Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Test 2

Gestart door Sjors, mei 15, 2008, 16:49:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Er zijn enkele personen met een vrijstelling, zij hoeven de test niet in te sturen.
De test graag pm-en naar: Sjors voor Zaterdag 15:00
Succes!

1. De mol is een...
- Man
- Vrouw

2. Hoe oud is de mol?
- Jonger dan 16
- 16 t/m 18
- Ouder dan 18

3. Heeft de mol deelgenomen aan een eerdere Mol Online?
- Ja
- Nee

4. Plaatste de mol iets in het rood bij de koppeling-opdracht?
- Ja
- Nee

5. Wat heeft de mol in het rood gepost in de koppeling-opdracht?
- Een naam van een persoon
- De koppeling van een persoon aan een afbeelding
- De koppeling van een persoon aan een fragment
- Meerdere opties van het bovenstaande
- Niets van het bovenstaande

6. Heeft de mol zich voor enige tijd afgemeld in het afwezig-topic?
- Ja, één tot drie dagen
- Ja, langer dan drie dagen
- Nee

7. Heeft de mol meer dan 10 berichten geplaatst in het topic van opdracht 5?
- Ja
- Nee

8. Heeft de mol meerdere malen iets in het rood geplaatst tijdens opdracht 5?
- Ja
- Nee

9. Kreeg de mol een vrijstelling van de Vrijstellingenman?
- Ja
- Nee

10. Heeft de mol de twee winnende namen in het rood geplaatst in het topic van opdracht 5?
- Ja
- Nee, de mol ging niet akkoord
- Nee, de mol was nergens te bekennen

11. Heeft de mol een muziekfragment juist geraden tijdens de radio-opdracht?
- Ja, meerdere
- Ja, eentje
- Nee

12. Heeft de mol een foute gok geplaatst tijdens de radio-opdracht?
- Ja, meerdere
- Ja, eentje
- Nee

13. Hoeveel berichten heeft de mol op het forum?
- Tussen de 0 en 200
- Tussen de 200 en 1000
- Meer dan 1000

14. De naam van de mol begint met ma?
- Ja
- Nee

15. Wie is de Mol?
- Christien
- Evelien
- Jessica
- Lennart
- Maarten
- Mario
- Marloes
- Mathias
- Yolanda

16. Hoeveel bonuspunten wil je inzetten?

Hieronder is weer plaats om te biechten.

Ulysses

Ik mis vraag 1 t/m 12?  :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


vieffan


Ulysses

Nu niet meer.. :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


poltergeist

leave and don't look back

De eerste test voor mij. Alleen vrees ik stiekem het ergste. Niet dat ik de mol niet doorheb, gewoon het geheel.
Ga me nu niet vertellen dat ook jij de mol niet weet? Anderen roepen het al van daken, maar ik wacht liever wat af. Anderen zeggen het dan weer niet te weten, ik geloof hen niet. Tegenwoordig zit iedereen maar wat te mollen, of niets te doen.
Hetgeen stiekem tochwel hetzelfde is. En over misgaan gesproken, we deden het deze week fantastisch! (Toch maar even SARCASTISCH erbij typen voor Mark)
Maargoed, test 2. Ik en nog 8 anderen die het beweren te zijn. Samen de executie tegemoet.

Mollemaarten

Oei, de tweede test, ik ben een tijdje afwezig geweest, en 2 opdrachten niet mee gedaan door omstandigheden... En dan komt ineens die test. Ik had geen idee, ik ben maar weer op dezelfden als vorige keer gegaan, al weet ik niet of ik hier nu wel goed aan doe... Eigenlijk is iedereen die molt niet de mol, maar als de mol de enige is die niet molt, moet hij/zij wel meedoen om niet extra verdacht te zijn... of wil de mol wel verdacht zijn, en doet gewoon alles goed/onopvallend slecht. Of zou de mol wel gewoon afwezig zijn, en niets van zich laten horen... Nja, tot ooit, want deze executie ga ik voor mijn gevoel niet overleven  :-\

Jessikip

Ik ben zoooo blij dat is deze test niet hoef te maken.
Want echt ik heb geen idee meer.
De vorige test had ik wel een klein beetje een idee, maar nu zou ik het echt niet weten.
-XxX-? Jessikip

Lennart

Zo, de tweede test is gedaan. Ik heb dit keer volledig op één persoon ingezet (misschien niet wie jullie denken dat het is...) in de hoop dat diegene toch behoorlijk dicht bij de acties van de Mol zit of zelf de Mol is. Als ik er nu uitvlieg, is dat deels mijn eigen schuld, maar ik heb er toch een redelijk goed gevoel over.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Jessikip

Citaat van: Lennart op mei 15, 2008, 19:25:37 PM
Zo, de tweede test is gedaan. Ik heb dit keer volledig op één persoon ingezet (misschien niet wie jullie denken dat het is...) in de hoop dat diegene toch behoorlijk dicht bij de acties van de Mol zit of zelf de Mol is. Als ik er nu uitvlieg, is dat deels mijn eigen schuld, maar ik heb er toch een redelijk goed gevoel over.


