Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Het Blok

Gestart door Sjors, september 12, 2004, 21:54:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Citaat van: Ik op september 30, 2004, 18:49:23 PM
compensatie...?? waarom dat...??

Ik dacht dat jij Het Blok volgde

Ik

ja maar ik heb nix gehoord over compensatie...

Sjors

Citaat van: Ik op september 30, 2004, 18:54:18 PM
ja maar ik heb nix gehoord over compensatie...

Kijk de volgende aflevering dan maar weer

Ik

dat zal ik zeker doen ja  :-\ :-X

Sjors

Ik vind het jammer dat Brett en Tobias buiten de groep vallen, ik vind ze juist hele sympatieke mensen, maar zo vind ik het programma denk ik wel leuker, dat niet alles zo vredig verloopt

Monique

das waar, maar t is wel lullig voor ze! zitte ze allmeaal gezellig, behalve zij... :( ;)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

Ja, gelukkig maakten ze zich er neit t? druk om, want anders krijg je echt problemen

Ik

ik snap de compensatie nu... maar ik vind dat die mensen dat egt nie konden maken hor... of iedereen of een paar maar niet 1 stel niet uitnodigen dat vind ik buitengewoon asociaal... hebben jullie het blok:update gezien... toen mocht iedereen brett en tobias wel behalve die michon en lieke... die magk egt nie...

Monique

dat was ook vet lullig.. en hun hadden dieanderen wel gevraagt en toen kwamen ze gwoon niet
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

Ik vind dat dat gewoon niet hoort, want nu laat je duidelijk weten dat je ze niet helemaal mag, maar laat elkaar gewoon in hun waarde en speel het spel, maar laat er geen ruzies door ontstaan.

Ik

idd het gaat niet om het geld... maar om het spel en je krijgt zowiezo de winst die het appartement erbij heeft gekregen... en als je niet tegen je verlies kunt doe dan nie mee...

Sjors

Citaat van: Ik op oktober 08, 2004, 19:37:04 PM
idd het gaat niet om het geld... maar om het spel en je krijgt zowiezo de winst die het appartement erbij heeft gekregen... en als je niet tegen je verlies kunt doe dan nie mee...

Daar ben ik het helemaal mee eens en ik vind het helemaal raar dat Brett en Tobias buiten de groep vallen, zo erg komen ze niet op mij over

Ik

ik vind het al helamaal erg dat ze er nu WEER uitvallen... dit kan je niet maken... eerst ook nog een lulsmoes van: "we hadden niet genoeg eten". ach joh flikker toch op... nu gun ik die lieke en michon egt geen prijs meer hor...

Sjors

Misschien zien we vanavond meer in de updat uitzending

Ik

ik ga voetbal kijken... kan jij dus overmorgen zeggen wat er een beetje is gebeurt...??