark en mij :( :P

hillo

Citaat van: hillo op augustus 17, 2006, 23:03:48 PM
Een paar dagen geleden gingen ik en Elise hem 'n aantal waarschuwingen geven via de pm..:P
Z'n reacties waren werkelijk geweldig! Uiteraard gebruikte ik heel veel moeilijke woorden (die volkomen verkeerd waren in die zinnen, maargoed, hij is pas 10 :P ) Ging zo:

Citeerrot toch op met dat bannen julllie zijn echt dom alsof ik daar intrap klootzakken en waarom worden al mijn fucking berichten verwijderd? losers

CiteerGeachte heer Levi123,

uw berichtjes worden verwijderd vanwege het hoge gehalte synecdoche! Verder zijn wij niet gediend van de woorden "klootzakken", "rot toch op" en "losers".. Wij zijn dan ook derhalve geretouchameerd u te bannen bij nog een zo'n lupide fout!

Hoogachtend,
het eurforbia (het bestuur)

Citeerhoef je niet 2 keer te zeggen sukkel
(ik stuurde m per ongeluk 2 x ;))

CiteerGeachte Levi,

daar gaat het op dit moment niet om. Het gaat hier om uw dermate geobsedeerde gedrag wat ons bijna hystomatisch de neusgaten uitkomt! Wij zijn geneigd u vrolagisch te bannen met de nodige motie! En hier zou ik graag een antwoord op krijgen!

Hoogachtend,
het euforbia (het bestuur)

CiteerU ook nog en Geachte Meneer ik ben pas 10 hoor en ik wil me juist laten bannen jullie zijn er ingetrapt ik ben een onderzoek bezig hoelang het zou duren totdat ik gebanned word van diverse forums

de rest heb ik helaas niet bewaard :P maar hij zei later dit:

Citeerheeft gijs staverman nodig voor zijn programma dat januari 2008 op de buis verschijnt ik ben zijn neefje

Toen zei ik iets best wel gemeens :o. Ik vertelde hem, dat ik de politie gewaarschuwd had, en dat als dat programma NIET op televisie zou komen, dat hij dan een flinke boete zou krijgen :o
Z'n reactie was dan wel weer geweldig :P

Citeergeloof je dat werkelijk echt niet mag ik ook eens sollen geloof je toch niet echt hoop ik toch en je hebt toch niet echt de politie gebeld he?

maar ik ben er verder niet meer op ingegaan ;)

Citeerwas dat een grapje van die politie? en ik laat jullie pas met rust als ik gebanned wordt en ik heb geen vrienden en dat is we waar

Dat dat van de politie niet waar is, kan z'n moeder ook wel vertellen toch? :P
Sinds die dag.. hebben we Levi123 niet meer teruggezien ;D Misschien heeft ie wel straf van z'n mamma :P

Dit kon ik iedereen toch niet ontnemen :P

LC

#19
Als ik hier weer eens wat vaker kom, mag Levi dan winnen?  ;D  :D :D :D

hillo

Nou.. vooruit, als je weer vaker komt, want we missen je :'(

Ulysses

Inderdaad, voor diegenen die dat nog niet wisten: Indirect is LC de aanleiding geweest van het hele 'Gooi met cluedovoorwerpen naar elkaar' en later op het forum van Karen ook het 'Gooi met strijkijzers naar elkaar' tussen mij en Polt.. :P

Al betwijffel ik of dat ooit zijn bedoeling was.. 't enige wat hij deed was de rest uitmoorden.. ;D



FF 1 vraag over dat hele Levi gebeuren.. Wie was dat eigenlijk? Was het een 'willekeurige internet gebruiker' of was er wel een connectie tussen hem en een van ons?? ::)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


LC

Oh ja, dat was die cluedo opdracht. Nou weet ik ht weer  [Mollie1]

Levi kwam geloof ik via RN hier. Helaas :P

WIDMJokertje

Terug van geweest, ofzo?

LC

Citaat van: WIDMJokertje op mei 13, 2008, 13:34:26 PM
Ik kwam hier op via RN hoor  :o

Das best hoor, maar ik sta sinds een jaar ofzo niet meer op goeie voet met RN.

Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Juudith

RealityNet... Dat is onder andere WieIsDeMol.Com, een 'bekende' fansite voor widm, die onder andere de widm-fandag organiseert elk jaar...
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo


Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."