Zo dus je heb op jezelf gestemd?? :P
-XxX-? Jessikip

vieffan

Ik heb op twee mensen ingezet. Ik heb eerlijk gezegt nog geen idee wie de mol is. Ik ben gewoon voor de zelfde mensen gegaan als de vorige test. Op goed geluk. Het is ook nog zo lastig om echt iemand aan te wijzen, je hebt eigenlijk net iets langer nodig als je het via een forum speelt.

Mathidinkske

Ik heb op goed geluk gespreden. Ik vooral ingezet op 1 persoon, maar ook bij een vraag af en toe eens een andere optie aangevinkt. Hopen dat ik erin blijf...

Wie zijn de weerwolven?

Marloes

Ik heb de test ook weer gemaakt.
Heb wel een vermoeden vvan wie de mol zou kunnen zijn, maar ik heb toch maar gespreid.

Mathidinkske

Nog 10 minuten.. Volgens mij heeft iedereen de test gemaakt?

Wie zijn de weerwolven?

Ulysses

Citaat van: Mathidinkske op mei 17, 2008, 14:49:44 PM
Nog 10 minuten.. Volgens mij heeft iedereen de test gemaakt?

Ja, ik heb hem in ieder geval gemaakt.. Was alleen niet echt aan een biecht toegekomen.. stomme examens.. :P Naja bij deze:

Gooi een emmer vuil water bij een emmer schoon water en je hebt twee emmers vuil water.

Alles wat ik van opdracht vier wist, wat om heel eerlijk te zijn eigenlijk al niet zo bar veel was, was al gegeven toen ik 't topic las.. Op zich niet heel raar als je bedenkt dat dat om HALF TWEE 'S NACHTS nog gedaan werd. Mollen zijn naar mijn weten geen nachtdieren, maar zelfs als dat zo zou zijn gaan ze niet dan geen punten binnen sprokkelen.. Dat is mooi, *enkele namen werden doorgestreept*.. Ook waren er mensen opvallend aan of afwezig.. Dat is mooi, *enkele namen krijgen een aantekening*. Alles tesamen hadden we vrij veel goede antwoorden.. Dat is mooi, eindelijk komt er wat meer geld in de pot..

MAAR toen kwam opdracht 5.. Het idee was heel simpel, 3 man krijgt een vrijstelling en we verdienden dan meteen een smak geld! MAARNEE zoals iedereen geweten heeft werkt het niet zo. Alles hebben we voorbij zien komen.. Sommige van ons startte een popie-jopie verkiezing.. *kruisjes worden achter namen gezet*, anderen weigerde, op grond van rechtvaardigheid mee te doen *Ook streepjes komen op het lijsjtje*, weer een ander dacht slim te zijn om meteen maar een paar namen in het rood te plaatsen.. waaronder uiteraard die van hemzelf.. *Een vette streep volgt* en tot slot waren er ook nog eens figuren die zo'n beetje met alle groepen meeliepen *De markeerstift doet ook maar mee*. Deze opdracht was gedoemt te mislukken, niemand die ook maar een duimbreed toegaf.. En toen kwam Hillo in ene de held uit hangen, hij dobbelde, er volgde twee namen en iedereen was blij.. Ik weet niet hoe ie het doet, mol, geen mol, kandi, geen kandi.. iedereen volgt 'm of ie bewijs heeft of niet.. Mijn naam werd niet gerold, maar er werd weer een smal geld verdiend en de opdracht werd op een eerlijke manier besloten. Dat was mijn enige eis.. Hillo je wordt bedankt!

Op het moment dat ik een test verwachtte waar ik geen zin in had (grote afvalkans, maar de vrijstellinglozen onder jullie hoef ik dat neit uit te leggen), kwam Sjors in ene met een leuke opdracht aanzetten. Herken de liedjes! Okay toegegeven, het is niet mijn sterkste punt, maar het was wel een leuke opdracht, die mij persoonlijk nog een bonuspunt opleverde ook.. Dat was wel even welkom..

Mij is het een raadsel wie de mol is, het enige wat ik weet is dat er hier een heel mooi blaadje vol met sterretjes, streepjes, kleurtjes en aantekeningen voor mij ligt.. 't heeft wel iets van een abstract kunstwerk.. Het idee is leuk, maar je hebt er niets aan.. ;D

(Toch zal je mij niet horen klagen, ik had nog een stel bonuspunten en met 1/6 afval kans, is dat wel zo fijn.. ;))
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Ulysses

Lees de eerste woorden van de alinea's van mijn biecht eens? :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."