Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Wat zijn jou verwachtingen?

Gestart door Sjors, mei 12, 2008, 01:17:41 AM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Aanstaande zaterdag begint dan de Wie is de Mol junior, maar wat verwacht jij er van?
Wat denk jij dat ideale locaties in Zwolle zullen zijn en denk jij dat het aan de echte mol-series kan tippen?

WIDMJokertje

Ik denk zeker (maar dat komt denk ik vooral omdat ik zelf ook nog mee zou kunnen doen) dat het aan de grote-mol series kan tippen.
Je zag in het voorstukje dat ze gingen karten, dus ik denk dat ze daar voor de asfaltwegen in Zwolle gebruiken  :P\
Wat ik me wel een beetje afvraag is:
Wat kunnen ze winnen?:

Sipke Jan:
"Als een de kinderen een opdracht tot een goed einde brengen, verdienen ze snoep voor de pot"  :P
Terug van geweest, ofzo?

Mathidinkske

Citaat van: WIDMJokertje op mei 12, 2008, 10:51:54 AM
Ik denk zeker (maar dat komt denk ik vooral omdat ik zelf ook nog mee zou kunnen doen) dat het aan de grote-mol series kan tippen.
Je zag in het voorstukje dat ze gingen karten, dus ik denk dat ze daar voor de asfaltwegen in Zwolle gebruiken  :P\
Wat ik me wel een beetje afvraag is:
Wat kunnen ze winnen?:

Sipke Jan:
"Als een de kinderen een opdracht tot een goed einde brengen, verdienen ze snoep voor de pot"  :P
Of stickers ;D

Mijn verwachtingen zijn dat de kinderen wel wat raar zullen doen t.o.v. elkaar van "Brr... een van hen saboteert ons..."
En natuurlijk veel snoepjes voor de pot of stickers ::)

Wie zijn de weerwolven?

Lennart

Ik verwacht de Peperbus of de Sassenpoort, het oorlogsmonument, misschien stadsgeschiedenis, de hogescholen, misschien kanoën ofzo (veel water) en misschien iets met de vele bruggen of bekende Zwollenaars.
Is that you in the button's box, making all that noise?

poltergeist


Mollemaarten

Citaat van: poltergeist op mei 13, 2008, 14:43:18 PM
Zouden ze wenen?

Geen idee, ze zijn niet zo heel jong meer, dus ik denk van niet. Maargoed, ik denk wel dat ze boos, verdrietig, danwel beledigd weggaan als ze eruit liggen, maar of ze dan gaan huilen ??? .
Ik verwacht overigens dat het niet zo spectaculair zal zijn als de "volwassenen" WIDM. Hiermee bedoel ik dus: geen abseilen, bungeejumpen usw. Toch ga ik dit zeker volgen, in de hoop dat het leuk is ;D .

Sjors

abseilen zou best wel eens erin kunnen zitte

Mathidinkske

Ja, en andere durfsporten. Tieners van 14 houden van kicken ;D (behalve ik dan :()

Wie zijn de weerwolven?

Sjors

Ik verwacht morgen weer een goeie widm-sfeer.