Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Examen-topic

Gestart door Sjors, mei 16, 2008, 20:18:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

...

Ik heb er 11

...

Mag ik terug naar het middelbaar?  ;D

Ulysses

Ik heb er ook maar 6.. ::)

Maandag:   Nederlands:
Sta nu 8,0. Zo'n typisch vak wat je kan of niet.. Ik behoor gelukkig tot de eerste groep..
Dinsdag:     Natuurkunde12:
Sta 6,0. Als ik hier gemiddeld voldoende voor uitkomt vind ik 't allemaal wel best..  :P (Wel een heel leuk/het leukste vak, daar niet van)
Woensdag: Biologie12:
Sta 6,9. Wonderbaarlijk vak, zijn altijd van die toetsen die je maakt en vervolgens geen idee van hebt hoe ze eigenlijk gingen.. Overigens zijn biologie toetsen per definitie ook steeds meer tekstverklaren geworden heb ik af en toe het idee.. Naja hoe dan ook, voor bio maak ik me geen zorgen..
--
Vrijdag:       Scheikunde:
Sta 6,4. Gaat wel goedkomen..
--
--
--
Dinsdag:     Engels:
Sta 7,7 (Stomme leraar, stond vorig jaar stuk hoger maja.. >:( ). Ook zo'n vak dat je kan of niet.. Ik heb er geen problemen mee..
Woensdag: WiskundeB12:
Sta 5,8.. Laten we het erop houden dat ik moet zorgen dat natuurkunde goed genoeg gaat, dan kan wiskunde me gestolen worden.. ;D Wel fijn dat ie na het weekend valt, nu is er zowaar een kans dat ik 'm voldoende maak ook.. :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Marloes

Maandag: Nederlands
Moet te doen zijn, al ben ik er niet heel goed in :)

Dinsdag: Geschiedenis
Dit wordt het lastigste vak al zeg k zelf,, maar heb er best veel tijd aan besteed, dus vind dat het goed moet komen :P

Woensdag: Aardrijkskunde en Engels
Tja, aardrijkskunde weet ik nooit hoe ik het maak, maar meestal pakt het wel goed uit :P
En engels komt wel goed.  :)

Donderdag: Economie
Moeilijk in te schatten, maar ik denk dat het toch wel goed komt :)

Vrijdag: Duits12
Moet te doen zijn :)

Woensdag: WiskundeA12
Eitjeeeee ;D ;D (Met beetje geluk ga ik daar een 9 op mn eindrapport voor staan :) )



Sjors

Ik had vorig jaar een zoveel leuker examenrooster

LC

Ik vind mijn rooster wel goed eigenlijk :) Alleen Wiskunde A1,2 en de volgende dag meteen Geschiedenis breekt veel mensen op.

Ulysses

Citaat van: Sjors op mei 17, 2008, 14:59:50 PM
Ik had vorig jaar een zoveel leuker examenrooster

Nederlands en wiskundeb op één dag.. 't is maar wat je leuk noemt.. :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Sjors

Dat was de eerste dag (dus na 3 weken 'voorbereidingstijd'(feesten)), en waren twee vakken waar ik eigenlijk niets voor hoefde te doen

hillo

Vorig jaar was inderdaad chiller vond ik :P Maar deze is ook prima te doen :) Na Bio heb ik het ergste gehad :)

Juudith

Iedereen heeft dezelfde mening over biologie als ik. :P Ik leer altijd heel goed, maar na de toets heb je geen flauw idee :P En de vragen zijn vreselijk.
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Het is wat Yo ook al zegt: steeds meer tekstverklaring... Maar ik heb het gevoel dat ik de stof beheers ;D Natuurkunde daarentegen moet ik nog veel te veel :'(

LC

Morgen Nederlands, kon je niet echt voor leren

Daarbij Wiskunde, denk dat ik alles wel beheers, maar de zenuwen springen wel een beetje op als ik er aan denk  :-\

Ulysses

Citaat van: hillo op mei 18, 2008, 20:01:24 PM
Het is wat Yo ook al zegt: steeds meer tekstverklaring... Maar ik heb het gevoel dat ik de stof beheers ;D Natuurkunde daarentegen moet ik nog veel te veel :'(

Idd..
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Net nog even twee tekstverklaringsonderdelen gedaan: allebei ruim voldoende en ik speelde nog tegelijkertijd poker ook :P Komt wel goed morgen :) Nu nog even natuurkunde en dan lekker slapen!

Marloes

#28
Hmm, nu de dag van het examen ben ik toch wel echt zenuwachtig :P
En ik wens de rest hierzo allemaal heel veel succes ;D

Lies

veel succes iedereen en we gaan slagen hoor :o :P