Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Het Blok

Gestart door Sjors, september 12, 2004, 21:54:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Zeg  maar dat je moet leren!

Ik

ok ik moet leren... (waarvoor eigenlijk)

Sjors

Het Blok Update was te goed. Ik vind het echt heel erg goed en sommige dingen zijn gewoon veel leuker als in het programma zelf

Ik

ik heb het dit keer nie gezien... wat was er gebeurt...??

Sjors

Een nieuwe seire Het Blok is begonnen, wie gaan winnen en wat vond je er van?

Luc

haha hoe kan je dat nu al weten... na 1 opleveringetje :P

Ik

je kan zeggen of de mensen goede klussers zijn.... bij deel 1 wist je gelijk al dat die 2 homo's net zoveel van klussen konden als ik van frans  :P

of de mensen je aardig lijken...

wat jij de beste oplevering vind

Sjors

Inderdaad nooit zeker weet je de winnaar nooit, ja natuurlijk als het programma afgelopen is.
Maar wie denk je dat de winnaar word of wie hoop je.

Ik vind die twee die alles afschermen echt triest, je kan toch wel een beetje normaal gedragen..

Ik

welke zijn dat...??? hoe zag de kamer eruit...???

Sjors

Die Maschja en Paul die met die grote oranje tent in hun appartement.

Ik vind het wel leuk dat Brett en Tobias ook weer wat doen in het spel, dat is wel grappig

Ik

ja idd ja... die vond ik er wel echt bij horen... maar ik vond die groene wel leuk met die kroonluchter...

Amdusias

denk zelf ook dat de gene met de groene muren de oplevering gaan winnen, maar wat we tot nu toe hebben kunnen zien van hun kunde wat betreft klussen, is een beetje middelmatig...  vergeleken met het blok 1.
maar al met al is het een leuke programa...  maar wel zeer stresvol..   zou het zelf niet graag doen.. ;D

Sjors

Vanavond weer een aflevering, ik verwacht weer veel gestress, maar het concept van het programma is fantastisch. Ik vind het ook heel slim dat ze Brett en Tobias nog een rol hebben gegeven. Zij zijn het blok.

Luc

Wat n onzin...dat andere stel....

als ze er al in komen.... ze kunnen alleen iets afmaken...niet zelf dingen verzinnen!