Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Examen-topic

Gestart door Sjors, mei 16, 2008, 20:18:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

alfroj

heel veel suc6 allemaal
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Mathidinkske

Examens, de hel op aarde. >:(

Wie zijn de weerwolven?

Lies

Ik word nu een beetje zenuwachtig :$ :( :P

hillo

Dag 1 zit erop :) En het correctievoorschrift heb ik al even bekeken: stomme foutjes gemaakt, maar wel voldoende gehaald ;D

Ulysses

Nederlands.. 't ging wel aardig, idd hier en daar een stomme fout..

Denk niet dat ik m'n 8,1 van vorig jaar evenaar, maar zolang 't minimaal een 5,1 is (en dat is 't zeker wel, anders mogen jullie me slaan.. :P) heb ik alsnog afgerond een 7 op m'n eindlijst, dus heb geen klagen..


Morgen natuurkunde1,2.. Geen zin in.. is m'n d'r op of d'r onder vak dit examen denk ik zo.. (Ervanuitgaande dat ik wiskunde per definitie verpruts.. ::))
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Ik heb alleen nog maar Elektriciteit en Magnetisme herhaald :P De rest moet ik dus allemaal nog :-\

WIDMJokertje

Morgen iedereen veel succes!  ;D
Terug van geweest, ofzo?

LC

Nederlands: Was makkelijk, hier en daar een fout, maar wel goed
Wiskunde: Ging aardig, maar was op sommige momenten echt heel lastig  :-\ En dan echt verschrikkelijk moeilijk. Lees overal hetzelfde over de opgaven.

hillo

#38
Yolanda! Weet jij of we voor Natuurkunde1,2 ook Elektromagnetische Golven moeten weten? Of valt dat weg? :P

Edit: Gevonden, hoeft niet :)

Marloes

Nederlands ging redelijk. Niet zo goed als bij t oefenen, maar heb wel een voldoende denk :)

Ulysses

Citaat van: hillo op mei 19, 2008, 16:00:38 PM
Ik heb alleen nog maar Elektriciteit en Magnetisme herhaald :P De rest moet ik dus allemaal nog :-\

Mocht je d'r wat aan hebben: http://gali.no-ip.org/~Yolanda/School/Examen%20dingen/na_12_vwo_2008.doc
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lies

Citaat van: Marloes op mei 19, 2008, 18:04:19 PM
Nederlands ging redelijk. Niet zo goed als bij t oefenen, maar heb wel een voldoende denk :)
idd
heb denk ik tussen de 5.6 en 7.6

morgen wiskunde, ben zo bang :'( :P

hillo

Ik stress nu ook flink, want ik moet het heel laat gaan maken wil ik het allemaal herhalen :P (jaja, ik had toch echt gebruik moeten maken van die 3 weken...) Mechanica is in ieder geval zo goed als af :)

Citaat van: Ulysses op mei 19, 2008, 18:16:55 PM
Citaat van: hillo op mei 19, 2008, 16:00:38 PM
Ik heb alleen nog maar Elektriciteit en Magnetisme herhaald :P De rest moet ik dus allemaal nog :-\

Mocht je d'r wat aan hebben: http://gali.no-ip.org/~Yolanda/School/Examen%20dingen/na_12_vwo_2008.doc

Ik heb Samengevat, daar staat ook alles in compleet met handige voorbeeldopgaven :)

poltergeist

Ghihi, wat jullie op 1 dag moeten kennen zien wij verspreid over 3 jaren  :P

Ulysses

Citaat van: hillo op mei 19, 2008, 20:07:52 PM
Ik stress nu ook flink, want ik moet het heel laat gaan maken wil ik het allemaal herhalen :P (jaja, ik had toch echt gebruik moeten maken van die 3 weken...) Mechanica is in ieder geval zo goed als af :)

Citaat van: Ulysses op mei 19, 2008, 18:16:55 PM
Citaat van: hillo op mei 19, 2008, 16:00:38 PM
Ik heb alleen nog maar Elektriciteit en Magnetisme herhaald :P De rest moet ik dus allemaal nog :-\

Mocht je d'r wat aan hebben: http://gali.no-ip.org/~Yolanda/School/Examen%20dingen/na_12_vwo_2008.doc

Ik heb Samengevat, daar staat ook alles in compleet met handige voorbeeldopgaven :)

Samengevat heb ik inderdaad ook liggen, erg handig  :)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."